Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wygląda na to, że kolejny Mass Effect odbędzie się w Unreal

Podczas gdy pierwsze trzy gry z serii Mass Effect zostały stworzone z wykorzystaniem wersji Unreal Engine 3, BioWare zaczęło później wykorzystywać wewnętrzny silnik EA Frostbite we wszystkich swoich grach. Przejście nie było łatwe – pierwsze dwie gry Dragon Age zostały wykonane na wersjach silnika Eclipse studia i według Mike’a Laidlowa ta zmiana była powodem Rozszerzenie Dragon Age 2 Exalted March musiało zostać anulowane. To było zbyt Oskarżono o niektóre problemy z Mass Effect: Andromeda, zarówno ze względu na dodatkowe działające silniki przełączników, jak i specyficzne obszary, w których Frostbite nie ma animacji, rozmiarów map, systemów zapisu itp.

Dlatego jest tak ważnym produktem w BioWare Rozszerzony o wzmiankę o liście ofert pracy dla zastępcy dyrektora technicznego Mówiąc: „BioWare zatrudnia utalentowanych programistów z doświadczeniem UE4/5! Dołącz do naszego zespołu i pracuj z nami nad następną grą Mass Effect!” a Lista ofert pracy dla menedżera franczyzy (teraz usunięty), opisany jako „największy główny inżynier w następnej części uznanej serii Mass Effect firmy BioWare”, zawierał również informację, że „Doświadczenie z UnrealEngine4+ jest atutem”, mimo że model EA na szczycie listy powiedział: Nasze zespoły prowadzą innowacje, korzystając z najnowszych technologii i narzędzi, takich jak silnik Frostbite”.