Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Reżyser Elden Ring czuje, że „przeprasza każdego”, kto uważa gry FromSoftware za zbyt trudne

Reżyser Elden Ring czuje, że „przeprasza każdego”, kto uważa gry FromSoftware za zbyt trudne

elden pierścień Przywrócił znajome kwestie do mówienia o grach FromSoftware: Czy są one zbyt trudne? Czy powinni mieć łatwy tryb?

Mówił o tym Hidetaka Miyazaki, dyrektor All These Games W nowym wywiadzie z Simonem Barkinem w The New Yorker. „Zawsze szukamy ulepszeń, ale szczególnie w naszych grach trudy nadają sens doświadczeniu” – mówi. „Więc nie jest to coś, z czego chcielibyśmy w tej chwili zrezygnować. To nasza tożsamość”.

„Nigdy nie byłem bardzo utalentowanym graczem” – mówi Miyazaki. „Często umieram. Tak więc w mojej pracy chcę odpowiedzieć na pytanie: Jeśli śmierć jest czymś więcej niż oznaką porażki, to jak nadać sens? Jak sprawić, by śmierć była przyjemna?”

„Przepraszam każdego, kto czuje, że w moich meczach jest wiele do pokonania. Chcę po prostu, aby jak najwięcej graczy doświadczyło radości płynącej z pokonywania trudności”.

Miyazaki sprzeciwia się próbom powiązania trudności swoich gier z doświadczeniami życiowymi lub zawodowymi. „Nie powiedziałbym, że historia mojego życia, aby opisać ją w dużych kategoriach, wpłynęła na sposób tworzenia gier” – mówi. „Najdokładniejszym sposobem patrzenia na to jest rozwiązywanie problemów. Wszyscy napotykamy problemy w naszym codziennym życiu. Znajdowanie odpowiedzi jest zawsze satysfakcjonujące. Ale w życiu, wiesz, niewiele jest rzeczy, które łatwo dają nam takie uczucia”.

Podczas gdy Miyazaki nie chce usunąć trudności ze swojej pracy, Ed odkrył, że jego ostatnia praca jest jego „najbardziej pokrzepiającą jak dotąd duszą” w Recenzja pierścienia Elden. Przywołuje między innymi zdolność przyzywania upiornych zwierząt na twoją stronę. „To jest rzecz w Elden Ring, jego otwartym świecie, który wspiera cię na swój własny sposób – często bolesny”. (Mamy twoje plecy z Przewodniki po pierścieniach Elden.)

Miyazaki nie oferuje takiego wstępu w The New Yorker, ale cały artykuł Warto przeczytać, aby uzyskać rzadki wgląd w jego motywy i styl zarządzania.

READ  Nasze prognozy dotyczące PS5 i PS4 na rok 2023 – ujawniono wyniki