Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Rogue Games zamierza czterokrotnie urosnąć w 2022 roku dzięki większej liczbie bat-s**t-crazy

Dołącz do liderów gier, wraz z GamesBeat i Facebook Gaming, na ich drugiej dorocznej konferencji GamesBeat i Facebook Gaming | GamesBeat: Into the Metaverse 2 25-27 stycznia 2022. Dowiedz się więcej o wydarzeniu.


Rogue Games ma duże plany na rozwój dzięki bat-sh* t-crazy game. Dziwaczny wydawca gier ogłosił niedawno szereg wysiłków zmierzających do wydania większej liczby gier, a dyrektor generalny Matt Casamasina w wywiadzie dla GamesBeat powiedział, że firma ma ambitne plany rozwoju.

Ma nadzieję, że w 2022 r. firma czterokrotnie zwiększy swoje przychody w 2021 r.

„Ten rok będzie naszym największym dotychczasowym rokiem” – powiedział Casamasina. „Rogue jest obecnie bardzo zdrowym biznesem. W 2022 roku spodziewamy się kolejnego 400% wzrostu, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem. Myślę, że te nowe ruchy pchną nas na nowy poziom pod względem naszej pozycji jako wydawcy”.

San Mateo w Kalifornii powiedział, że jest w trakcie uruchamiania Łotrzyk Jam, nowy konkurs inkubacji gier we współpracy z serwisem informacyjnym o grach IGN.

Wydarzenie

Drugie coroczne targi GamesBeat, Facebook Gaming Summit i GamesBeat: Into the Metaverse 2

Ucz się więcej

Rogue Games ogłosiło niedawno, że będzie współpracować z zespołem Bloober nad grą nowej generacji. Możemy założyć, że to horror, ponieważ Bloober jest twórcą Layers of Fear, The Medium i Blair Witch.

„To bardzo ambitny tytuł dla następnego pokolenia i nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani” – powiedział Casamasina.

Co więcej, Rogue Games współpracowało ostatnio z Netflix nad swoją pierwszą kolekcją gier w aplikacji.

„Jesteśmy bardzo podekscytowani i pokorni, że możemy być częścią programu startowego Netflix” – powiedział Casamassina. „Bardzo wierzymy w to, co ludzie nazywają grami Netflix od lat. I oto jest, gry Netflix. Dlatego jesteśmy naprawdę podekscytowani, że możemy być teraz częścią tego.”

Powyżej: Matt Casasina jest dyrektorem generalnym Rogue Games.

Źródło obrazu: nieuczciwe gry

Jeśli chodzi o nawyk Rogue’a do badania aspektów branży gier, Casamassina powiedział, że weterani gier firmy są dobrze skomunikowani.

READ  Top 10: muzyka, filmy, seriale, wydarzenia

„Mamy tendencję do zdobywania go wcześnie, niezależnie od tego, czy jest to początkowo w Apple Arcade i Google Play Pass” – powiedział. „A teraz jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że możemy wskoczyć do Netflix. To, co naprawdę podoba mi się w tym, co robi Netflix, to to, że mają bardzo jasną wizję tego, czego chcą, aby ta usługa gier była. I mają ogromną publiczność. To naprawdę aktywna, aktywna publiczność, która w przeciwieństwie do niektórych platform będzie naprawdę koncentrować się na odkrywaniu. A więc kiedy jesteśmy wyjątkowi, istnieje możliwość, że obejrzą to miliony ludzi”.

Łotrzyk Jam

Powyżej: Rogue Jam będzie konkursem dla niezależnych twórców gier.

Źródło obrazu: nieuczciwe gry

Na Rogue Jam programiści będą mieli szansę wygrać główną nagrodę w wysokości 500 000 $ i ekskluzywną umowę deweloperską z Rogue. Zgłoszenia są otwarte w przyszłym tygodniu na RogueJam.com. Wreszcie nagroda pieniężna wynosi 800 000 $.

Casamassina powiedział, że będzie to święto niezależnych programistów, które potrwa kilka tygodni i zakończy się tygodniową imprezą online, w której zostaną zaprezentowane najlepsze aplikacje. To bardzo różni się od zatłoczonych gier, które wymagają od deweloperów tworzenia gier w weekend.

„Uważamy, że jest to bezprecedensowe wydarzenie dla niezależnego tworzenia gier” – powiedział. „Rogue wierzy w społeczność niezależnych graczy. Chcieliśmy uczcić tę społeczność wydarzeniem, które naprawdę pozwoliło na ujawnienie niektórych z tych najbardziej ambitnych projektów. I tak, Rogue Jam to wielomiesięczna kampania z dużą ilością ekspozycji dla nam i naszym partnerom w całej naszej kampanii, zarówno w IGN, jak i we wszystkich ich sieciach społecznościowych.” „.

Jurorzy Rogue Jam to zróżnicowany panel sześciu znanych i szanowanych liderów branży gier wideo, w tym Reggie Fils-Aime (dawniej Nintendo), Chris Lee (Netflix), Kimberly Pointer Corbett (Warner Bros.), Peer Schneider (IGN), Casamasina i Chris Archer (łotr). Jurorzy skupią się na zabawie, oryginalności, stylu, rozgrywce, dopracowaniu i potencjale.

READ  Oto najlepsze filmy, które miały swoją premierę na tegorocznym Festiwalu Filmowym w Toronto

„Mamy sędziów z całego spektrum z dużym doświadczeniem” – powiedział Casamasina.

Rogue niedawno wydał grę logiczną, która łączy polowanie i tworzenie muzyki w Monomals na Nintendo Switch. Wydała również opartą na fizyce grę Fisti-Fluffs na Switcha i przerobiła klasyczną grę mobilną Wipeout na Wipeout Rush.

Ogólnie rzecz biorąc, Rogue jest wciąż mały i ma tylko 20 pracowników. Ona zatrudnia.

„Uderzamy ponad naszą wagę”, powiedział Casamasina.

Jeśli chodzi o wielkość tej branży, powiedział, że to naturalny postęp. Widzimy, jak wiele głównych marek koncentruje się na wysokiej jakości grach, a nie tylko na licencjonowaniu przeciętnych tytułów, jak to miało miejsce w przeszłości.

„Każdy rywalizuje o gałki oczne, niezależnie od tego, czy jest to tradycyjna rozrywka, filmy, telewizja czy gry wideo” – powiedział. „Myślę, że Netflix jest sprytny, aby zdać sobie sprawę, że wskakuje do gier, ponieważ widzą, że tam jest wiele gałek ocznych”.

Dodał: „To ogromna szansa dla Rogue, ponieważ rozmawiamy z wieloma wydawcami, którzy przychodzą do nas, aby pomóc im przekroczyć linię mety. Kwota pieniędzy, którą dajemy Rogue Jam jest zgodna z budżetami, których potrzebują, aby ukończyć wiele swoich najbardziej efektywnych projektów. Dlatego liczba ta jest już dostępna.” „.

gry

Credo GamesBeat dotyczące branży gier brzmi „Gdzie pasja spotyka biznes”. Co to znaczy? Chcemy Ci powiedzieć, jak ważna jest dla Ciebie ta wiadomość – nie tylko jako decydent w studiu gier, ale także jako fan gier. Niezależnie od tego, czy czytasz nasze artykuły, słuchasz naszych podcastów, czy oglądasz nasze filmy, GamesBeat pomoże Ci poznać branżę i cieszyć się interakcją z nią.

Jak to zrobisz? Członkostwo obejmuje dostęp do:

  • Newslettery, takie jak DeanBeat
  • Wspaniali, edukacyjni i zabawni mówcy na naszych wydarzeniach
  • Możliwości sieciowe
  • Wywiady prywatne tylko dla członków, czaty i wydarzenia „otwartego biura” z personelem GamesBeat
  • Czatuj z członkami społeczności, personelem GamesBeat i innymi gośćmi na naszym Discord
  • A może fajna nagroda lub dwie
  • Wprowadzenia do imprez o podobnych poglądach
READ  Twój przewodnik po festiwalach kulturalnych w Milwaukee w 2023 r

Zostań członkiem