Współpraca obejmuje organizery kosmetyków Caboodles wypełnione produktami kosmetycznymi. W ramach współpracy powstały 3 kolekcje tematyczne: Hershey, Sour Patch Kids i Fruity Pebbles.
Każdy zestaw tematyczny zawiera arkusz naklejek na paznokcie, balsam do ust, błyszczyk, lakier do paznokci, pilnik do paznokci, separatory na palce, paletę do makijażu, pędzle do makijażu i muszkę.
Taste Beauty jest częścią portfolio Centric Brands. Centric Brands to kolektyw lifestylowy, który projektuje, pozyskuje, promuje i sprzedaje produkty w kategoriach odzieży dziecięcej, męskiej i damskiej, akcesoriów, kosmetyków i rozrywki.
„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Caboodles, aby stworzyć niezbędny produkt i prezent w tym sezonie świątecznym. Taste Beauty to przede wszystkim zabawa, a tworzenie kosmetyków z takimi markami jak Hershey, które będą prezentowane w Caboodles, tworzy coś wyjątkowego i wyjątkowego. „
Wspólny produkt jest dostępny wyłącznie na stronie internetowej Walmart oraz w sklepach Walmart w całym kraju od 1 listopadaulica.
Inne kolaboracje kosmetyczne inspirowane cukierkami
Na początku tego roku Sally Hansen współpracowała z marką Peeps, aby stworzyć limitowaną kolekcję inspirowaną pianką marshmallow.
Również w zeszłym roku Sally Hansen współpracowała z Sour Patch Kids przy limitowanej edycji Insta-Dri X Sour Patch Kids.
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Prawicowi przywódcy polscy potępiają reżysera filmu „Migracja”.
Polska reżyserka żąda od Ministra Sprawiedliwości przeprosin za porównanie jej filmu do propagandy nazistowskiej
Premiera ukraińsko-polskiego dramatu historycznego „Kolęda dzwonów” w serwisie Netflix