entertainment

Sony Interactive Entertainment współpracowało ze studiami przez kilka lat przed przejęciem

W przeciwieństwie do swoich największych konkurentów, Sony Interactive Entertainment starannie wybiera studia, które chce przejąć, stąd ich niewielka liczba. Są dumni, że wybierają tylko te, które wydały wysokiej jakości tytuły w ciągu lat wspólnej pracy.

CEO i prezes SIE, Jim Ryan, niedawno podzielili się przemyśleniami w ekskluzywnym wywiadzie dla mediów TMTPost na temat nabywania studiów do pracy.

Ryan ujawnił, że wiele z ich studiów rozwinęło się naturalnie przez lata i faktycznie pracowało z nimi przez długi czas. Chcą, aby te studia rozwijały się naturalnie, aby doskonalić je na wyższe wyżyny bez jakiejkolwiek presji ze strony osób nad nimi, a następnie wysokiej jakości treści, które wydają.

„Na przykład w 2019 r. nabyliśmy Insomniac Games, a wiele lat temu nabyliśmy również Guerrilla Games i Sucker Punch” – Ryan podał przykłady studiów, z którymi współpracowali i które nabyli. „Jedną wspólną cechą tych przejętych studiów jest to, że mieliśmy z nimi współpracę przez kilka lat przed przejęciem, co oznacza, że ​​lepiej je rozumiemy”.

Dzięki długim relacjom roboczym ze studiami firma SIE zna już etykę pracy, procesy, korzyści, możliwości, obszary do poprawy i nie tylko. . Ważnym czynnikiem, który jest im potrzebny przed objęciem tego konkretnego studia pod swoje skrzydła, jest ich lepsze poznanie. Nie chcą mieć studiów, o których mają tak małą wiedzę.

Niezależnie od tego, SIE i te studia już zbudowały zaufanie, ułatwiając integrację z nimi.

rozmowa kwalifikacyjna: TTM Post

READ  Projekt telewizyjny i filmowy World of Darkness jest w trakcie realizacji dla firmy producenckiej The Witcher Series

About the author

Naomi Schmidt

"Zapalony komunikator. Specjalista od internetu. Czytelnik przez całe życie. Ekstremalny fanatyk telewizyjny. Muzykolik."

Add Comment

Click here to post a comment