Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Rozpocznij pokaz sportowy we własnym pubie

Rozpocznij pokaz sportowy we własnym pubie

Dostępnych jest oczywiście więcej opcji, które mogą pochodzić z korzystania z telewizji naziemnej oraz z internetowych usług przesyłania strumieniowego, które mogą korzystać z urządzeń umożliwiających dostęp do zewnętrznych źródeł w Wielkiej Brytanii lub urządzeń innych dostawców.

Paul Eastwood, licencjonowany przez wielokrotnie nagradzany pub Stonegate, The Famous Three Kings, korzystał z subskrypcji Sky i BT Sport, ponieważ jest to miejsce, w którym odbywają się najpopularniejsze sporty, takie jak Premier League, Champions League, angielski krykiet i angielski Premier Rugby.

Kilka lat temu legalność pokazywania meczów Premier League o godzinie 15:00 w sobotę uniemożliwiała ich pokazywanie, więc Eastwood szybko zareagował, aby utrzymać ten sport w czołówce swojego pubu.

Mówi: „Nie byliśmy w stanie pokazać piłki nożnej Premier League o godzinie 15:00 i to przez zagraniczne boxy, ale zawsze pokazywaliśmy zagraniczne sporty, które były dla nas dostępne.

„Ale te zagraniczne mecze były rodzajem wydarzenia w tle, a nie głównym wydarzeniem, więc koniec angielskich gier o 15:00 oznacza, że ​​naprawdę możemy skupić się na niektórych z tych niszowych sportów, co oznacza, że ​​​​może być na dużym ekranie z dźwiękiem, gdzie być może byliśmy już wcześniej marginalizowani i umieszczani tylko w drugorzędnym lub trzeciorzędnym obszarze, a nawet w telewizorze bez dźwięku”.

Eastwood dodaje, że jego lokalizacja w Zachodnim Londynie korzysta z firmy, która dostarcza zagraniczne dekodery satelitarne i prezentuje różne sporty, do których ma prawa w Wielkiej Brytanii, takie jak hokej na lodzie za pośrednictwem fińskiego funduszu – i dzięki fińskim komentarzom jest to duży punkt sprzedaży dla zagraniczne wdrożenia klientów.

Mówi: „Wydajemy dużo pieniędzy na te fundusze, ale upewniamy się, że robimy to w sposób zgodny z prawem, więc nie angażujemy się w żadne z dużych nadawców”.

Alternatywa dla gigantycznych sportowców

Screach to jedna z platform, która rzuca wyzwanie obecnemu systemowi dzięki systemowi transmisji Over The Top (OTT), który umożliwia pubom korzystanie z ich usług, dzięki czemu mogą wyświetlać reklamy na swoich ekranach, gdy niczego nie sprawdzają, a także sprzedawać aktywność sportową, która nie jest kontrolowana przez dostawców usług sportowych z prawami w Wielkiej Brytanii.

READ  Polska planuje wysłać do 10 tys. żołnierzy na granicę z Białorusią

CEO Robert Rawlinson mówi o Scratch Poranny spiker: „Kierunek podróży [of screening sports in pubs] Czy wszystko będzie przesyłane strumieniowo, satelity i kable będą martwe.

„W Wielkiej Brytanii są dziesiątki tysięcy miejsc, które wykorzystują sport do zwiększania obrotów, a historycznie przez ostatnie 15 lat istniał tylko jeden mechanizm dystrybucji, satelita Sky.

Przeciętny pub może zwykle wydać od 21 000 do 24 000 funtów rocznie na subskrypcje sportowe, jeśli mają Sky i BT. W ciągu ostatnich 15 lat okazało się, że jest opłacalnym źródłem dla barów, ponieważ przyciąga ludzi, którzy zasadniczo chcą mieć doświadczenie towarzyskie, więc chociaż jest stosunkowo drogi, bardzo opłaca się go używać w barach”.

Rawlinson (na zdjęciu poniżej) wyjaśnia, że ​​kiedy BT weszła na rynek sześć lub siedem lat temu, Sky przegrała z nowym graczem futbol Ligi Mistrzów, UFC, Premier Rugby Union i 50 meczów Premier League. Stanowi to pierwszy prawdziwy konkurs Sky o własność praw w Wielkiej Brytanii.

Jednak Sky wiedziało, że będzie musiało obsługiwać swoją ofertę BT Sport za pośrednictwem swojego dekodera satelitarnego, co daje oryginalnemu dostawcy całą inteligencję, co oznacza, że ​​będzie wiedział dokładnie, które sporty i zawody oferują największe rynki i możliwości zarabiania pieniędzy.

„Z tego, co widziałem, idzie bardziej w kierunku nadawania, a Covid przyspieszył to, ponieważ wiele osób staje się bardziej obeznanych z technologią, podczas gdy nie mogą iść do baru. Byli w domu i znalazł sposób na zwiększenie emisji” – mówi Eastwood, przechodząc w kierunku transmisji na żywo.

„Widzieliśmy, jak niektóre rzeczy trafiają do transmisji strumieniowych, takich jak DAZN i mamy za ich pośrednictwem kilka wydarzeń bokserskich i piłkarskich. Branża pubowa musi nadrobić zaległości i zainwestować trochę pieniędzy w internet i sprzęt audiowizualny do przesyłania strumieniowego. Znam wiele witryn, które są nie konfiguruję się tak jak my, a mam trudności” w radzeniu sobie z prędkościami Internetu itp. ”

Kupowanie mniej popularnych sportów

Rawlinson ze Screach mówi, że dostawcy OTT mają możliwość zaoferowania operatorom barów opcji zakupu mniej popularnych wydarzeń sportowych, bez obowiązku płacenia za długie abonamenty, i odbywa się to online.

Firmy takie jak DAZN zdobywają prawa do pokazywania wydarzeń sportowych w Wielkiej Brytanii i całej Europie i mogą sprzedawać dostawcom usług transmisji strumieniowej. Chociaż Screach wykonuje większość swojej pracy w Europie, gdzie tradycyjni dostawcy tracą kontrakty, uzyskał zgodę na przeniesienie kanałów w Wielkiej Brytanii, takich jak Premier Sports, który pokazuje mecze piłkarskie Pucharu Szkocji, rugby PRO14 i krajowy puchar piłki nożnej w Hiszpanii i we Włoszech np. ; i LaLiga TV dla hiszpańskiej ligi piłkarskiej.

Dla operatorów pubów ważne jest, aby firmy wykorzystujące Internet do nadawania kanałów pubowych w ten sposób pamiętały o interesach swoich licencjobiorców.

Rawlinson wyjaśnia: „Stworzyliśmy technologię, która skutecznie łączy wszystkie sporty na żywo w jednej aplikacji, która zapewnia również korzyści dla gości, takie jak bezpłatne cyfrowe oznakowanie, ponieważ nie jesteśmy tutaj, aby zastąpić urządzenia Sky jako mechanizm dystrybucji. pub to jak możemy zwiększyć rentowność Jesteśmy tutaj, aby dostarczać najbardziej atrakcyjne treści na najlepszych i najbardziej elastycznych warunkach handlowych Byliśmy pierwszymi osobami, które uruchomiły subskrypcję dla przedsiębiorstw z 30-dniową odnawialną umową, podczas gdy Sky i BT sprzedawały 12 – oraz umowy 24-miesięczne.

„Trzeba być przyjacielem klienta, więc musi spróbować, jeśli działa, dalej go używaj, jeśli nie działa, wyjdź z tego. W świecie post-Covid musimy skupić się na rentowność tych organizacji, a nie tylko: „Czy możemy na nich naciskać, żeby podjęli kontrakt?Na 12 miesięcy o sporcie?

Dodaje, że Amazon jest właścicielem praw do piłki nożnej Ligue 1 we Francji po tym, jak jej wieloletni właściciel Canal+ utracił prawa, ale Amazon przyznał Screachowi wyłączne prawa do tego sportu. Ale to dlatego, że firma jest jedynym dostawcą, który może z niego korzystać i dystrybuować go w całym kraju. Gdyby jednak jakakolwiek firma mogła zrobić to samo, Amazon również przyznałby im prawa.

Ten fakt, jak mówi Rawlinson, jest bardziej ugruntowany w Polsce. Mówi: „Walk skutecznie zmutował. Na niektórych rynkach jest bardziej rozwinięty niż w Wielkiej Brytanii. W Polsce, gdzie współpracujemy z NFL, jest teraz dziewięciu dostawców, dziewięciu właścicieli treści. dwa”. Od Amazona, ale to, co robią inne rynki, to przewidywanie tego, co wydarzy się w Wielkiej Brytanii… Sky Germany przegrało Bundesligę z DAZN, a Sky przegrało Serie A we Włoszech”.

Puby, które używają Screach, to Stonegate, Marston’s i Rileys.

Cena sukcesu

Ale jaki jest pożytek z pubu, który nie wykazuje żadnych sportowych korzyści z platformy, która nie oferuje świetnych opcji do piłki nożnej, rugby i krykieta z subskrypcją Sky lub BT Sport?

Rawlinson mówi: „Dostajesz bezpłatną platformę do marketingu cyfrowego, która pozwala za darmo promować swoją firmę na ekranach, i otrzymujesz treści sportowe, takie jak Premier Sports lub Fightzone – może nie jest to top-tier, ale pozwala być całkowicie niezależne od korzystania z satelity lub wykupienia droższego pakietu. Wtedy mamy opcje trzeciego poziomu, które są bardziej wyspecjalizowane, takie jak polska piłkarska Premier League.

„Jeśli pub chce zanurzyć się w wodzie sportu polegającego na wymeldowaniu, Screach pozwala po prostu skorzystać z niedrogiej opcji menu typu „plug and play” i zadać sobie pytanie: „Czy to dodaje wartości mojemu pubowi? ?’” ’

„I nie mogę tego wymienić, ale rozmawiamy z posiadaczem praw pierwszej klasy w Wielkiej Brytanii, ponieważ posiadacze praw do treści w Wielkiej Brytanii widzą tę samą scenę, która wydarzyła się na każdym innym rynku, czyli ostatecznie satelita będzie aby dużo umrzeć, w pewnym momencie muszą podjąć decyzję o umieszczeniu ich treści na OTT.

„Nasi konkurenci to nie Sky, BT czy Amazon, to nasi klienci. Jesteśmy po to, aby środowisko było tańsze, szybsze i lepsze.”

Ale czy przejście na żywo oznacza niższe koszty dla licencjobiorców? Rawlinson nie jest pewien, ale mówi, że to jego ambicja. Wyjaśnia swój punkt widzenia: „Nie sądzę, aby Sky lub BT chciały obniżyć swoje ceny. A sprzedaż detaliczna niekoniecznie oznacza, że ​​jako kruszywo jest tańsza. Mamy nadzieję, że pozwoli ludziom wybierać i wybierać trochę lepiej, żeby płacili tylko za to, czego chcą”.

„Powiedzmy więc, że licencjobiorca nie chce popisywać się na przykład Moto GP, ale musi za to zapłacić w ramach pakietu, co mam nadzieję, że staniemy się bardziej opłacalni dla miejsc, w które można zainwestować sport – mogą w końcu zapłacić tyle samo za sport, ponieważ jeśli Sky i BT będą korzystać z platformy Screach w przyszłości, niekoniecznie będzie to tańsze, ale możemy mieć bardziej elastyczne opcje pakietów.

Jeśli chodzi o ceny, Eastwood z The Famous Three Kings mówi: „Myślę, że w końcu zapłacimy trochę więcej firmom, które chcą wziąć udział w wydarzeniu. koszty, będą dodatkowe koszty, takie jak widzieliśmy w Amazon Prime jako dodatkowe lub w przypadku, gdy wzięliśmy Premier Sports na lub La Liga TV, to są dodatkowe koszty.Takie jak DAZN organizują więcej wydarzeń, które będą cię dodatkowo kosztować, a także duże kasy praca.”

Eastwood kończy swoją radą na temat organizowania programu sportowego od samego początku dla każdego operatora pubu, a żeby było to poważne i zgodne z prawem, pub musi mieć do czynienia bezpośrednio z dużymi chłopcami, a to oznacza uzyskanie subskrypcji od Sky i BT Sport, ponieważ wtedy jesteś najpopularniejszym sportem do pokazania.

Dodaje, że dostosowanie się do twojego programu jest kluczowe, aby ludzie wiedzieli, że będziesz pokazywać sport, którego chcą, z komentarzem, więc pub tworzy tę zasadę. Gdy zaczniesz budować lojalną bazę fanów, możesz zacząć dodawać więcej sportów, aby wzmocnić swoją reputację, która jest w stanie zapewnić całkiem dobre wrażenia sportowe.