Sponsorowanie wydarzeń to przede wszystkim pieniądze. To także kwestia czasu.
Shinola — nowsza i mniej znana marka w Detroit, przynajmniej w swoim obecnym wcieleniu — stawia na swoje powiązanie z Grand Prix Detroit, że „oficjalny chronometrażysta” będzie nadal podnosił swoją pozycję w kraju i za granicą, dając mu silniejszą pozycję. przyczółek marketingowy w sporcie, który kochają kupujący. luksus.
„Dostrzegliśmy okazję do ponownego zaangażowania się” – powiedział rzecznik Shinola, John Stoll, w rozmowie z Free Press, dodając, że firma była selektywna w kwestii sponsoringu marketingowego. „Wyścig zawsze kojarzył się z precyzją, jakością i wydajnością i potwierdza to, co wiemy o zegarkach Shinola”.
I tak jak wyścig odbywał się w centrum Detroit iz powrotem, tak samo było ze sponsorowaniem Shinoli.
Firma zegarmistrzowska, która rozpoczęła działalność w 2011 roku, była sponsorem Grand Prix Detroit, gdy wyścig odbywał się na Peel Isle, i zakończyła się w połowie 2010 roku, a niedawno ponownie podpisała nową trzyletnią umowę, która ma trwać do 2025 r., w roku, w którym wygasa również umowa Miasto zorganizuje wyścig w centrum miasta. Odmówiła ujawnienia kwoty, jaką zapłaciła za transakcję.
Jednak w nieoczekiwanym zwrocie akcji Shinola ma również powiązania z głównym sponsorem wyścigu, firmą Chevrolet.
Producent samochodów jest znacznie starszy, ma około 100 lat i ma powiązania ze sportami motorowymi. Ale jej siedziba główna, najwyższy budynek w Detroit ze swoją nazwą, również znajduje się w Detroit. Producent samochodów został założony przez dwóch braci kierowców samochodów wyścigowych – Louisa Josepha i Arthura Chevroleta – oraz synów szwajcarskiego zegarmistrza.
Celem obu firm jest oczywiście sprzedaż rzeczy.
Sponsoring Chevy’ego pomaga wspierać głośne coroczne wydarzenie w Detroit, ale także łączy producenta, który ma strategię „znajdowania nowych dróg” z elektryfikacją pojazdów, z jego przeszłością jako „bicia serca Ameryki” jako sprzedawcy wysokowydajnych silników spalinowych silniki.
Shinola – która wzięła swoją nazwę od nieistniejącej już firmy zajmującej się czyszczeniem butów, znanej z potocznego wyrażania stonowanego luksusu, a nie nowoczesnego luksusu – może kojarzyć swoje zegarki, a raczej zegarki, z szybkim i intensywnym stylem życia.
więcej:Detroit Grand Prix: Wszystko, co musisz zabrać ze sobą i zostawić w domu
więcej:Grand Prix Detroit 2023 powraca do centrum: wszystko, co musisz wiedzieć
Shinola od kilku dni uruchamia zegar odliczający czas na stronie internetowej Grand Prix. Logo Shinoli widnieje w całym mieście, a firma planuje wręczyć zwycięzcy zegarki — limitowaną edycję = zegarek nr 313 z 500, który kosztuje około 3000 USD — oraz dwóch kolejnych zdobywców drugiego miejsca, jeden z oryginalnych modeli zegarków .
W tym przypadku jest jeszcze jedna korzyść dla sponsora. W przeciwieństwie do, powiedzmy, szwajcarskiego producenta luksusowych zegarków TAG Heuer, który jest oficjalnym zegarkiem, zegarkiem, chronografem i smartwatchem Indianapolis 500, Shinola może również pochwalić się wspieraniem swoich pracowników.
Firma montuje swoje zegarki, które zawierają szwajcarskie części, w Detroit.
Pod wieloma względami sponsoring pomaga firmom dotrzeć do docelowych odbiorców, powiedział Michael Layne, prezes Marx Layne Marketing, Public Relations and Digital Media w Farmington Hills. Powiedział, że sponsoring Shinoli ma sens, ponieważ jest to firma, która przywiązała się do Detroit.
Jak samochód, powiedział, zegarek to technologia, sztuka i styl.
„To doskonała okazja do zaprezentowania marki Shinola w sposób zgodny z jej DNA” — dodał Lin. „Podążasz za publicznością zainteresowaną wydarzeniem, a kiedy dołączasz swoje nazwisko do tego wydarzenia, naprawdę kojarzysz swoje imię z tym konsumentem”.
Kiedy Shinola ogłosiła swoją umowę w kwietniu, prezes Grand Prix, Michael Montrey, powiedział, że Shinola „urodziła się tutaj, w Detroit” i że zaangażowanie firmy w „osiągi przy jednoczesnym wytwarzaniu wysokiej jakości amerykańskich produktów tutaj, w Motor City” jest zgodne z naszą koncentracją w Detroit Grand Prix.
Dzień przed wyścigiem firma wysłała e-mail promocyjny: „Uruchom silniki”.
Niewypowiedziane przesłanie: jeśli chcesz poczuć się jak kierowca wyścigowy podczas Grand Prix Detroit, kup nasz produkt.
Zadzwoń do Franka Witsila: 313-222-5022 lub [email protected].
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Tam, gdzie obecnie znajdują się Amerykanie, jest amerykańskie wsparcie
34 produkty czekają, aby stać się Twoimi ulubionymi we wrześniu 2023 r
Microsoft i Lightsource BP łączą siły, aby dokonać przełomu w energetyce słonecznej w Polsce