Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Summer Games Festival będzie miał 3 lub 4 „bardzo duże” reklamy, mówi Jeff Kelly

Zdjęcie: Push Square

Zbliża się lato, aw krainie gier wideo zawsze oznacza to ogłoszenia, ujawnienia nowych gier i więcej czasu na ekranie dla Geoffa Keighleya. Producent i prezenter powraca z Summer Game Fest na początku czerwca i jak zawsze główną atrakcją będzie wielkie show pełne aktualizacji nadchodzących gier i zapowiedzi nowych gier. Mówiąc o nadchodzącym programie, Kelly uważa, że ​​będzie kilka „bardzo dużych” rzeczy, którymi należy się szczególnie ekscytować.

W wywiadzie trwającym jeden dzień stronie EpicaNie wdaje się w szczegóły, ale mówi, że program ma obecnie trzy lub cztery reklamy matrycowe, które są „za duże dla tej publiczności”. Oczywiście nikt nie zgadnie, co to jest, ale przynajmniej ekscytujące jest usłyszeć, że w serialu będzie jakaś mięsista gra.

W artykule zwrócono również uwagę, że będzie to pierwszy od kilku lat Letni Festiwal Gier, który zostanie rozegrany na żywo przed publicznością w studiu, co doda dramaturgii wydarzeniu. „W świecie tak wielu wydarzeń wideo nasze programy na żywo i publiczność są kluczowym wyróżnikiem Summer Game Fest” — mówi Keighley. „To dodaje dużo energii do pokoju, aby zachęcić fanów do interakcji z reklamami, co naprawdę pozwala nam wprowadzić reklamy do pokoju”.

Wygląda też na to, że prezentacja będzie przebiegać w nieco wolniejszym tempie niż podczas gali Game Awards. W niektórych przypadkach gry będą świecić nieco w świetle reflektorów, zachęcając programistów do mówienia o nich, aby „dały trochę więcej kontekstu na temat gier”, zamiast pokazywać zwiastun po zwiastunie.

Jesteśmy zdecydowanie podekscytowani tym, co Keighley ma dla nas w sklepie w przyszłym miesiącu, ale zanim do tego dojdziemy, proszę bardzo Pokaz PlayStationktóry odbędzie się w środę 24 maja o godz.