Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Taste Beauty and Caboodles oferuje kolekcje makijażu inspirowane deserami

Taste Beauty and Caboodles oferuje kolekcje makijażu inspirowane deserami

Taste Beauty zaprezentowało inspirowaną deserami współpracę z Caboodles w sam raz na sezon świątecznych zakupów.

Współpraca obejmuje organizery kosmetyków Caboodles wypełnione produktami kosmetycznymi. W ramach współpracy powstały 3 kolekcje tematyczne: Hershey, Sour Patch Kids i Fruity Pebbles.

Każdy zestaw tematyczny zawiera arkusz naklejek na paznokcie, balsam do ust, błyszczyk, lakier do paznokci, pilnik do paznokci, separatory na palce, paletę do makijażu, pędzle do makijażu i muszkę.

Taste Beauty jest częścią portfolio Centric Brands. Centric Brands to kolektyw lifestylowy, który projektuje, pozyskuje, promuje i sprzedaje produkty w kategoriach odzieży dziecięcej, męskiej i damskiej, akcesoriów, kosmetyków i rozrywki.

„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Caboodles, aby stworzyć niezbędny produkt i prezent w tym sezonie świątecznym. Taste Beauty to przede wszystkim zabawa, a tworzenie kosmetyków z takimi markami jak Hershey, które będą prezentowane w Caboodles, tworzy coś wyjątkowego i wyjątkowego. „

Wspólny produkt jest dostępny wyłącznie na stronie internetowej Walmart oraz w sklepach Walmart w całym kraju od 1 listopadaulica.


Inne kolaboracje kosmetyczne inspirowane cukierkami

Na początku tego roku Sally Hansen współpracowała z marką Peeps, aby stworzyć limitowaną kolekcję inspirowaną pianką marshmallow.

Również w zeszłym roku Sally Hansen współpracowała z Sour Patch Kids przy limitowanej edycji Insta-Dri X Sour Patch Kids.

READ  Departament Imigracyjny Bali deportuje dwóch polskich turystów za naruszenie przepisów w Dniu Nyepi