Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Szczegóły dotyczące liczby klatek na sekundę i opcji rozdzielczości w Mass Effect Legendary Edition • Eurogamer.net

Szczegóły dotyczące liczby klatek na sekundę i opcji rozdzielczości w Mass Effect Legendary Edition • Eurogamer.net

Na PlayStation, Xbox i PC.

Mass Effect Legendary Edition – to wywołuje Wersje zremasterowane Z ukochanej trylogii opery kosmicznej BioWare – nieco ponad tydzień po premierze, a zanim się pojawiła, studio miało szczegółowe opcje liczby klatek na sekundę i rozdzielczości dla wszystkich platform.

Jak ujawniono w Najnowszy post na blogu BioWareNa konsoli gracze będą mieli możliwość przełączania się między dwoma oddzielnymi trybami gry – preferowaną jakością i preferowaną funkcją klatek – w dowolnym momencie.

Oba są w pewnym sensie oczywiste, przy czym Ulubiona jakość została zaprojektowana w celu uzyskania „najwyższej możliwej rozdzielczości optycznej w porównaniu z niższą liczbą klatek na sekundę”, a Ulubiona liczba klatek na sekundę oferuje „najwyższą możliwą liczbę klatek na sekundę dzięki rozszerzeniu oryginalnej rozdzielczości i zminimalizowaniu niektórych funkcji graficznych”.

Mass Effect Legendary Edition – oficjalny, odnowiony zwiastun porównawczy.

Jednak to, co dokładnie oznaczają w praktyce, różni się w zależności od platformy. Na przykład PlayStation 4 i Xbox One będą działać z prędkością do 30 klatek na sekundę w 1080p w trybie jakości, ale mogą osiągnąć 60 klatek na sekundę w 1080p w trybie klatek na sekundę.

Tymczasem PlayStation 4 Pro i Xbox One X / Xbox Series S mogą łączyć do 30 klatek na sekundę w trybie jakości 4K UHD i do 60 klatek na sekundę przy 1440p w trybie klatek.

W przypadku PS5 i Xbox Series X oba osiągają do 60 klatek na sekundę w trybie jakości 4K UHD, ale konsola Microsoftu ma przewagę w trybie klatek. PS5 osiąga maksimum przy 60 klatkach na sekundę przy 1440p, gdy wybrana jest ta druga opcja, podczas gdy Xbox Series X może zapewnić do 120 klatek na sekundę przy 1440p.

A jeśli kwestionujesz to ostrzeżenie „do”, BioWare musi powiedzieć: „Docelowa spójność częstotliwości klatek i rozdzielczość zależą od platformy. Im mocniejszy sprzęt, tym spójniejsza będzie docelowa liczba klatek na sekundę i rozdzielczość”.

READ  Pierwsza beta Androida zawiera 14 strzałek wstecz, które pasują do Twojej tapety

Ostatni, ale nie mniej ważny, jest komputer, który umożliwia urządzeniom kompresję do 240 klatek na sekundę i obsługuje częstotliwości odświeżania do 240 Hz. Jak można się spodziewać, operatorzy komputerów PC mają również różne ustawienia, które można dostosować zgodnie z potrzebami, co oznacza, że ​​mogą znaleźć preferowaną równowagę między grafiką a wydajnością.

Legendarna edycja Diamond Effect przyniesie Ci wspaniały, jaśniejszy wybuch kosmicznej nostalgii (którą możesz zachować za pomocą Nowy tryb zdjęć) Na Xbox, PlayStation i PC 14 maja.