Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Twórcy Saints Row dyskutują o luzach w grze, sprowadzają fanów z powrotem do serii

Twórcy Saints Row dyskutują o luzach w grze, sprowadzają fanów z powrotem do serii

po moim Ręce precz zapowiedź ponownego uruchomienia Saints RowPotem usiadłem i rozmawiałem więcej z programistami Volition Kenzie Lindgren (Asystent projektanta UX) i Damienem Allenem (główny projektant). Omówiliśmy szeroki zakres tematów, w tym wiele o nowościach w tym wpisie, ale zaczynamy od omówienia, dlaczego fani Saints Row wracają do serii, pomimo zupełnie nowej obsady i scenerii.

„Wciąż wygląda jak Saints Row – nawet jeśli nie są tymi samymi postaciami, nawet jeśli nie są z tego samego miejsca, nawet jeśli nie jest tym, czym było wcześniej – wygląda jak Saints Row” – powiedział Lindgren.

„Czuję, że za każdym razem, gdy wchodzę do gry, niezależnie od tego, czy jest to tylko dostosowywanie (ponieważ dostosowywanie to duża część tego), czy podróżowanie po mieście, czy jest to dopasowanie do skrzydeł i załatwianie sprawunków, to czuje się jak w Saints Row. I myślę warto sprawdzić, czy jesteś starszym zawodnikiem, ale także nowym, aby po raz pierwszy odkryć to uczucie.”

Opinia Iana o podglądzie Saints Row.

To jest coś, co powtórzył Allen. „Naprawdę uważam, że atmosfera w serii Saints Row jest żywa i ma się dobrze” – dodał.

„Jeśli jesteś weteranem i grałeś w jedną lub wszystkie poprzednie cztery gry, będzie się czym cieszyć, [be that] Mechanika przemierzania, nowe rzeczy, które dodaliśmy, lub świat bardziej żywy i wyjątkowy niż wszystko, co widzieliśmy w przeszłości”.

Ale chociaż ogólny ton Saints Row może być taki sam, Volition wierzy, że ten nowy restart stoi o krok przed innymi grami (nie tylko tymi z serii Saints Row) pod względem dostosowywania, co wydaje się być Jeden z najbardziej wszechstronnych przykładów tego rodzaju. Wszystko można zmienić, od ubrań, samochodów i broni po blizny i znamiona na ciele twojej postaci.


Saints Row: Strzelanie z tyłu latającej deski.

„Zdecydowanie mamy teraz o wiele więcej możliwości personalizacji niż jakakolwiek inna gra na rynku”, stwierdził Lindgren. „Ale także sam fakt, że w grze możemy dać ci te same narzędzia, możemy dać ci te same sposoby przemierzania i poruszania się, a ty możesz wykonywać te same misje i otrzymywać te same nagrody. [as other Saints Row players, but] Gracze niekoniecznie będą mieli takie same wrażenia.

READ  Recenzja konsoli Atari 2600+ - Powrót do początków gamingu

„Dzięki poziomowi dostosowania oraz poziomowi opcji i narzędzi, które ci dajemy, dwóch różnych graczy w grze będzie grać zupełnie inaczej. I myślę, że to jest coś naprawdę fajnego w szczególności w Saints Row”.

Ale nawet przy ogromnej ilości kosmetyków zawartych w samej grze, zespół Saints Row postanowił zachować neutralne płciowo zaimki głównego bohatera, zawsze odnosząc się do bossa jako „oni”, „oni” lub „ty”. Jest to coś, co deweloperzy twierdzą, że jest to czysto techniczne i nie zostało zrobione, aby wskazać, że boss nie jest binarny.


Saints Row: Motocykl skacze do wolności.

„Próbując połączyć to wszystko za pomocą ośmiu różnych głosów i mieć wiele różnych opcji, a także sprawić, by brzmiały bardziej naturalnie… samo to będzie wyzwaniem, w tej chwili nie jest to coś, czego szukamy – powiedział Allen.

„To nie znaczy, że prawdopodobnie nie wydarzy się to w przyszłości, ale w tej chwili nie jesteśmy do końca pewni” – dodał Lindgren.

Doprowadziło nas to do zeszłorocznego pierwszego ujawnienia Saints Row, które spotkało się z letnią reakcją i późniejszymi opóźnieniami w grze.

„Myślę, że zawsze była jakaś część mnie, a może nawet kilka innych osób w studiu, które zawsze wiedziały, że na początku będzie trochę trudno, ponieważ [old] Lindgren przyznał, że Święci nie wrócą… Myślę, że zawsze będzie to kontrowersyjna sprawa”.

„To trochę rozczarowujące [initial reactions] Kiedy wiesz, z czego jesteś zrobiony i kiedy nie jesteśmy jeszcze gotowi, by to wszystko ujawnić. A to może być coś, co trzeba często robić.


Saints Row: Potyczka z Panteros.

„To ja wyszedłem i powiedziałem: „Święci nie wracają” i to może być dość bolesne. Ale to nie znaczy, że to zła rzecz. I szczerze, przez cały czas, kiedy tu byłem. ..zawsze byliśmy pewni w tym kierunku. Zawsze byłem tego pewny i osobiście podobało mi się to, co stworzyliśmy. Więc tak, to może być frustrujące, ale jestem też bardzo tego pewien”.

READ  Random: Och, wygląda na to, że talia Steam i Switch może mieć jedną wspólną cechę

„tylko ty [have to] Przyjmij takie podejście, jak: „Ok, wiemy, co mamy i pokażemy ci to, co mamy. Po prostu bądź cierpliwy, proszę” – dodał Allen. „Czasami musisz po prostu przyjąć to bez trudu. I moim zdaniem nie było tak, że musieliśmy się kręcić, przesuwać czy coś innego [following the announcement’s reception]. To było: „To jest ścieżka, którą podążaliśmy przez cały czas” i byliśmy tego całkiem pewni. A kiedy ludzie zobaczą to w całości, mam nadzieję, że się z nami zgodzą”.

I okazuje się, że celem Volition jest przetestowanie Saints Row przez jak największą liczbę osób, dzięki opcjom ułatwień dostępu w grze.

„Jedną z rzeczy, na które naprawdę staraliśmy się spojrzeć pod kątem dostępności, było upewnienie się, że przynajmniej każda klasa graczy ma coś do zaoferowania” – ujawnił Lindgren. „Jest więc sekcja dotycząca dostępności wizualnej. Jest sekcja dostępu do silnika. Jest też sekcja dotycząca ruchu kamery [and] to wszystko.”


Saints Row: Kooperacja jest włączona.

„Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie”, powiedziała, po czym obiecała bardziej dogłębny podział opcji dostępności gry, które pojawią się później.

Jaka jest więc przyszłość Saints Row? Gdy gra zostanie uruchomiona, można w nią grać w pełnym trybie współpracy, jeśli chcesz, z możliwościami gry międzypokoleniowej. Nie wstrzymuj jednak oddechu, ponieważ Saints Row staje się wieloplatformowym przedsięwzięciem opartym na współpracy. Zapytany, czy jest to w ogóle możliwe, Allen odpowiedział mi „nie”.

Tymczasem Allen i Lindgren byli bardzo ostrożni, aby nie poddawać się zbytnio, gdy zapytałem o opcję gry wieloosobowej w Saints Row, zamiast tego skupili się na tym, czego możemy się spodziewać w pierwszym wydaniu gry, czyli wspomnianym wcześniej trybie kooperacji. Zostało to jednak poprzedzone zwrotami takimi jak „w tej chwili”.

READ  Amazon prezentuje Mass Effect i wiele innych gier podczas Prime Day

W końcu, zanim mój czas z twórcami Volition dobiegł końca, zapytałem ich, jak w kilku krótkich słowach opisaliby Saints Row. Cóż, to było łatwe. Obiecali, że będzie to „wyjątkowa, pełna energii fantazja” i mnóstwo „zabawy”, w którą można się zagłębić po wydaniu.


Saints Row: Szef świetnie się bawi na kółku.

Saints Row ukaże się 23 sierpnia na Xbox, PlayStation i PC.