Bez względu na to, jakie ustawienie wydajności graficznej wybiorą gracze Spider-Mana 2, ray tracing będzie dostępny w standardzie.
W wywiadzie z IGNdyrektor ds. kluczowych technologii w firmie Insomniac, Mike Fitzgerald i kierownik projektu Janet Lee, opowiedzieli więcej o nadchodzącej, ekskluzywnej grze studia na PlayStation 5.
Twórcy powiedzieli, że gra była „kulminacją wszystkiego”. [Insomniac has] Dowiedziałem się o rozwoju gry na PlayStation 5.
Zarządzaj ustawieniami plików cookies
„Przy tworzeniu tych gier byliśmy w stanie naprawdę wykorzystać wszystko, co widzieliśmy” – powiedział Fitzgerald, przeglądając poprzednie tytuły studia dostępne wyłącznie na PS5, takie jak Spider-Man Remastered, Miles Morales oraz Ratchet and Clank: Rift Apart.
„W naszym trybie wydajności dla tego tytułu domyślnie włączone jest śledzenie promieni” – wyjaśnił twórca. „W całej grze rozszerzyliśmy odbicia wykorzystujące śledzenie promieni. Pojawiają się na wodzie i oceanach i naprawdę dają bardziej realistyczny obraz dookoła”.
Tymczasem Fitzgerald powiedział, że rozwiązanie SSD i pamięć masowa PS5 umożliwiło „szybsze przejście” przez Nowy Jork Spider-Mana 2. Tak naprawdę gracze mogą spodziewać się, że wystrzelą się z jednej z katapult z sequela „trzy razy szybciej” niż w pierwszej grze Spider-Man.
„Nasze szybkie podróże i zamiana postaci… naprawdę otwierają tę przestrzeń i pozwalają zrobić więcej. Mam na myśli ponadto, że mamy bardziej szczegółowe, bardziej żywe postacie, które pomagają nam opowiadać lepsze, bardziej dopracowane historie”. Powiedział.
Twórcy oświadczyli ponadto, że ray tracing będzie dostępny wszędzie, a nie tylko we wspomnianym trybie wydajności, kiedy Spider-Man 2 zadebiutuje w przyszłym miesiącu.
„W tym meczu naprawdę jesteśmy w stanie dostarczyć to, czego potrzeba [ray tracing] „Jako główny tryb wydajności” – powiedział Fitzgerald. „W tej grze nie ma trybu, w którym byłoby wyłączone śledzenie promieni, nie ma takiej potrzeby. Naprawdę wymyśliliśmy, jak zapewnić odpowiednią grafikę Spider-Mana i chcemy mieć pewność, że każdy gracz to zobaczy”.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Spider-Mana 2, Aoife nadrobiła zaległości w nadchodzącej odsłonie w zeszłym tygodniu. Jej dotychczasowe przemyślenia na temat kontynuacji Insomniac możesz przeczytać tutaj.
Możesz także obejrzeć go w formie wideo, umieszczając go powyżej.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Apple obwinia Instagram za przegrzanie iPhone’ów
Sergey Galyonkin, twórca SteamSpy, który pomógł uruchomić Epic Games Store, po ośmiu latach opuścił twórcę Fortnite
Prawdopodobna utrata dużej liczby stanowisk pracy w zespole wydawcy Worms17 – źródła