Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Sukumar, menedżer Pushpy, mówi nam wszystko

By Narendra Bhopala

Hyderabad, 28 grudnia (IANS) Sukces Pushpa: The Rise na indyjskich rynkach był odkryciem dla reżysera Sukumara, który przyznaje, że nie chciał robić filmu dla widzów powyżej Vindhyas.

Po obejrzeniu występu filmu na indyjskich rynkach Sukumar jest teraz mentalnie przygotowany do używania megafonu w kolejnych filmach w języku hindi.

Co ciekawe, to wybitny reżyser SS Rajamouli o sławie „Baahubali” pomógł Sukumarowi przezwyciężyć jego niechęć.

Czułem, że widzowie mogą oglądać filmy z południa na kanałach satelitarnych lub na YouTube, ale nie wydawało mi się, żeby indyjscy widzowie przychodzili do kin, żeby zobaczyć ten film. Wtedy Rajamouli jakoś znał Garu i zadzwonił do mnie. Masz dobry pakiet. Znam twoją historię. To na pewno zadziała. Pokaż film, a zobaczymy, co się stanie. on to powiedział. Potem powiedziałem: „Dobrze”, wspomina Sukumar.

Zdjęcia do filmu rozpoczęły się w marcu 2020 r., Ale musiały zostać przełożone z powodu zamknięcia na koszt Covid. Zdjęcia wznowiono w grudniu, ale gdy prawie cała ekipa została dotknięta przez Covid, produkcja została ponownie wstrzymana i kontynuowana z erupcjami i eksplozjami.

Sukumar uważa, że ​​użyteczny pakiet „Pushpa: The Rise” dał mu impuls do wytrzymania innych dużych wydań, takich jak „83”.

„Chcę zapewnić pełną rozrywkę. Wszystkie uczucia – zabawę, miłość, walkę, wszystko. Nazywamy to reklamą, ponieważ musimy zainteresować nią wszystkich widzów. Kiedy piszemy historię reklamową, reżyser musi czuć się jak nadludzki. Bo jeśli oglądasz hollywoodzkie filmy, historia miłosna to historia miłosna, dreszczyk jest dreszczem, przerażenie jest przerażeniem. Nie mieszają dwóch gatunków. Oto 5-6 gatunków, które mieszają się i dają element, powinno tak wyglądać. To świetne ćwiczenie podczas pisania opowiadania. Myślę więc, że to właśnie przykuło uwagę widzów – wyjaśnia.

READ  Horror Gerarda Butlera wypada na antenie „Tak źle, że aż dobrze”.

Dla Sukumara pomysł na dwuczęściowy film nie był początkowo przedmiotem prac. Dopiero w fazie montażu zdecydował się na drugą część.

„Kiedy montowaliśmy ten film, pokazywaliśmy „Bahubali 2” i „KGF”. Zaczęliśmy montować między tymi filmami. Kiedy zacząłem montować, wybuchła pandemia. Wydawało mi się, że trwa to zbyt długo i nie możemy uzyskać przez tak długi czas. Do tego czasu producenci filmu nabrali pewności siebie po obejrzeniu Bahubali 2 i KGF. „Pushpa” w dwóch odcinkach była refleksją”.

Film jest kolejną niespodzianką ze zdjęciami zrobionymi przez Miroslava Kopę Pruzka z Polski. Z jego stałym operatorem Ratnavelo zajętym innymi projektami, Sukumar szerzej rozglądał się, częściowo dlatego, że inni operatorzy też byli zajęci, a częściowo dlatego, że chciał, aby nowy zestaw oczu spojrzał na charakterystyczne rustykalne i rustykalne płótno filmowe, dla którego rozpowszechniał . Pushpa: Wniebowstąpienie. Ale ponieważ oboje nie mówili biegle po angielsku, język migowy był między nimi w grupach.

„On jest z Polski. On nawet nie zna angielskiego. Nie mówię po angielsku. Komunikujemy się za pomocą języka migowego. On nie mówi właściwie po angielsku, ja nie. Jakoś koordynujemy i jest świetnym operatorem. Nie mówi po telugu, kiedy jest Scena z tyłu, nie zna też długości sceny. Ale jego uścisk jest taki. Instynkt.

Zdjęcia do „Pushpa: The Rule” rozpoczną się w marcu tego roku, Sukumar podpisał zgodę.

– Jans

pvn / kr