Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Twitch oficjalnie przedstawia nowe narzędzia weryfikacyjne, które pomogą uporać się z falami nienawiści Eurogamer.net

Kolejne raporty Wcześniej w tym tygodniuTwitch oficjalnie zaprezentował nowy zestaw narzędzi opartych na weryfikacji, których celem jest pomoc w zwalczaniu coraz powszechniejszego zjawiska blitzu nienawiści.

Kontrowersyjna funkcja najazdu Twitcha została pierwotnie zaprojektowana jako łatwy sposób dla twórców transmisji na zaangażowanie odbiorców, umożliwiając im przekierowanie wszystkich widzów, którzy obecnie oglądają ich transmisje, na kanał docelowy. Niestety, szkodliwi użytkownicy szybko zaczęli wykorzystywać tę funkcję, tworząc fałszywe konta i boty do spamowania, często marginalizując czaty, narażając ich na oszustwa, nękanie i ataki.

dystans Udany 24-godzinny strajk banerami W zeszłym miesiącu, w proteście przeciwko postrzeganemu brakowi działań Twitcha w rozwiązaniu problemu, firma powiedziała, że ​​„ciężko pracuje, aby poprawić wykrywanie omijania bloków w całym kanale i dodatkowe ulepszenia konta, aby uczynić Twitch bezpieczniejszym miejscem dla twórców”. A teraz oficjalnie ujawniono pierwsze owoce tych prac.

Rzut oka na nowe opcje przesyłania strumieniowego na Twitchu.

Jak wcześniej informowaliśmy, te nowe narzędzia koncentrują się na weryfikacji telefonicznej i e-mailowej, dając operatorom większą kontrolę nad ich kanałami, pozwalając im dokładnie decydować, kto otrzyma uprawnienia do czatu. Twitch wyjaśnia, że ​​„zweryfikowane czaty telefoniczne dają twórcom lepszą kontrolę nad tym, kto może uczestniczyć w czacie, umożliwiając im wymaganie od niektórych lub wszystkich użytkowników weryfikacji numeru telefonu przed rozpoczęciem czatu”. „Wraz ze zaktualizowanymi i dokładniejszymi ustawieniami weryfikacji adresu e-mail, twórcy będą teraz mogli korzystać z weryfikacji poczty e-mail i telefonu jednocześnie na własne potrzeby”.

Nowe narzędzia są dostępne od dziś, dostępne za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego Twitcha, i zapewniają banerom i ich modyfikacjom zestaw opcji opartych na weryfikacji (domyślnie wyłączonych), których można używać w ograniczaniu dostępu do czatu. Na przykład weryfikacja telefoniczna i/lub e-mailowa może być wymagana dla wszystkich kont, w przypadku pierwszych rozmów, rozmów z kontami zarejestrowanymi w określonym czasie (wstępnie ustawione opcje wahają się od godziny do sześciu miesięcy) oraz rozmów, które odbyły się krótszy czas Limiter – z domyślnymi opcjami od 10 minut do trzech miesięcy. VIPy, subskrybenci i moderatorzy mogą zostać wyznaczeni jako zwolnieni z wymogów weryfikacji.

READ  Pomimo kupienia przez Sony, Bungie podnosi ceny przepustek sezonowych Destiny 2

Jeśli chodzi o to, jak wszystko działa na końcu scen, Twitch mówi, że użytkownicy będą mogli zweryfikować do pięciu kont na numer telefonu komórkowego (do weryfikacji nie można używać numerów stacjonarnych ani VOIP), aby pomieścić tych, którzy muszą zarządzać większą liczbą niż jedno konto. Jednak, aby zapobiec uchylaniu się od bana, jeśli jedno zweryfikowane telefonicznie konto zostanie zawieszone na poziomie witryny, wszystkie konta powiązane z tym numerem zostaną również zawieszone na poziomie witryny, a użytkownicy nie będą mogli tworzyć nowych kont z tym numerem.

Podobny system, rozszerzony o weryfikację poczty elektronicznej, działa na poziomie kanału. Jeśli zweryfikowane konto za pośrednictwem telefonu lub poczty e-mail zostanie zablokowane przez kanał, wszystkie inne konta powiązane z tym numerem telefonu lub adresem e-mail również zostaną zablokowane przed czatem w tym kanale.

Twitch zauważa, że ​​„żadne pojedyncze rozwiązanie techniczne nie zapobiega całkowicie złym zachowaniom aktorów”, ale ta nowa przeszkoda będzie działać w ramach naszego stale ewoluującego zestawu technologii i narzędzi, aby znacznie je spowolnić i zmniejszyć liczbę kanałów, na które mogą wpływać. „

Dodatkowe szczegóły dotyczące nowej platformy Twitcha, w tym często zadawane pytania dotyczące problemów zarówno streamerów, jak i widzów, można znaleźć na jego stronie. Kolejna reklama.