Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Uniqlo rozszerza fizyczną obecność w Polsce

Uniqlo rozszerza fizyczną obecność w Polsce

Japońska sieć odzieżowa Uniqlo po raz pierwszy fizycznie pojawi się w Polsce z pop-up store w stolicy kraju, Warszawie.

W Centrum Handlowym Domy Towarowe Wars Sawa Junior otworzy się pierwszy stacjonarny sklep Uniqlo w Polsce. Według oświadczenia firmy, powierzchnia sprzedaży wyniesie około 800 metrów kwadratowych na dwóch piętrach. Oferta obejmuje zarówno odzież damską i męską, jak i odzież dziecięcą i niemowlęcą.

Scott Dwyer, Dyrektor Zarządzający Grupy Atrium European Real Estate, właściciel Warszawa Junior, powiedział: „Warszawa Sawa Jr. to idealna lokalizacja dla najpopularniejszych międzynarodowych marek do wejścia na polski rynek. ruchliwe miasto, najbardziej ruchliwe ośrodki turystyczne w mieście. , w pobliżu dzielnic biznesowych i najpopularniejszych atrakcji turystycznych.”

Firma modowa od ponad sześciu lat sprzedaje swoje produkty na rynku za pośrednictwem swojego sklepu internetowego Uniqlo Europe.

Taku Morikawa, dyrektor generalny Uniqlo Europe, powiedział: „Decyzja o umieszczeniu naszego doświadczenia na tym nowym rynku w celu zaoferowania klientom najnowszych produktów za pośrednictwem sklepu internetowego Uniqlo Europe. „Dzięki naszemu sklepowi pop-up zdobędziemy głębsze zrozumienie polskiego rynku i wykorzystamy zdobytą wiedzę do opracowania długoterminowych planów na przyszłość.

„Współpracując z takimi markami jak Uniqlo, chcemy przyciągnąć nowe pokolenie klientów, którzy cenią sobie prawdziwą relację z markami i możliwość bezpośredniego doświadczania oferowanych przez nie produktów” – dodał Dwyer.

Ten ruch nastąpił po tym, jak właściciel Uniqlo, Fast Retailing, ogłosił, że jeszcze w tym roku otworzy swój pierwszy dyskontowy sklep marki GU w USA.

READ  UE znosi sankcje na ukraińskie zboże, ale Polska i Węgry dążą do nałożenia jednostronnych ograniczeń