Prince of Persia: The Sands of Time, nowy projekt ogłoszony ponad dwa lata temu, powrócił do etapu „konceptualizacji”, po przeniesieniu produkcji z Ubisoft Pune do Ubisoft Montreal. Efektywny sposób, Studio zaczyna od zeraI jako takie nie będzie żadnych aktualizacji w następnym francuskim wydawcy Ubisoft FW Wydarzenie w przyszłym miesiącu – a nawet jeszcze w tym roku.
„Budujemy zespół, ustalamy priorytety, łączymy prototypy, testujemy rzeczy i zastanawiamy się, jak uwzględnić opinie społeczności w rozwoju” — wyjaśnił producent Jean-François Naud. „Jest wciąż na wczesnym etapie i gracze nie powinni spodziewać się więcej informacji o grze w tym roku, ale zapewniamy, że wszyscy wkładamy w ten projekt naszą siłę i serce”.
Reżyser gry Michael McIntyre – Nie to! Wyjaśnia, że przerobienie wersji jest ważne, ponieważ oryginalna wersja ma już 20 lat. „Minęło 20 lat od wydania oryginalnej gry i nie tylko technologia się rozwinęła, ale myślę, że my, jako gracze i twórcy gier, również ewoluowaliśmy od tego czasu”.
Wywiad, które można przeczytać w całości, wyjaśnia cele i ambicje Ubisoft Montreal w odniesieniu do projektu – ale jasne jest, że zespół nie jest gotowy na wiele zobowiązań, ponieważ wciąż znajduje się na wczesnym etapie rozwoju. Głównym wnioskiem jest to, że studio wyraźnie chce mieszać stare z nowym – chcą skupić się na platformówkach i łamigłówkach, takich jak oryginał, ale ewoluować w sposób, w jaki Książę się porusza.
To długo długi dotychczas. Chociaż pierwotnie ogłoszono na PS4, wyobrażamy sobie, że ostatecznie pojawi się na PS5, a wersja na ostatnią generację prawdopodobnie zostanie anulowana. Nie spodziewaj się, że zagrasz w to do końca 2024 roku, a nawet 2025 roku – tak jest To Z dala!
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Twitch Streamer Puppers, który mieszkał z MND, zmarł w wieku 32 lat
Blizzard potwierdza problem z blokowaniem dostępu do PSN Diablo 4
Ogromna liczba serwerów jest uruchamiana online dla następnej dużej gry wideo