Wewnętrznie ten autor żartował, że szkoda, że FromSoftware mogło nakłonić Bluepoint Games do przerobienia tego elden pierścień przed jego wydaniem w lutym. Nadchodzące RPG fantasy ma oczywiście niezwykły kierunek artystyczny, do którego jesteśmy przyzwyczajeni Złe duchy Deweloper, ale pod względem czysto technicznej siły, wygląda na przestarzały wraz ze świetnym remake’iem PlayStation 5 dusze demonów.
To coś, co przyznał w wywiadzie reżyser Hidetaka Miyazaki Magazyn EDGE, napisane przez VGC. „Jestem pewien, że nasz zespół grafików to poczuł […] Powiedział, zapytany o szczerość dusz Szatana. „Wierność graficzna nie jest czymś, co ustalamy jako najwyższy priorytet. To, czego wymagamy pod względem grafiki, zależy od systemów i wymagań samej gry, a także ma niższy priorytet w porównaniu z innymi elementami rozwoju.”
„Zawsze jest to obszar, w którym trochę przepraszam mój zespół grafików, ponieważ wiem, że pracują tak ciężko” – wyjaśnił. „I tak ciężko pracowali nad Elden Ring — nasz zespół ds. systemów graficznych i nasi programiści pchnęli wiele nowych funkcji, aby stworzyć najlepszą grę, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy.” „
Warto zauważyć, że Elden Ring to gra wieloosobowa i wieloosobowa, podczas gdy Demon’s Souls zostało zremasterowane wyłącznie na PS5. Co więcej, najnowsza wersja FromSoftware przyjmuje bardziej strukturę otwartego świata, podczas gdy nowa wersja Bluepoint Games opiera się na tytule o znacznie mniejszym ogólnym zakresie, co pozwala na trudniejsze przepychanie sprzętu.
Miyazaki wyjaśnił, że nie grał w Demon Spirit Edition, ponieważ „nie lubi grać w gry, które stworzyłem w przeszłości”. Powiedział: „W przeszłości była to trudna gra, ze stosunkowo trudnym rozwojem, więc martwiłem się, że nowi gracze nie będą cieszyć się nią w ten sam sposób. W końcu jestem szczęśliwy widząc reakcję i Cieszę się, że ludziom się to podoba”.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro