Limitowana edycja zestawu maszynek do polerowania sera dla fanatyków sera będzie kosztować 15 USD na Strona internetowa Nails Inc.. Zawiera dwa odcienie: „Finger Food” w jaskrawoczerwonym i „La Dolce Velveta” w kremowo-żółtym.
Jak mówi Nails Inc, charakterystyczny serowy zapach lakieru pojawia się dopiero po wyschnięciu.
„Te mocno napigmentowane odcienie oferują pełną wypłatę i są przeznaczone do noszenia razem dla tych, którzy są wystarczająco pewni siebie, aby pokazać światu, że prowadzą wielkie, odważne i niepohamowane życie” – mówi Nails Inc., a współpraca jest częścią La Velveeta. Kampania Dolce Velveeta, która kręci się O wyruszeniu w pewny i bezlitosny sposób, aby pokazać światu, że żyjesz życiem pełnym oburzających przyjemności” Zgodnie z komunikatem prasowym właściciela Velveeta Kraft Heinz.
Chociaż produkty Velveeta nie są wegańskie, według Nails Inc. formuła obu kolorów jest wegańska i wolna od okrucieństwa.
Współpraca obejmuje również grupę Aksamitne naklejki na paznokcie Zawiera grafikę z lepkim serem oraz zwroty „kremowy” i „kapiący”.
Kelsey Rice, starszy dyrektor ds. komunikacji marki w Kraft Heinz, powiedział w komunikacie prasowym.
Gwiazdy mediów społecznościowych Ka5sh, znany z produkcji memów i muzyki rap, oraz Gia Gunn, artysta drag, który pojawił się w „Drag Race” RuPaula, pojawili się w Kampanie reklamowe do uruchomienia.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex
Rozszerzanie współpracy poza obronność o gospodarkę i energetykę
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex