Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Studenci dietetyki SLU dbają o żywność |  księga kolumn biznesowych

Studenci dietetyki SLU dbają o żywność | księga kolumn biznesowych

Miejska Odlewnia STL była w czwartek miejscem spotkania przedsiębiorczości i kulinarnej doskonałości.

Prawie dwudziestu absolwentów klasy Innovation Practice w zakresie dietetyki na Uniwersytecie Saint Louis spotkało się w Deli Star Food Center tam w przyjaznej, ale ostrej rywalizacji. Uczniowie podzieleni na osiem zespołów przedstawiają swoje pomysły na sprzedaż nowego produktu spożywczego.

Mówiąc dokładniej, zgłaszali swoje pomysły na nowe produkty spożywcze, które już opracowali, wyprodukowali i sprzedali w okresie letnim.

Panel sędziów z Deli Star Corp. oraz Schnuck Markets i SLU Nutrition and Dietetics Program do prezentacji i oceniania ich na podstawie kryteriów od opisów produktów po plany marketingowe i strategię finansową.

Na podstawie tych kryteriów przyznano jedną nagrodę za najlepszego ducha przedsiębiorczości. Kolejną nagrodę otrzymał zespół, który osiągnął najwyższy zwrot z inwestycji.

Ludzie czytali też…

Rywalizacja nie była zacięta – wszyscy uczniowie to koledzy z klasy, a wielu kupowało sobie nawzajem swoje produkty – ale była ożywiona.

W jednym metaforycznym kącie było hawajskie ciasto maślane mochi, bardzo delikatny i pyszny deser zrobiony z lepkiej mąki ryżowej i mleka kokosowego. Jest popularny na Hawajach, ale nie osiągnął wielu miejsc na kontynencie.

W drugim kącie figuratywnym znajdowały się pączki, tradycyjne polskie wypieki, które wyglądają jak ciastka nadziewane galaretką, ale mają nieco gęstszą konsystencję. Zespół, który go wyprodukował, wykorzystał oryginalną polską recepturę i dodał do niej tradycyjne smaki dżemu różanego i malinowego.

Były to zawody na osiem osób, więc było więcej punktów widzenia: jedna drużyna kobiet, które ćwiczyły na studiach, opracowała aromatyzowaną pieczoną ciecierzycę, aby pomóc sportowcom w osiągnięciu i regeneracji oraz zmniejszyć stan zapalny.

Pamiętaj, to są absolwenci żywienia. Wiedzą, jak to zrobić.

Inny zespół przygotował wegańskie wegańskie sushi, które używało tylko świeżych warzyw, a nie alternatyw mięsnych, takich jak seitan. Kobieta z Arabii Saudyjskiej sprzedała jako zespół miniaturowe wersje tradycyjnego arabskiego ciasta daktylowego z domowym sosem karmelowym i migdałami.

READ  Polskie organizacje współpracują w SMR

Jeden zespół stworzył mieszanki herbat ziołowych, które pakowali w przezroczyste szklane słoiki, aby lepiej eksponować ich wspaniałe kolory. Ale jeden sędzia zauważył, że na dłuższą metę przezroczyste opakowanie spowoduje, że delikatne składniki stracą swój smak.

Zwycięzcą za najlepszy zwrot z inwestycji – nazywają to „podwojeniem” – został zespół, który stworzył cztery smaki makaronów do kuchenek mikrofalowych. Zaczęli od 100 dolarów inwestycji w szkołę (mogli otrzymać od 50 do 200 dolarów) i osiągnęli zysk netto w wysokości 1320,69 dolarów.

Zespół Parker Lane, Haley Jensen, Cassidy Landry i Ellie Enderle nazwał swoją firmę Saucy Noods, co było marketingowym geniuszem. Wszystkie zespoły korzystały z mediów społecznościowych, aby rozpowszechniać informacje o swoim produkcie, ale tylko Saucy Noods może używać hasła marketingowego „Wyślijmy Ci slogany”.

Lynn powiedziała, że ​​wybrali makaron do kuchenki mikrofalowej, ponieważ chcieli sprzedać coś solidnego na półce. Jensen dodał, że chcą produktu, który można łatwo modyfikować; Klienci mogą dodać kurczaka, łososia lub dowolne inne białko, aby jedzenie było zgodne z ich smakiem.

Laureaci Nagrody Przedsiębiorczości to zespół o nazwie Drink Up STL, w skład którego wchodzą Margaret Conte, Kai Wan, Selena Oum i Linda Pham. Ich produktem był koncentrat owocowy o smaku matchy i mango z dodatkiem kolagenu.

Semestr jest częścią programu, który łączy roczny program akademicki z rocznym stażem, który dla wielu obejmuje doświadczenie kliniczne w szpitalu. Zespół Drink Up został stworzony specjalnie po to, aby napoje białkowe były bardziej smaczne dla pacjentów szpitalnych.

Conte powiedział, że napoje białkowe, takie jak Encore i PediaSure, są zazwyczaj alternatywami na bazie mleka lub mleka i zwykle ograniczają się do smaku czekoladowego, truskawkowego lub waniliowego.

„Uważamy, że powinna istnieć inna opcja” – powiedziała.

READ  CGO Legal Edition Przewodnik krok po kroku, jak pomyślnie przeprowadzić rejestrację firmy w Polsce

Według Wana „staramy się rozszerzyć wybór smaków, tekstury i wybór składników”, dodając, że pacjenci prosili o większą różnorodność.

Jeden z sędziów, Anthony Breitbach z Departamentu Żywienia i Dietetyki SLU, powiedział, że zespół zdobył nagrodę Entrepreneurship Award po części dlatego, że zidentyfikował problem w swoim szkoleniu klinicznym, a następnie rozwiązał go za pomocą swojego produktu.

Większość uczniów w klasie już ukończyła szkołę, a niektóre zespoły już planują dalszą sprzedaż swoich produktów. Ale inni patrzą w bliższą przyszłość.

Jensen z Saucy Noods powiedział: „W tej chwili musimy skupić się na egzaminowaniu (zarejestrowanego dietetyka) i zdaniu egzaminu RD, zanim będziemy mogli nawet rozważyć makaron”.