Prezes i wiceprezes CD Projekt Adam Kiciński potwierdził swoje niedawne zaangażowanie Cyberpunk 2077 Podczas dzisiejszych wyników finansowych firmy za pierwszy kwartał powiedział, że duża część zespołu deweloperskiego nadal nad tym pracuje, nawet gdy samo studio przygotowuje się do przejścia na równoległy system deweloperski w 2022 roku.
– Zamierzamy spełnić to, co obiecaliśmy naszym graczom w styczniu – powiedział Kisiński. „Chociaż już widzimy znaczne ulepszenia, duża część zespołu nadal pracuje nad tym, aby Cyberpunk zapewniał lepszą rozrywkę graczom”.
Notatka odzwierciedla uwagi zgłoszone przez Kicińskiego w kwietniu, kiedy powiedział, że studio nie myślało o umyciu rąk w Cyberpunk 2077. „Jesteśmy przekonani, że możemy doprowadzić grę do takiego stanu, że możemy być z niej dumni i dlatego nam się to udało. w sprzedawaniu go przez wiele lat ” Powiedział wtedy.
Podczas sesji pytań i odpowiedzi z inwestorami, Kisinski powiedział, że „prawie połowa” zespołu programistów Cyberpunka nadal pracuje nad wersjami obecnie dostępnymi lub kolejnymi generacjami, podczas gdy mniejsze zespoły przeszły do przedprodukcji niezapowiedzianych projektów. Odmówił dalszych komentarzy, mówiąc, że nie chce niczego „z góry ogłaszać”, co mogłoby odzwierciedlać zobowiązanie firmy sprzed dwóch miesięcy do unikania popisywania się swoimi grami, dopóki nie staną się Bliżej wszystkich Podziękuj Cyberpunk 2077, kiedy został odsłonięty. „Ale z pewnością są zespoły przygotowujące się do przyszłych niezadeklarowanych projektów” – powiedział.
Prawdopodobnie minie dużo czasu, zanim przyjrzymy się tym projektom, bo Kisiński podkreślił też, że ich przejście do równoległego rozwoju nastąpi co najmniej w 2022 roku.
„Są zespoły, mniejsze zespoły, w fazie transformacji, przygotowujące się do pracy nad takimi treściami” – powiedział. „Przyszły rok to rok, w którym chcemy tworzyć oddzielne zespoły i pracować na dużą skalę – oczywiście w zależności od projektu i różnych faz treści Triple A w przyszłości”.
Poniżej przedstawiamy pełny strumień zysków CD Projekt za pierwszy kwartał 2021 roku.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro