Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Unilever zmniejsza emisje węgla i plastiku dzięki uwalnianiu detergentu, współpracy Sally Hansen i Netflix

Czwarta na świecie szybko rozwijająca się firma produkująca dobra konsumpcyjne pojawiła się w wiadomościach w zeszłym tygodniu, kiedy Unilever zaprezentował kapsułkę z detergentem do prania, która zmniejsza emisję dwutlenku węgla i zużycie plastiku. Wszystkie marki Persil, Skip i Omo dostarczyły kapsułki zoptymalizowane do pracy w zimnej wodzie (20°C i niższej). Ponadto jest sprzedawany w niezawierającym plastiku i całkowicie nadającym się do recyklingu kartonie. Ta wiadomość była najczęściej oglądanym artykułem na Happi.com w zeszłym tygodniu.

W odległym momencie pojawiła się wiadomość, że Sally Hansen i Netflix połączyły siły, aby wprowadzić kolekcję lakierów do paznokci.

Oto 10 najczęściej oglądanych wiadomości w tygodniu kończącym się 3 września.

1. Nowa kapsułka do prania Unilever zmniejszy ilość węgla i plastiku

2. Sally Hansen współpracuje z Netflix nad Miracle Gel The School For Good & Evil Nail Collection

3. Fekkai wprowadza kolekcję Clean Stylers Green Aerosols

4. Welly rozszerza przestrzeń na leki dostępne bez recepty i suplementy diety

5. Skin Trust Club nawiązuje współpracę z markami amerykańskich firm zajmujących się pielęgnacją skóry

6. Bumble and Bumble wprowadzają fryzjerską maskę głęboko kondycjonującą Invisible Oil

7. Ulta Beauty rozpoczęła kampanię kosmetyczną

8. DSM Personal Care wita Lisę Burton jako Senior Account Managera

9. Czy Estée Lauder flirtuje z Balmainem?

10. Współpracuj z Boxed i TerraCycle w programie recyklingu

READ  Kryzys na Ukrainie: ratowanie rodziny