Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Twórca plus size tworzy petycję, by zmusić linie lotnicze do oferowania większych miejsc dla większych pasażerów

Twórca plus size tworzy petycję, by zmusić linie lotnicze do oferowania większych miejsc dla większych pasażerów

  • Projektantka podróży i stylu życia z Vancouver, Jaylen Chaney, wzywa FAA do „ochrony” podróżujących w dużych rozmiarach i uczynienia ich bardziej „wygodnymi”.
  • Zasugerowano, aby linie lotnicze zapewniały większe miejsca lub dodatkowe bezpłatne miejsce dla większych pasażerów oraz zwracały pieniądze pasażerom, którzy kupili dwa miejsca
  • Chaney przyznała, że ​​nie wie, kto sfinansuje koszty propozycji, ale uważa, że ​​zmiany były tego warte

Pewien wpływowy influencer wezwał Federalną Administrację Lotnictwa i linie lotnicze, aby dawały podróżującym z nadwagą tyle bezpłatnych miejsc, ile potrzebują do wygodnego lotu.

Projektant podróży i stylu życia z Vancouver, Jaylen Chaney, chce, aby FAA „chroniła” podróżujących w dużych rozmiarach i aby podróż autobusem była „wygodna i dostępna dla wszystkich”.

Chce również, aby linie lotnicze były zmuszone do zwracania pasażerom z nadwagą kosztów dodatkowych miejsc, które są zmuszeni kupić przy rezerwacji, aby dostosować się do ich wzrostu.

„Jako podróżujący w dużych rozmiarach, mój partner i ja niestety doświadczyliśmy dyskryminacji i niedogodności podczas lotu” – napisała w nim. Petycjapod którym w sobotę po południu podpisało się około 4300 osób.

Dodała: „Wszyscy pasażerowie plus size muszą mieć zapewnione dodatkowe wolne miejsce, a nawet dwa lub trzy w zależności od wzrostu, aby zaspokoić ich potrzeby i zapewnić im komfort podczas lotu”.

Zwracając jej uwagę na procesy zwrotu kosztów, Chaney dodała: „Linie lotnicze powinny oferować zwrot kosztów pasażerom plus size, którzy samodzielnie kupują dodatkowe miejsca. Powinien to być prosty proces, do którego można uzyskać dostęp online lub za pośrednictwem obsługi klienta.

W swojej petycji napisała: „Jako przewymiarowana pasażerka, mój partner i ja niestety doświadczyliśmy dyskryminacji i niedogodności podczas lotu.

Chaney przyznaje, że ceny biletów będą musiały wzrosnąć, jeśli ma postawić na swoim, i przyznaje, że pasażerowie, którzy nie mają nadwagi, mogą doświadczyć wyższych cen biletów, aby pomóc pokryć ulepszenia.

Podczas lotu z Pasco do Denver mój narzeczony był narażony na nienawistne komentarze, pełne dezaprobaty spojrzenia, a nawet odmówił siedzenia obok nich, co było równoznaczne z dyskryminacją.

READ  Na nagraniu widać, jak agenci TSA kradną bagaże pasażerów na punkcie kontrolnym na lotnisku

„Podobnie w innym locie byłem zmuszony zajmować tylko jedno miejsce ze stałymi podłokietnikami, co powodowało ból i siniaki”.

W filmach opublikowanych na jej Instagramie Chaney obszernie dokumentuje swoje zmagania z lataniem, od pokazywania jej i chłopaka ciasno stłoczonych w siedzeniach po pokazywanie tego, co powiedzieli jej niektórzy pasażerowie, w tym pytanie, czy kupiła dwa.

Innowatorka podróży i stylu życia z Vancouver, Jaelynn Chaney, wzywa FAA do „ochrony” podróżujących w dużych rozmiarach i uczynienia ich „wygodnymi i dostępnymi dla wszystkich”.

Tekst nałożony na wideo brzmiał: „Mówią, że to nie fair w stosunku do osoby, która musi siedzieć obok mnie, jeśli tego nie zrobię”. „Kiedy mówię im, że tak, mówią, że jestem samolubny, siedząc na innym miejscu”.

Jednak kiedy Chaney jest „zmuszona zająć tylko jedno miejsce”, może to spowodować, że poczuje ból i wywoła złość, a także będzie „źle traktowana przez współpasażerów”.

„Znęcanie się nad pasażerami w rozmiarze plus jest niedopuszczalne i podkreśla pilną potrzebę lepszych zasad, które chronią godność i prawa wszystkich pasażerów, niezależnie od rozmiaru” – napisała.

Niestety, pasażerowie plus size często doświadczają dyskomfortu i dyskryminacji podczas lotu. Brak ujednoliconej polityki dla linii lotniczych dotyczącej wielkości klientów jest niedopuszczalny i należy się nim zająć.

Chaney używa obecnie przedłużaczy pasów bezpieczeństwa, aby uczynić latanie bardziej komfortowym. Nie skomentowała, dlaczego nie podróżuje klasą biznesową lub pierwszą klasą – które oferują znacznie większe miejsca – mimo że te taryfy są znacznie droższe niż zwykłe miejsca w autobusie.

Uważa również, że członkowie załogi powinni przejść szkolenie dotyczące „obsługiwania pasażerów w dużych rozmiarach, w tym radzenia sobie w delikatnych sytuacjach i zapewniania odpowiedniej obsługi klienta”.

Powiedziała, że ​​jej narzeczony „był narażony na nienawistne komentarze, pełne dezaprobaty spojrzenia, a nawet odmówił siadania obok nich, co było równoznaczne z dyskryminacją” podczas jednej z jego podróży, podczas gdy konieczność wciskania się w fotel bez wyjmowanych podłokietników powodowała siniaki.
Obecnie wymaga od linii lotniczych zapewnienia większych miejsc lub dodatkowego wolnego miejsca dla większych pasażerów, łazienki dostępnej dla wózków inwalidzkich w nowych samolotach, szkolenia załogi i Administracji Bezpieczeństwa Transportu oraz zwrotu pieniędzy pasażerom, którzy kupią dwa miejsca.

Ponadto uważa, że ​​TSA należy również przeszkolić i „wdrożyć jasne wytyczne dotyczące kontroli podróżnych w rozmiarze plus, przeszkolić agentów, jak z szacunkiem wchodzić w interakcje z podróżnymi w rozmiarze plus, oferować szkolenie w zakresie wrażliwości i zapewniać dostępny sprzęt do kontroli”.

Chaney zaproponował również dodanie łazienki dostępnej dla wózków inwalidzkich do wszystkich nowych samolotów.

READ  12 krajów Europy pobiło rekordy temperatur w 2022 roku | Trudne warunki pogodowe

Ta zmiana poprawi dostępność dla użytkowników o różnych rozmiarach i umiejętnościach, umożliwiając im wygodne i bezproblemowe korzystanie z łazienki. Będzie to promować bardziej integracyjne i bardziej przyjazne wrażenia z podróży, pokazując zaangażowanie branży w równą obsługę wszystkich pasażerów.

Chaney zauważyła jednak, że nie wie, kto będzie musiał sfinansować koszty proponowanych przez nią zmian, ale uważa, że ​​zmiany są tego warte.

„Trudno jest udzielić uniwersalnej odpowiedzi na pytanie, kto zapłaci za polisy wymienione w petycji” – powiedziała. Fox News w obecnej sytuacji.

Wdrożenie zasad mających na celu przyjęcie pasażerów o większych rozmiarach może wiązać się z powiązanymi kosztami, ale koszty te należy porównać z korzyściami płynącymi z stworzenia bardziej przyjaznego i integracyjnego doświadczenia podróży.

Przyznała, że ​​nie wie, kto poniesie koszty zmian, ale zaznaczyła, że ​​Departament Transportu ponosi pewną odpowiedzialność za zapewnienie wszystkim bezpiecznych i komfortowych podróży

Zasugerowała, aby linie lotnicze przestały sprzedawać nadwyżki biletów, aby te dostępne można było wykorzystać na przyjęcie większych pasażerów.

Stwierdzono również, że „rząd może odgrywać rolę w finansowaniu lub zachęcaniu do tych polityk, w ramach swojej odpowiedzialności za promowanie dostępnego i sprawiedliwego transportu dla wszystkich obywateli”.

„Ostatecznie pytanie, kto zapłaci za te polisy, nie powinno stanowić przeszkody w podejmowaniu działań” – powiedziała Fox.

Wdrażając te wymagania, linie lotnicze stworzą bardziej integracyjne i przyjazne środowisko dla wszystkich pasażerów, niezależnie od ich wielkości. Nadszedł czas, aby branża lotnicza zajęła stanowisko i zobowiązała się do stworzenia bardziej integracyjnego i przyjaznego środowiska dla wszystkich pasażerów. Dołącz do nas, prosząc FAA o podjęcie działań w celu ochrony podróżujących w dużych rozmiarach” – napisała w swojej petycji.

DailyMail.com skontaktował się z Chaneyem w celu uzyskania komentarza.