Wczesne dni przy użyciu silnika Snowdrop.
Ubisoft ogłosił, że pracuje nad remake’iem Splinter Cell.
Remake jest opracowywany w wiodącym studiu Far Cry 6 Ubisoft Toronto i jest budowany na silniku Snowdrop firmy Ubisoft – tym samym, który był używany do tworzenia Avatar: Frontiers of Pandora i nadchodzącej gry Ubisoft Star Wars.
Film Ubisoft, który działa jako zaproszenie do rekrutacji do projektu, znajduje się poniżej:
Ubisoft powiedział, że oczekuje „grafiki i rozgrywki nowej generacji oraz dynamicznego oświetlenia i cieni, z których znana jest seria”.
W post na blogu, producent Matt West powiedział, że remake jest „na bardzo wczesnym etapie rozwoju”.
„Staramy się upewnić, że duch wczesnych gier pozostanie nienaruszony na wszystkie sposoby, które dały wczesnemu Splinter Cell jego tożsamość” – powiedział West.
„Tak więc, gdy budujemy go od podstaw, zamierzamy go zaktualizować wizualnie, a także niektóre elementy projektu, aby dopasować komfort i oczekiwania gracza, i zamierzamy zachować liniowy, jak oryginalne gry , a nie otwierać świat”.
Minęło 19 lat od premiery pierwszej gry Splinter Cell w listopadzie 2002 roku i osiem lat od wydania ostatniej głównej gry Splinter Cell, Ubisoft Toronto’s Blacklist. Pogłoski o powrocie serii krążą od lat. Wreszcie Splinter Cell ma oficjalnie powrócić.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro