Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Szef PlayStation Jim Ryan wezwał firmę do ożywienia zainteresowania Indiami

Dla wielu fanów PlayStation szef Jim Ryan stał się aktorskim złoczyńcą. Chociaż od dziesięcioleci wspina się po drabinie korporacyjnej i odgrywa ważną rolę w europejskiej dominacji marki, wielu przypisuje ostatnie niepowodzenia w zakresie PR firmy bezpośrednio dyrektorowi generalnemu – i Najnowsze komentarze na temat praw do aborcji w Stanach Zjednoczonych Wcale to nie pomogło jego publicznemu wizerunkowi.

Mimo wszystko okazuje się, że Ryan może już mieć dobre pomysły. rozmawiać z Industry.biz الا GryEwangelista Shwe Yoshida ujawnił, że prezydent położył duży nacisk na tytuły AAA w 2018 i 2019 roku i zlecił swojemu zespołowi zrobienie czegoś z tym. Spowodowało to serię spotkań — i zmianę ról Yoshidy — ponieważ firma starała się ożywić swoje relacje z niezależnymi programistami pod kierownictwem Ryana.

Yoshida powiedział o kultowych czasach PS4, ponieważ platformówka jako pierwsza promowała wybór niezależnych tytułów na e3 Teatr. „Ale w 2018 i 2019 roku firma skupiła się bardziej na aspekcie AAA, a Jim Ryan chciał to zmienić. Poprosił zespół Global Third Party Relations o opracowanie planu ożywienia wysiłków, takich jak PlayStation, aby pomóc niezależnym wydawcom i niezależnym deweloperom ”.

Yoshida ostatecznie zamienił się rolami, aby poprowadzić projekt, do którego dołączył Greg Rice z Double Fine, który skutecznie stracił pracę w studiu po przejęciu Microsoftu. Para następnie przedstawiła swoje plany najwyższemu kierownictwu, aby poprawić pozycję PlayStation wśród graczy, a ostatecznie otrzymali wsparcie od firmy, aby zrealizować swoje plany.

Jedną z rzeczy, które Yoshida i jego zespół natychmiast wdrożyli, jest możliwość selekcjonowania najlepszych treści i prezentowania ich konsumentom. Yoshida zauważył, że „na PlayStation pojawia się wiele gier niezależnych, więc musieliśmy wyjaśnić konsumentom, jakie gry muszą oglądać. Ponadto, gdy programiści tworzą świetne gry, możemy mieć pewność, że dokonają aktualizacji”.

READ  Nintendo Switch nie jest już najlepiej sprzedającą się konsolą 2022 roku w Wielkiej Brytanii

Widzieliśmy wiele przykładów tego w PS Blog W ostatnich latach Sony będzie organizować regularne „popołudnia” poświęcone promowaniu największych i najlepszych treści. Twierdzimy również, że właściciel platformy wykonał ostatnio znacznie lepszą robotę niż talent do tworzenia lepszych treści, z tytułami takimi jak Sewoń A zabłąkany Tylko w tym roku stał się niezwykle popularny – wszystko dzięki ukierunkowanemu marketingowi Team Yoshida.

Jednak przed nami jeszcze długa droga. Yoshida przyznaje, że firma wciąż pracuje nad ulepszeniem swoich narzędzi, aby uprościć proces składania wniosków, upewniając się, że Wszystko Gry są odpowiednio reklamowane – w tym gry, które niekoniecznie są wybierane przez producenta. Przy silnej konkurencji zarówno ze strony Nintendo, jak i Microsoftu, możemy argumentować, że PlayStation nie jest już najlepszym miejscem do grania w gry niezależne – ale sytuacja jest zdecydowanie lepsza niż pod koniec generacji PS4 i mamy nadzieję, że Sony będzie nadal kroki w celu poprawy jej pozycji w tej ważnej przestrzeni.