Sponsorowanie wydarzeń to przede wszystkim pieniądze. To także kwestia czasu.
Shinola — nowsza i mniej znana marka w Detroit, przynajmniej w swoim obecnym wcieleniu — stawia na swoje powiązanie z Grand Prix Detroit, że „oficjalny chronometrażysta” będzie nadal podnosił swoją pozycję w kraju i za granicą, dając mu silniejszą pozycję. przyczółek marketingowy w sporcie, który kochają kupujący. luksus.
„Dostrzegliśmy okazję do ponownego zaangażowania się” – powiedział rzecznik Shinola, John Stoll, w rozmowie z Free Press, dodając, że firma była selektywna w kwestii sponsoringu marketingowego. „Wyścig zawsze kojarzył się z precyzją, jakością i wydajnością i potwierdza to, co wiemy o zegarkach Shinola”.
I tak jak wyścig odbywał się w centrum Detroit iz powrotem, tak samo było ze sponsorowaniem Shinoli.
Firma zegarmistrzowska, która rozpoczęła działalność w 2011 roku, była sponsorem Grand Prix Detroit, gdy wyścig odbywał się na Peel Isle, i zakończyła się w połowie 2010 roku, a niedawno ponownie podpisała nową trzyletnią umowę, która ma trwać do 2025 r., w roku, w którym wygasa również umowa Miasto zorganizuje wyścig w centrum miasta. Odmówiła ujawnienia kwoty, jaką zapłaciła za transakcję.
Jednak w nieoczekiwanym zwrocie akcji Shinola ma również powiązania z głównym sponsorem wyścigu, firmą Chevrolet.
Producent samochodów jest znacznie starszy, ma około 100 lat i ma powiązania ze sportami motorowymi. Ale jej siedziba główna, najwyższy budynek w Detroit ze swoją nazwą, również znajduje się w Detroit. Producent samochodów został założony przez dwóch braci kierowców samochodów wyścigowych – Louisa Josepha i Arthura Chevroleta – oraz synów szwajcarskiego zegarmistrza.
Celem obu firm jest oczywiście sprzedaż rzeczy.
Sponsoring Chevy’ego pomaga wspierać głośne coroczne wydarzenie w Detroit, ale także łączy producenta, który ma strategię „znajdowania nowych dróg” z elektryfikacją pojazdów, z jego przeszłością jako „bicia serca Ameryki” jako sprzedawcy wysokowydajnych silników spalinowych silniki.
Shinola – która wzięła swoją nazwę od nieistniejącej już firmy zajmującej się czyszczeniem butów, znanej z potocznego wyrażania stonowanego luksusu, a nie nowoczesnego luksusu – może kojarzyć swoje zegarki, a raczej zegarki, z szybkim i intensywnym stylem życia.
więcej:Detroit Grand Prix: Wszystko, co musisz zabrać ze sobą i zostawić w domu
więcej:Grand Prix Detroit 2023 powraca do centrum: wszystko, co musisz wiedzieć
Shinola od kilku dni uruchamia zegar odliczający czas na stronie internetowej Grand Prix. Logo Shinoli widnieje w całym mieście, a firma planuje wręczyć zwycięzcy zegarki — limitowaną edycję = zegarek nr 313 z 500, który kosztuje około 3000 USD — oraz dwóch kolejnych zdobywców drugiego miejsca, jeden z oryginalnych modeli zegarków .
W tym przypadku jest jeszcze jedna korzyść dla sponsora. W przeciwieństwie do, powiedzmy, szwajcarskiego producenta luksusowych zegarków TAG Heuer, który jest oficjalnym zegarkiem, zegarkiem, chronografem i smartwatchem Indianapolis 500, Shinola może również pochwalić się wspieraniem swoich pracowników.
Firma montuje swoje zegarki, które zawierają szwajcarskie części, w Detroit.
Pod wieloma względami sponsoring pomaga firmom dotrzeć do docelowych odbiorców, powiedział Michael Layne, prezes Marx Layne Marketing, Public Relations and Digital Media w Farmington Hills. Powiedział, że sponsoring Shinoli ma sens, ponieważ jest to firma, która przywiązała się do Detroit.
Jak samochód, powiedział, zegarek to technologia, sztuka i styl.
„To doskonała okazja do zaprezentowania marki Shinola w sposób zgodny z jej DNA” — dodał Lin. „Podążasz za publicznością zainteresowaną wydarzeniem, a kiedy dołączasz swoje nazwisko do tego wydarzenia, naprawdę kojarzysz swoje imię z tym konsumentem”.
Kiedy Shinola ogłosiła swoją umowę w kwietniu, prezes Grand Prix, Michael Montrey, powiedział, że Shinola „urodziła się tutaj, w Detroit” i że zaangażowanie firmy w „osiągi przy jednoczesnym wytwarzaniu wysokiej jakości amerykańskich produktów tutaj, w Motor City” jest zgodne z naszą koncentracją w Detroit Grand Prix.
Dzień przed wyścigiem firma wysłała e-mail promocyjny: „Uruchom silniki”.
Niewypowiedziane przesłanie: jeśli chcesz poczuć się jak kierowca wyścigowy podczas Grand Prix Detroit, kup nasz produkt.
Zadzwoń do Franka Witsila: 313-222-5022 lub [email protected].
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex
Rozszerzanie współpracy poza obronność o gospodarkę i energetykę
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex