Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Remake Prince of Persia: Piaski Czasu powraca do fazy koncepcyjnej po pełnym restarcie

Remake Prince of Persia: Piaski Czasu powraca do fazy koncepcyjnej po pełnym restarcie

Zdjęcie: Push Square

Prince of Persia: The Sands of Time, nowy projekt ogłoszony ponad dwa lata temu, powrócił do etapu „konceptualizacji”, po przeniesieniu produkcji z Ubisoft Pune do Ubisoft Montreal. Efektywny sposób, Studio zaczyna od zeraI jako takie nie będzie żadnych aktualizacji w następnym francuskim wydawcy Ubisoft FW Wydarzenie w przyszłym miesiącu – a nawet jeszcze w tym roku.

„Budujemy zespół, ustalamy priorytety, łączymy prototypy, testujemy rzeczy i zastanawiamy się, jak uwzględnić opinie społeczności w rozwoju” — wyjaśnił producent Jean-François Naud. „Jest wciąż na wczesnym etapie i gracze nie powinni spodziewać się więcej informacji o grze w tym roku, ale zapewniamy, że wszyscy wkładamy w ten projekt naszą siłę i serce”.

Reżyser gry Michael McIntyre – Nie to! Wyjaśnia, że ​​przerobienie wersji jest ważne, ponieważ oryginalna wersja ma już 20 lat. „Minęło 20 lat od wydania oryginalnej gry i nie tylko technologia się rozwinęła, ale myślę, że my, jako gracze i twórcy gier, również ewoluowaliśmy od tego czasu”.

Wywiad, które można przeczytać w całości, wyjaśnia cele i ambicje Ubisoft Montreal w odniesieniu do projektu – ale jasne jest, że zespół nie jest gotowy na wiele zobowiązań, ponieważ wciąż znajduje się na wczesnym etapie rozwoju. Głównym wnioskiem jest to, że studio wyraźnie chce mieszać stare z nowym – chcą skupić się na platformówkach i łamigłówkach, takich jak oryginał, ale ewoluować w sposób, w jaki Książę się porusza.

To długo długi dotychczas. Chociaż pierwotnie ogłoszono na PS4, wyobrażamy sobie, że ostatecznie pojawi się na PS5, a wersja na ostatnią generację prawdopodobnie zostanie anulowana. Nie spodziewaj się, że zagrasz w to do końca 2024 roku, a nawet 2025 roku – tak jest To Z dala!