Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Student inicjujący mówca o przestrzeniach, które skurczyły się podczas pandemii

W ciągu roku, który wywrócił tak wiele do góry nogami, starsza Megan Sai Iragaparabu miała mnóstwo czasu, aby zastanowić się, co spowodowała epidemia z jej wyobrażeniami o przestrzeni między ludźmi.

„Koncepcja kosmosu jest dla mnie fascynująca” – powiedział mieszkaniec Greensboro i badacz Robertson. „We wszystkich moich projektach badawczych i zaangażowaniu obywatelskim starałem się zmniejszyć dystans między ludźmi, z którymi pracuję, a sobą. Staram się iść w ich miejsce i lepiej rozumieć ich doświadczenia.

„Kontrast z COVID nie może być bardziej widoczny. Zmusiliśmy COVID do rozszerzenia tej przestrzeni lub całkowitego odcięcia komunikacji. Spędziłem dużo czasu w kwarantannie, myśląc o tym, co wypełnia tę dodatkową przestrzeń między nami”.

Wypełnienie tego pustego miejsca będzie jednym z tematów rozmów, które Iragavarapu przedstawi jako prelegent uczniom klasy 2021 podczas ceremonii rozpoczęcia studiów licencjackich 2 maja. Komisja uniwersytecka wybrała przemówienie spośród dużej liczby studentów reprezentujących samorząd studencki.

Iragavarabu powiedział, że przemówienie podczas ceremonii otwarcia nie znajdowało się na liście księcia na początku roku. Ale COVID też to zmienił. Samozwańcza Iragafarapu powiedziała, że ​​była przyzwyczajona do przebywania z przyjaciółmi i dzielenia się przemyśleniami, uczuciami i doświadczeniami.

Iragavarapu, która nie była w stanie tego robić często podczas pandemii, powiedziała, że ​​postanowiła dotrzeć do innych w szerszym, bardziej dziwacznym kontekście.

„Nie wystąpiłabym, aby mówić bez COVID” – powiedziała. „Nie spodziewałem się, że zostanę wybrany. Jestem wdzięczny i pokorny, że coś, co powiedziałem w liście, odbiło się echem z komisją i mam nadzieję, że zostanę wybrany do mojej klasy.”

READ  Głodni astronauci na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej po pizzę, owoce i ser | nowości naukowe i technologiczne

Iragafarabu powiedziała, że ​​rozumie znaczenie listu inicjacyjnego studenta na semestr 2021 r. „Wystarczy powiedzieć, że to duże zadanie. Martwię się, że w trudnym roku mam obowiązek szanować doświadczenie wszystkich”.

Część rozmowy będzie przypominać lekcje z jej doświadczeń w Duke, od projektów, które realizowała na Fidżi i Buenos Aires, po projekt Bass Connections tutaj w Durham, który badał różnice rasowe i klasowe w lokalnej służbie zdrowia.

To zainteresowanie budowaniem więzi skłoniło ją również do wolontariatu w Lincoln Community Health Center w Durham, gdzie ułatwiła dostęp do opieki zdrowotnej osobom o niskich dochodach, które chcą schudnąć i zmniejszyć zagrożenia dla zdrowia, takie jak cukrzyca.

Jej interakcje z pacjentami Lincolna wiele ją nauczyły o obsesjach historycznych, które stanowią główną przeszkodę w dostępie do opieki zdrowotnej wśród czarnych Amerykanów i innych zmarginalizowanych grup. Nauczyła ją, jak zmniejszać dystans między pacjentami a sobą, poznając ich życie.

„Nauczyłem się, jak używać moich uszu i ust w podanym mi stosunku 2: 1. Nauczyłem się, jak być dobrym słuchaczem, szanować historie z życia, aby lepiej zrozumieć, dlaczego ludzie są narażeni na określone zagrożenia dla zdrowia. są do tego zmotywowani i musisz to uszanować.

„COVID przerwał całą tę pracę i złamał mi serce. Ci pacjenci mieszkają 10 minut ode mnie, ale podczas pandemii nie było sposobu, aby ich z nimi odwiedzić. Wszyscy uczestnicy są narażeni na ryzyko zarażenia COVID. Długo zachowywałem serce, ale musiałem porzucić ludzi i projekt, w który dużo zainwestowałem ”.

Nie jest osamotniona w tego rodzaju uczciwym doświadczeniu z COVID i powiedziała, że ​​jednym z jej przesłań będzie zapewnienie wszystkim uczniom „postaci, którą teraz znamy z powodu tej próby”.

Po rozpoczęciu Iragavarabu przeniesie się do Bostonu, aby pracować w Centrum Anomalii Naczyniowych w Podstawowym Programie Pediatrycznym Uniwersytetu Harvarda. Powiedziała, że ​​uważa to za rok wzrostu, który zapewnia cenne doświadczenie przed złożeniem wniosku do szkoły medycznej.

READ  Podcast w tym tygodniu w kosmosie: Odcinek 6 – Pamięć kosmosu

Podziękowała swojej rodzinie, przyjaciołom, mentorom i wielu innym osobom za zapewnienie doświadczenia Duke’a, które dominowało podczas jej przemówienia, i była chętna, aby zobaczyć reakcje swoich kolegów z klasy.

„Kiedy rozmawiam z ludźmi, ciężko pracuję, aby reagować na ich mimikę i sygnały niewerbalne. Teraz wyobrażam sobie, że patrzę na ponad tysiąc kolegów z klasy w maskach i zastanawiam się, skąd mam wiedzieć, czy reagują? w ich oczy i mam nadzieję, że coś podniosę! ”