Podczas gdy pierwsze trzy gry z serii Mass Effect zostały stworzone z wykorzystaniem wersji Unreal Engine 3, BioWare zaczęło później wykorzystywać wewnętrzny silnik EA Frostbite we wszystkich swoich grach. Przejście nie było łatwe – pierwsze dwie gry Dragon Age zostały wykonane na wersjach silnika Eclipse studia i według Mike’a Laidlowa ta zmiana była powodem Rozszerzenie Dragon Age 2 Exalted March musiało zostać anulowane. To było zbyt Oskarżono o niektóre problemy z Mass Effect: Andromeda, zarówno ze względu na dodatkowe działające silniki przełączników, jak i specyficzne obszary, w których Frostbite nie ma animacji, rozmiarów map, systemów zapisu itp.
Dlatego jest tak ważnym produktem w BioWare Rozszerzony o wzmiankę o liście ofert pracy dla zastępcy dyrektora technicznego Mówiąc: „BioWare zatrudnia utalentowanych programistów z doświadczeniem UE4/5! Dołącz do naszego zespołu i pracuj z nami nad następną grą Mass Effect!” a Lista ofert pracy dla menedżera franczyzy (teraz usunięty), opisany jako „największy główny inżynier w następnej części uznanej serii Mass Effect firmy BioWare”, zawierał również informację, że „Doświadczenie z UnrealEngine4+ jest atutem”, mimo że model EA na szczycie listy powiedział: Nasze zespoły prowadzą innowacje, korzystając z najnowszych technologii i narzędzi, takich jak silnik Frostbite”.
Wyciek jest obfity Jeff Group twierdził To silnik Unreal Engine 5, który został specjalnie użyty w następnym Mass Effect, „i to był wybór dokonany przez zespół, który złożył grę, i tak powinna działać”. ten Prezentacja Matrix Awakens UE5 była podobno imponująca, nie to wiedziałem, ponieważ nie był dostępny na PC.
Chociaż powrót do ukochanych ramion silnika Unreal Engine niekoniecznie zapobiegnie wszystkiemu problemowi Mass Effect: Andromeda w przyszłej grze Mass Effect (na przykład nie ożywi zespołu uroczych kumpli), prawdopodobnie wygrał 'T. obrażenia. ten Mówi się, że następna gra Dragon Age nadal będzie tworzona z Frostbitejednak jak Dragon Age: Inkwizycja.
Oto wszystko, o czym wiemy Następny efekt masowy dotychczas.
Dziękuję, okna.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro