Polska: Wszystkie okoliczności są odpowiednie do oceny złej wiary
Aby wydrukować ten artykuł, musisz się zarejestrować lub zalogować na montax.com.
Nasze koleżanki Helena Kazak i Malkorsata Formańska wygrały Sprawa przed Sądem w Luksemburgu Związane z nieprawidłowymi działaniami związanymi ze stosowaniem złej wiary.
Sprawa jest istotna Znak towarowy ENTEROSGEL, wydany w październiku 2006 roku dla wyrobów medycznych. W 2016 r. wnioskodawca złożył wniosek o nieważność, twierdząc, że poprzednik właściciela znaku towarowego działał w złej wierze, dokonując zgłoszenia znaku towarowego. Wniosek o unieważnienie zawiadomienia został skierowany przeciwko wszystkim przedmiotom objętym konkurencyjnym znakiem.
Zgłaszający opowiadanie opowiadania nie mógł nominować UE dla konkurencyjnego znaku jako prekursor, ponieważ nie był zaangażowany w rozwój produktu entoroskel, a po drugie, zleceniodawca, który złożył wniosek o niepionierską markę entoroscle, ponieważ rosyjskie zgłoszenie „równoważnego” znaku towarowego zostało złożone do wnioskodawcy zgodnie z prawem w dniu 18 stycznia 2002 r. Sporządzono. Sekcja anulowania w 2018 r. EUIPO Wniosek został odrzucony z powodu całkowicie nieważnego powiadomienia. W tym samym roku skarżący złożył apelację, ale została ona oddalona. Izba Odwoławcza odrzuciła argumenty przedstawione przez wnioskodawcę, biorąc pod uwagę, że nie był on w stanie wykazać złej wiary właściciela znaku towarowego.
Sprawa została następnie wniesiona do Sądu Publicznego w Luksemburgu, który oddalił sprawę i obciążył skarżącego kosztami postępowania.
Sąd stwierdził, że: aby szukać złego zaufania, nieuczciwy zamiar właściciela znaku towarowego należy ustalić, odwołując się do obiektywnych okoliczności. Aby ocenić działanie w złej wierze, wszystkie oznaczenia są odpowiednie, niezależnie od tego, czy używanie znaku towarowego miało miejsce w UE, czy poza nią, jeśli są odpowiednio poparte wcześniejszymi punktacjami lub dowodami faktycznego używania. Sąd wskazał również, że patenty i dokumenty pokazujące rozwój produktu lub umowy licencyjne, a nawet zdjęcia wydanego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu lub opakowania produktu nie zawierają dowodów na wydanie, sprzedaż lub promocję znaku towarowego.
Treść tego artykułu ma na celu dostarczenie ogólnego przewodnika po temacie. Zasięgnij porady eksperta w swojej konkretnej sytuacji.
Popularne artykuły: Własność intelektualna z Polski
„Totalny maniak jedzenia. Nerd zombie. Idol z przyszłości. Wichrzyciel. Badacz mediów społecznościowych”.
More Stories
Why InsFollowPro.com is the Best Place to Buy Instagram Likes
Jak obstawiać baseball u Rabona bukmacher
W ślad za Łotwą, Polska rozważa wprowadzenie zakazu importu rosyjskiego, białoruskiego zboża – Euractive