Współpraca obejmuje organizery kosmetyków Caboodles wypełnione produktami kosmetycznymi. W ramach współpracy powstały 3 kolekcje tematyczne: Hershey, Sour Patch Kids i Fruity Pebbles.
Każdy zestaw tematyczny zawiera arkusz naklejek na paznokcie, balsam do ust, błyszczyk, lakier do paznokci, pilnik do paznokci, separatory na palce, paletę do makijażu, pędzle do makijażu i muszkę.
Taste Beauty jest częścią portfolio Centric Brands. Centric Brands to kolektyw lifestylowy, który projektuje, pozyskuje, promuje i sprzedaje produkty w kategoriach odzieży dziecięcej, męskiej i damskiej, akcesoriów, kosmetyków i rozrywki.
„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Caboodles, aby stworzyć niezbędny produkt i prezent w tym sezonie świątecznym. Taste Beauty to przede wszystkim zabawa, a tworzenie kosmetyków z takimi markami jak Hershey, które będą prezentowane w Caboodles, tworzy coś wyjątkowego i wyjątkowego. „
Wspólny produkt jest dostępny wyłącznie na stronie internetowej Walmart oraz w sklepach Walmart w całym kraju od 1 listopadaulica.
Inne kolaboracje kosmetyczne inspirowane cukierkami
Na początku tego roku Sally Hansen współpracowała z marką Peeps, aby stworzyć limitowaną kolekcję inspirowaną pianką marshmallow.
Również w zeszłym roku Sally Hansen współpracowała z Sour Patch Kids przy limitowanej edycji Insta-Dri X Sour Patch Kids.
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Kto gra Sookie w serialu aktorskim „Avatar: Ostatni władca wiatru”?
Kinopolis – Festiwal Filmów Polskich w Dublinie (7-10 grudnia) – Polska w Irlandii
Wstyd: Więzy rodzinne rapu i Cyganów w dramacie Netfliksa – Romea.cz