Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Słynny dźwięk „Gong” GoldenEye może nie występować w wersji Switch Online

Słynny dźwięk „Gong” GoldenEye może nie występować w wersji Switch Online

Zdjęcie: Damien McFerran/Nintendo Live

aktualizować [Thu 26th Jan, 2023 21:05 GMT]: Cyfrowa odlewnia John Linnemann podkreślił, że chociaż „nie zna” dokładnych szczegółów, jak oczekiwano gdzie indziej, może to wynikać z problemów z symulacją.

„N64 nie ma rzeczywistego układu dźwiękowego, więc wszystko odbywa się w oprogramowaniu… więc zakładam, że emulator po prostu nie emuluje prawidłowo układu dźwiękowego. Starsze wersje emulatorów N64 miały ten problem w przeszłości ”.

Tak więc, jak wielu podejrzewało, wydaje się, że jest to możliwy emulowany problem. Jeszcze raz chcielibyśmy podkreślić, że w momencie pisania tego tekstu efektu dźwiękowego brakuje tylko w filmie i nie będziemy wiedzieć, czy kultowej ścieżki dźwiękowej brakuje w wersji na Switcha, dopóki nie pojawi się jutro na NSO.

Były kompozytor Nadir Graeme Norgit również zauważył brakujące wokale we fragmencie na Twitterzemówiąc „Mam nadzieję, że to nie jest ostateczna wersja” podczas oznaczania Kirkhope.


Oryginalny artykuł [Thu 26th Jan, 2023 18:15 GMT]: Wczoraj Nintendo postanowiło zrzucić na nas bombę i ogłosić to złote oczy 007 Wreszcie, trafi do abonentów Nintendo Switch Online + Expansion Pack w piątek, 27 stycznia. Co za uczta! Czekaliśmy na tę wiadomość, odkąd Nintendo ujawniło, że w końcu pojawi się w serwisie.

Zaledwie dwie godziny po ogłoszeniu, Nintendo udostępniło coś, co może być jednym z najbardziej kultowych utworów muzycznych z gry – muzykę Q Watch autorstwa legendarnego rzadkiego kompozytora Granta Kirkhope’a. To wciąż bezwzględne zasady, ale kiedy słuchaliśmy, my (i użytkownicy na Resetowanie) Zauważyłem, że czegoś brakuje…

Czy to zauważyłeś? Dźwięk gongu? To nie tam! *wzdycha* na wypadek, gdybyś nie był zaznajomiony z muzyką, Tak to powinno wyglądać.

READ  Box Art Brawl: Pojedynek #101 - Final Fantasy VI

Cóż, nie dostaliśmy jeszcze gry w swoje ręce, więc nie możemy zweryfikować, czy brakuje jej w wersji NSO, czy w tym zwiastunie. Martwimy się jednak, że przegapimy coś, co mogło być jednym z charakterystycznych efektów dźwiękowych wielu naszych dzieciństw.

Wielu podejrzewa, że ​​jeśli brakuje go w pełnej wersji gry, może to być problem z emulatorem. Poprzednie wersje NSO, takie jak Zelda: Ocarina czasu I papier mario Napotkali problemy charakterystyczne dla ich wersji emulowanych przez NSO, takie jak brakująca mgła lub zbyt szybkie uruchamianie menu. Nintendo było dobre w naprawianiu tych problemów, jeśli tak jest on Obecnie mamy nadzieję, że mogą to również naprawić.

Dźwięk „gongu” to nie tylko kultowa część GoldenEye 007 na N64 — to także duża część ścieżki dźwiękowej filmu i coś ze znaku towarowego francuskiego kompozytora Erica Serry. Serra skomponował muzykę do filmu o Bondzie z 1995 roku, ale można też usłyszeć słynne efekty dźwiękowe Luca Bessona. Leon Profesjonalista w utworach jakkoniec gry’ I ’Co tu się dzieje?„.

Kilka lat temu Grant Kirkhope opowiedział, jak udało mu się odtworzyć to, co nazywa dźwiękiem „sonaru”, po latach poszukiwań i @pracownik Inny kompozytor Robin Beanland zaproponował wyjaśnienie swojego wychowania:

Mamy nadzieję, że było to tylko drobne potknięcie na przedpremierowym klipie udostępnionym przez Nintendo, ale wkrótce się dowiemy. Nie wiemy również, czy ten sam problem będzie występował w wersji na Xboksa, która również zostanie wydana jutro, ale zachowamy plik. Oko Tylko w przypadku ucha.

READ  Wkrótce znalezienie narzędzi w Dokumentach, Arkuszach i Prezentacjach Google będzie łatwiejsze

Czy zauważyłeś brakujące efekty dźwiękowe? Myślisz, że będzie w wersji NSO, gdy wyjdzie jutro? Daj nam znać!