Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wszystkie okoliczności mają znaczenie dla oceny złej wiary – własność intelektualna

Polska: Wszystkie okoliczności są odpowiednie do oceny złej wiary

Aby wydrukować ten artykuł, musisz się zarejestrować lub zalogować na montax.com.

Nasze koleżanki Helena Kazak i Malkorsata Formańska wygrały Sprawa przed Sądem w Luksemburgu Związane z nieprawidłowymi działaniami związanymi ze stosowaniem złej wiary.

Sprawa jest istotna Znak towarowy ENTEROSGEL, wydany w październiku 2006 roku dla wyrobów medycznych. W 2016 r. wnioskodawca złożył wniosek o nieważność, twierdząc, że poprzednik właściciela znaku towarowego działał w złej wierze, dokonując zgłoszenia znaku towarowego. Wniosek o unieważnienie zawiadomienia został skierowany przeciwko wszystkim przedmiotom objętym konkurencyjnym znakiem.

Zgłaszający opowiadanie opowiadania nie mógł nominować UE dla konkurencyjnego znaku jako prekursor, ponieważ nie był zaangażowany w rozwój produktu entoroskel, a po drugie, zleceniodawca, który złożył wniosek o niepionierską markę entoroscle, ponieważ rosyjskie zgłoszenie „równoważnego” znaku towarowego zostało złożone do wnioskodawcy zgodnie z prawem w dniu 18 stycznia 2002 r. Sporządzono. Sekcja anulowania w 2018 r. EUIPO Wniosek został odrzucony z powodu całkowicie nieważnego powiadomienia. W tym samym roku skarżący złożył apelację, ale została ona oddalona. Izba Odwoławcza odrzuciła argumenty przedstawione przez wnioskodawcę, biorąc pod uwagę, że nie był on w stanie wykazać złej wiary właściciela znaku towarowego.

Sprawa została następnie wniesiona do Sądu Publicznego w Luksemburgu, który oddalił sprawę i obciążył skarżącego kosztami postępowania.

Sąd stwierdził, że: aby szukać złego zaufania, nieuczciwy zamiar właściciela znaku towarowego należy ustalić, odwołując się do obiektywnych okoliczności. Aby ocenić działanie w złej wierze, wszystkie oznaczenia są odpowiednie, niezależnie od tego, czy używanie znaku towarowego miało miejsce w UE, czy poza nią, jeśli są odpowiednio poparte wcześniejszymi punktacjami lub dowodami faktycznego używania. Sąd wskazał również, że patenty i dokumenty pokazujące rozwój produktu lub umowy licencyjne, a nawet zdjęcia wydanego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu lub opakowania produktu nie zawierają dowodów na wydanie, sprzedaż lub promocję znaku towarowego.

READ  Katzik dodaje Pyotr Glas z Polski

Treść tego artykułu ma na celu dostarczenie ogólnego przewodnika po temacie. Zasięgnij porady eksperta w swojej konkretnej sytuacji.

Popularne artykuły: Własność intelektualna z Polski