Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Rozpoczynają się prace związane z usuwaniem węgla z Antes Track  Wiadomości, sport, praca

Rozpoczynają się prace związane z usuwaniem węgla z Antes Track Wiadomości, sport, praca

Doug Brown, administrator miasta Antes, obserwuje, jak spychacz zbiera odpady węglowe w mieście Antes przy Kerbaugh Road, wzdłuż głównych torów kolejowych. Odbicie lustrzane autorstwa Williama Keplera

Robotnicy rozpoczęli usuwanie linii odpadów węglowych na południe od Bellwood, pomiędzy główną linią kolejową a żwirowym szlakiem równoległym do Kerbaugh Road. Jest to dwuletni projekt, który obejmuje większość elementów potrzebnych do drugiej fazy proponowanego szlaku First Frontier Valley Trail w gminie Antis.

Robindale Energy z Latrobe wydobędzie i przetransportuje większość z około 360 000 ton materiału do elektrociepłowni, gdzie zostanie on zmieszany z innymi paliwami i spalony w celu wytworzenia energii.

Misja, finansowana z grantu na rzecz opuszczonych terenów kopalnianych o wartości 1,3 miliona dolarów i zarządzana przez stanowy Departament Ochrony Środowiska, misja utworzy płaski, wzniesiony obszar, na którym miasto będzie mogło zbudować boiska sportowe lub inne obiekty uzupełniające szlak biegnący wzdłuż istniejącej ścieżka kamienna.

Kilka miesięcy temu firma zajmująca się drewnem wycięła drewno pokrywające wzgórza, zmieliła drzewa i gałęzie i umieściła ten materiał na miejscu, aby później zmieszać go z ziemią po zakończeniu usuwania węgla.

Pracownicy Robindale przecinali drogi na wzgórzach buldożerem, aby koparka mogła rozpocząć wkopywanie się w czarną mieszankę w celu załadunku na trzyosiowe wywrotki.

Podwykonawca Glenn O. Według zarządcy miasta Douga Browna Hawbaker przewozi materiały, a po zamknięciu wytwórni nawierzchni na zimę będzie dostępnych więcej ciężarówek.

Brown powiedział, że w szczytowym okresie Hawbaker otrzymywał od 70 do 80 ładunków dziennie, w zależności od pogody i dostępności ciężarówek.

Ilość usuniętych odpadów węglowych będzie zależała od tego, co znajdą pracownicy, powiedział.

Za pomocą przesiewaczy oddzielą materiały użytkowe od ziemi i kamieni.

Pozostały brud i skały zostaną ostatecznie pokryte mułem ze stawu Lakemont.

READ  Jacob D.Jackson 1933-2023 | Wiadomości, sport, praca

Według Browna Antis otrzyma pewną rekompensatę za wartość energetyczną wyrzuconego węgla.

Władze miejskie ustawiły barykady, aby zniechęcić quadowców do przyjeżdżania na miejsce pracy.

Drugi etap obejmie trasę od Becker Road do Lower Riggles Gap Road.

Plan szlaku

Pierwsza faza szlaku będzie przebiegać spod mostu Route 865 w centrum Bellwood, wzdłuż alei, przez główne tory istniejącego mostu dla pieszych, przez Bell’s Gap Run na proponowanym nowym moście, a następnie równolegle do strumienia do Baker Droga, powiedział Brown.

PennDOT zajmuje się pierwszą fazą i zapewnia dotację w wysokości 1,5 miliona dolarów, która pokryje prawie wszystkie prace.

Miasto ma nadzieję, że PennDOT ogłosi przetargi w tym roku.

Jeśli tak się stanie, większość prac będzie można wykonać w przyszłym roku, choć mogą wystąpić pewne komplikacje.

Powiedział, że budowa mostu nad Bells Gap Run będzie wyzwaniem, ponieważ od października do kwietnia nie jest dozwolona żadna aktywność w strumieniu pstrągów.

Część alei zostanie wybrukowana, a pozostałe powierzchnie wyrównane będą kruszonym kamieniem.

Faza 3 obejmie szlak z Lower Riggles Gap Road do początku szlaku w mieście Logan, w pobliżu Ponderosa Drive i North Fifth Avenue, na północno-wschodnim krańcu miasta.

Nie ma konkretnych planów dotyczących realizacji etapu 3 ani sposobu jego finansowania, chociaż możliwe jest, że większość pracy wykonają pracownicy miasta, ponieważ tor będzie przebiegał po starym podtorzu kolejowym, które zapewnia stabilny fundament zdaniem Browna. .

Miasto podjęło się tego projektu kilka lat temu z nadzieją, że gminy i inne agencje utworzą szlaki, które pomogą połączyć szlak Antis Trail z innymi już istniejącymi szlakami, powiedział Brown.

Odpady węglowe

Odpady węglowe trafiły na teren drugiej fazy działalności przemysłowej, która rozpoczęła się w 1905 r., kiedy firma H. ​​S. Kerbaugh z Filadelfii zatrudniła wykonawcę do budowy obiektu kolejowego składającego się z odlewni, warsztatu mechanicznego, warsztatu budowy wagonów i materiałów eksploatacyjnych. House, jak wynika z artykułu „Kerbaw, Pennsylvania, the Unfinished Town of Blair County” autorstwa lokalnego historyka Michaela Farrowa.

READ  Grupa NENT nabywa prawa do Mistrzostw Świata FIFA Kobiet 2023 dla Polski - Digital TV Europe

Według Farrow prace na budowie zakończono w 1917 r., ale zgodnie z nadzorem Polskiego Towarzystwa Budowlanego w Filadelfii w 1920 r. otwarto je ponownie.

Trzy lata później Polska sprzedała teren firmie National Steel Construction Company, która przebudowała obiekt do produkcji stali konstrukcyjnej i innych rodzajów stali na budynki i zbiorniki.

Pod koniec 1925 roku National Steel sprzedał posiadłość Pennsylvania Railroad Company.

Według Farrow większość budynków zniknęła do 1930 r., kiedy to były już w posiadaniu Dixon Motor Company z Altoona, która zamierzała tam zbudować fabrykę samochodów ciężarowych.

Według eksperta powołanego przez miasto kilka lat temu w celu zbadania nieruchomości teren mógł w pewnym momencie być wykorzystywany do transportu, składowania i przetwarzania węgla.

Według Browna PRR wykorzystywał to miejsce także do rozładunku popiołu i zużytego węgla z lokomotyw.

Pisarz z personelu Mirror, William Kibler, jest dostępny pod numerem 814-949-7038.

Dzisiejsze najświeższe informacje i nie tylko w Twojej skrzynce odbiorczej