Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wideo: Analiza techniczna Digital Foundry ponownego spotkania Crisis Core Final Fantasy VII na Switchu

Wideo: Analiza techniczna Digital Foundry ponownego spotkania Crisis Core Final Fantasy VII na Switchu

Historia Zacka Faira zadebiutowała na Switchu w zeszłym tygodniu Crisis Core Final Fantasy VII Reunionimponujący remaster Ulubieniec PSP z 2007 roku i prequel do Final Fantasy VII. Gra została uruchomiona na wielu platformach i wielu martwiło się, że wersja na Switcha ucierpi z powodu niewiarygodnie szczegółowej grafiki.

Zostaw to jednak zespołowi Digital Foundry, aby rozbił wszystko na wersję Switch. W swojej dogłębnej analizie wszystkich wersji gry. Mimo „przerobienia” Crisis Core zostało całkowicie przebudowane na silniku Unreal Engine 4, dzięki czemu akcja jest płynniejsza, a świat wygląda świetnie. Czy jest kompatybilny ze Switchem, czy też są jakieś poważne zastrzeżenia?

Jedną z rzeczy, na które Digital Foundry zwraca uwagę, oprócz imponującej zmiany wizualnej, jest to, że animacje gry zostały przeniesione z oryginalnej gry na PSP. Więc niektóre animacje wyglądają na trochę przestarzałe. Projekty wewnętrzne i zewnętrzne są również dość minimalistyczne i chociaż niektóre tekstury zostały zaktualizowane, wiele z nich było wielokrotnie używanych w wyniku mniejszego projektu, który sprosta zadaniu. Chociaż otwarte tereny i sekcje Midgar wyglądają Dużo lepszy.

Pomimo przebudowy gry na silniku Unreal Engine 4, wersja Crisis Core na Switcha jest solidna – widoczne są inwersje przestrzeni na ekranie, a wiele poprawek tekstur w remasterze nie ucierpiało zbytnio (miejsca skaliste i trawiaste są tutaj godne uwagi). ). Ogólny obraz na ekranie jest nieco ciemniejszy ze względu na różne konfiguracje gamma na konsoli hybrydowej (w porównaniu z PS5).

Jeśli chodzi o tryb ręczny, Digital Foundry zauważyło zatłoczone powierzchnie i artefakty, które są tworzone przez efekty przestrzenne i odbicia na ekranie. Chociaż najbardziej zauważalną różnicą w stosunku do wersji Switch jest użycie cieni kapsułek dla modeli postaci na zewnątrz.

Wreszcie, wersja na Switcha celuje w 720p po zadokowaniu i dąży do maksymalnie 30 klatek na sekundę, co jest spójne w obu obszarach. Rozdzielczość może spaść do około 576p, ale ze względu na zastosowaną technologię często nie jest to zauważalne w nieruchomych scenach. Nieudowodnione, podczas gdy Crisis Core celuje w 720 pensów (i znowu w większości trafia w ten cel), może nawet zejść do 432 pensów. Liczba klatek na sekundę jest niespójna w porównaniu z innymi wersjami konsolowymi – i to jedyna rzecz, która powstrzymuje tę wersję przed byciem „najlepszą konwersją przejażdżki”.

READ  Mugen Souls pojawi się na Switchu wiosną 2023 roku

Obejrzyj cały film na górze artykułu lub więcej na ten temat Kanał YouTube Digital FoundryNastępnie przeczytaj naszą recenzję, aby dowiedzieć się, dlaczego uwielbiamy ten mod na Switch: