Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Szef działu urody Snapa pracował nad tworzeniem narzędzi rzeczywistości rozszerzonej dla marek takich jak Supergoop

Szef działu urody Snapa pracował nad tworzeniem narzędzi rzeczywistości rozszerzonej dla marek takich jak Supergoop

Snap kontynuuje nawiązywanie partnerstw z markami kosmetycznymi, chcąc zwiększyć swój wpływ na rzeczywistość rozszerzoną (AR).

W tym tygodniu Snap wprowadza nowe narzędzia w wersji beta dla marki filtrów przeciwsłonecznych Supergoop i marki lakierów do paznokci OPI. Użytkownicy Snapa mogą „przymierzyć” nowy produkt Supergoop Lipshade w czterech odcieniach czerwieni i fioletu, na wirtualnym tle, takim jak pole truskawek i targ kwiatowy. W międzyczasie fani OPI mogą zobaczyć, jak kolory lakierów do paznokci mogą wyglądać na ich paznokciach, trzymając ręce na ekranie telefonu. Filtry na żywo obu marek — znane jako Lens w żargonie Snap — są bezpłatne.

Od czasu wprowadzenia Lens w 2015 r. firma Snap kontynuuje opracowywanie zestawu narzędzi rzeczywistości rozszerzonej dla klientów detalicznych z branży odzieżowej, motoryzacyjnej, obuwniczej i rozrywkowej. Piękno to jedna z największych kategorii, a jej dawni klienci to Covergirl, Dior, Kiehl’s, Lancôme, NYX i Lancôme.

W przeszłości Snap opracował filtr do przymierzania tuszu do rzęs dla L’Oréal, filtr do podkładu dla Maybelline i filtr do przymierzania lakieru do paznokci dla Essie. Według firmy narzędzie do przymierzania produktu z Ulta Beauty zostało użyte ponad 30 milionów razy. Na początku tego roku Snap przygotował dla klientów jedne z największych narzędzi rzeczywistości rozszerzonej, które można zintegrować z ich witrynami internetowymi poza aplikacją Snap.

Snape natknął się trochę na akta ostatnie zarobki, a przychody w pierwszym kwartale spadły o 7% rok do roku. Podczas rozmowy o zarobkach dyrektor generalny Evan Spiegel powiedział, że firma ma „reorientację priorytetów”.[ed]Jej prace zeszłego lata koncentrowały się na trzech głównych klastrach, z których jednym była Pioneering Augmented Reality.

Snap chce pomóc „zdemokratyzować AR” i uczynić go bardziej użytecznym, powiedziała Michelle Nevitt, szefowa działu CPG, zdrowia i urody Snap, w rozmowie z Modern Retail. Firma Modern Retail rozmawiała z Nevittem podczas wydarzenia zapowiadającego OPI i Supergoop na temat pracy Snapa z markami kosmetycznymi oraz tego, jak działa biznes AR. Ten wywiad został zredagowany pod kątem długości i jasności.

READ  Wystawa Lockwood & Co. Joe Cornish sprowadza zabójcze duchy do Netflixa [Exclusive Interview]

Co robią narzędzia rzeczywistości rozszerzonej Snap i dlaczego mogą być atrakcyjne dla marek kosmetycznych, takich jak OPI i Supergoop?
Cofając się pod względem tego, kim są nasi odbiorcy, Snap dociera do 90% całego pokolenia Z i 75% wszystkich milenialsów. Więc jest to naprawdę masowy dostęp dla naszej publiczności. Mamy 750 milionów użytkowników miesięcznie.

Dzięki temu… naprawdę staliśmy się miejscem docelowym dla marek kosmetycznych. Kiedy myślisz o całej zawartości aplikacji, uroda jest trzecią co do wielkości kategorią, którą konsumujesz po sporcie i rozrywce. A potem, kiedy spojrzysz na rzeczywistość rozszerzoną i to, co możesz zrobić dla piękna, piękno było jedną z pierwszych kategorii, które kiedykolwiek trafiły do ​​​​rzeczywistości rozszerzonej, więc wspaniale było zobaczyć, jak zbudowali to na tak wiele sposobów.

Szczególnie w tych dwóch kampaniach podoba mi się to, że pokazują dynamiczny charakter AR i bardzo się od siebie różnią. Oba pod wieloma względami dotyczą kolorów i kosmetyków, ale dzięki Supergoop możesz się zmienić i umieścić w tych różnych środowiskach i naprawdę zrozumieć markę. I myślę, że to jest fajny artykuł o AR jako formacie – jest tak wciągający. Jako marka, która chce budować powinowactwo do marki [and] Kapitał marki, zdobywanie większej liczby doświadczeń jest naprawdę fajne.

Z drugiej strony to, co robi OPI, to po prostu wirtualne doświadczenie na żywo – to świetny sposób na przetestowanie kolorów. Myślę, że fajną rzeczą jest zastosowanie nowej techniki segmentacji paznokcia. Więc nie chodzi tylko o kolor — naprawdę możesz bawić się teksturą i projektem, a jest tak wiele rzeczy, które możesz z tym zrobić. Więc jeśli trzymasz paznokcie przed kamerą, naprawdę widzisz, jak odbijałyby się w innym świetle.

Jakie jest Twoje stanowisko w sprawie wprowadzania większej liczby marek kosmetycznych?
Sama platforma, z biznesowego punktu widzenia, kwitnie. Nasza społeczność jest zaangażowana. Nadal rośnie. Marki zwracają się do nas z różnych kategorii, ponieważ jesteśmy miejscem, do którego wybierają się ludzie z pokolenia Snap w poszukiwaniu piękna.

READ  Top 10 Weeks 28 marca: Sezon 2 „Bridgerton” wchodzi na najpopularniejszą listę, „The Adam Project” skacze na 4 miejsce →

Jeśli spojrzysz na rzeczywistość rozszerzoną w kampanii reklamowej, zasadniczo myślimy o niej jako o uniwersalnym formacie, podobnie jak wideo. To świetny sposób na opowiedzenie swojej historii. Dlatego naprawdę podoba nam się to, że współpracujemy z reklamodawcami, aby uczynić to częścią całej ich komunikacji na platformie.

Czy istnieje pakiet, do którego marki mogą się zapisać? Jak działa ta struktura kosztów?
Myślę, że na tym polega piękno naszego rynku. Jest dostępny na aukcji. W ten sam sposób, w jaki marka kupuje reklamę wideo… kupuje rzeczywistość rozszerzoną i może kierować reklamy do swoich odbiorców. Mogą pociągnąć za sobą wszystkie dźwignie, tak jak w przypadku reklam wideo.

Co chcesz osiągnąć w tym roku dzięki rozszerzonej rzeczywistości?
Uważamy, że każdy powinien mieć dostęp do rozszerzonej rzeczywistości. Powiedziałbym, że piękno wykracza poza wirtualne doświadczenia. Wiemy, że kiedy doświadczasz produktu AR jako konsument, jest bardziej prawdopodobne, że go kupisz. Istnieją również badania, które pokazują, że masz mniejsze szanse na odzyskanie go. Istnieje więc świetny ekosystem pod względem wpływu na biznes.

Czy Snap robi coś, aby nawiązać kontakt z pokoleniem X lub innymi pokoleniami?
To świetne pytanie. Mam na myśli, że 25+ to tak naprawdę najszybciej rosnący segment naszej publiczności. Dlatego zawsze szukamy sposobów… Mamy wiele marek, które chcą nawiązać kontakt z tą publicznością i wykorzystać platformę również do tego.