Sherwin Harward, który studiował schematy malowania w Village Hardware, powiedział niedawno: „To jest właściwe miejsce. Potrzebowałem pomocy przy żarówce, a ich obsługa była świetna”. Tak więc Harward, przybysz w rejonie Mount Vernon, wrócił do malowania.
Na następnym pasie, przyznając, że nie jest zbyt dobry, Jeff Oldham zszedł ze Starego Miasta, ponieważ „mieli wszystko, czego potrzebowałem” – wyjaśnił, chwaląc pomocną, osobistą obsługę.
Ceny mogą być nieco wyższe niż w dużych sklepach, ale nie zniechęca to wielu klientów. Dennis Braque, lojalny pastor od 30 lat, powiedział: „Nie mam nic przeciwko płaceniu więcej za duże przedmioty, które mogę kupić w Home Depot, ponieważ wiem, że mogę uzyskać kompetentne odpowiedzi na moje pytania. zerwane od razu. ”.
Dobra obsługa to motto wielu lojalnych klientów, którzy często odwiedzają te urządzenia, Fundacja Mt. Vernon jest obecna w centrum handlowym Houlin Hall od 1979 roku, kiedy została kupiona przez Larry’ego i Janet Gray. Szaraki są na emeryturze i przenoszą się do Sarasoty na Florydzie, gdzie Larry ma nadzieję grać w golfa i więcej jeździć na rowerze.
To był romans rodzinny z ich trzema synami i córką, którzy pracowali tam przez lata. W rzeczywistości Gray poznał swoją żonę w sklepie, kiedy sprzedał jej kosiarkę. Zostałem księgowym. Gray skomentował, że codziennie wypracowuje nawyk: „Trudno jest odejść od czegoś, w co poświęcasz całe życie. Będę za tym tęsknił”.
Nowi właściciele, mała zmiana
Troy Richard, nowy dyrektor generalny, twierdzi, że zmiany będą „drobne”. Nalega, że mógłby ulepszyć niektóre urządzenia, „ale dla klientów wygląda to tak samo”. Obecni pracownicy pozostaną.
Zapewnia, że troskliwa obsługa klienta będzie kontynuowana. Będą nadal przewozić duże przedmioty do samochodów klientów, oferować łóżeczka, sponsorować lokalne drużyny Małej Ligi i zatrudniać miejscowych nastolatków. Richard pracuje dla nowego właściciela, Aubuchon (WEA Inc.), firmy z Nowej Anglii. To pierwszy sklep ze sprzętem Aubuchon poza bazą w Nowej Anglii. Richard pochodzi z jednego ze sklepów firmy w St. Johnsbury w stanie Vermont, gdy dostosowuje się do „wielkiego miasta”.
Klienci zobaczą nowe usługi, takie jak program lojalnościowy. Za każde wydane 250 USD klienci otrzymają premię w wysokości 5 USD i podwójne punkty w niektóre weekendy. Richard promuje witrynę i oferuje zakupy online produktów w sklepie, a nie poprzez odbiór z chodnika.
To, co nazywa „naszą dumą i radością”, słynny pokój Webera w piwnicy, pozostanie. Pełno tu grilli gazowych, palaczy, grilli, żelaznych patelni i holenderskich piekarników. Siedem półek wypełnionych gorącymi sosami, masażami doczołowymi i sosami grillowymi o nazwach takich jak Moonshine Madness, Slap Your Mama i Sweet Sauce O’Mine. Osiem półek wypełnionych przyprawami.
Wszystko czego potrzebujesz
Na mniej niż 8 000 stóp kwadratowych na dwóch piętrach urządzenia są zaopatrzone w ponad 26 000 artykułów, od najmniejszych kawałków po pędzle malarskie i piły. Czy potrzebujesz uchwytu szuflady, łącznika, tłoka, chłodnicy, ptaszarni, świecy iskrowej, filtra powietrza samochodowego, kubka izolacyjnego, filtra piekarnika, lampy ściemniacza, skali opon, zamka do usuwania, pasty do butów, wegańskiego jedzenia, pułapki na mole lub flagi amerykańskiej?
Co powiesz na nadmuchiwany wąż, rękojeść topora z hikory, środek odstraszający jelenie, mocz lisa, pastę do podłóg lub dysk frisbee? Pokazy Front Dock Spring obejmują krzesła Adirondack, wózki Radio Flyer i rozruszniki. Na tylnym stoku czekają stosy ściółki, ziemi, obsadzonej ziemi i mieszanki betonowej. Przybywających klientów witają słoiki z piklami, orzeszkami w Wirginii i kawą Green Mountain. Blisko opasek i okularów do czytania. Bill Betz, który pracował tam jako nastolatek w latach 70., podsumował to: „To dobrze zaopatrzony mały klejnot”.
Covid błogosławieństwo
Richard mówi, że pandemia Covid przyniosła zyski sklepom ze sprzętem, wskazując na 30 do 50 procentowy wzrost sprzedaży w branży w 2020 roku, ponieważ urzędnicy rządowi uznali urządzenia za „podstawową działalność”, a sklepy pozostały otwarte. Kwarantanna przejęła projekty związane z ulepszaniem domu, takie jak farby i naprawy, które były zaniedbane przez tak długi czas. Richard mówi, że ogrodnictwo zewnętrzne wzrosło o 400 procent w całym kraju. „Trudno było utrzymać w zapasie wystarczającą ilość brudu i nasion warzyw. Nadal jesteśmy na fali epidemii”.
Podążanie za duchem czasu jest kluczem do sukcesu, na przykład modernizacja systemu komputerowego do śledzenia sprzedaży i oferowanie zakupów online. Jeśli produkty nie są sprzedawane, nie ma potrzeby zajmowania miejsca na półkach i można je zamawiać online z automatów. „Będę mieć na stanie narzędzia do przelewów ekspresowych” – powiedział.
Alex Krause robił zakupy w Village Hardware, kiedy mieszkał na Starym Mieście i mieszkał w pobliżu od 13 lat i jest jego fanem. „Zawsze doceniam to, jak dużo wiedzą i pomagają, i zawsze robię wszystko, co w mojej mocy”. Podkreślił, że pracownicy nie tylko dostarczają Ci produkt, ale także pomagają klientom rozwiązać ich problemy.
Louise Potter powtórzyła to zdanie. „Obsługa klienta jest ich największą siłą. Naprawdę wierzą w obsługę klienta. Kiedy ostatnio wziąłem tam przedmiot w poszukiwaniu śruby, Larry nie mógł znaleźć takiej, która by ją zastąpiła, więc ją stworzył!”
To jest prawdziwa obsługa klienta.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex
Rozszerzanie współpracy poza obronność o gospodarkę i energetykę
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex