Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Rejestrator – Tymczasowy most zainstalowany na North Poland Road w Conway

Proś, a otrzymasz, nawet jeśli jest to wielka prośba, jak Conway — tymczasowy most.

To lekcja, której Conway nauczył się w listopadzie 2022 r., kiedy stanowy Departament Transportu (Mass DOT) zamknął drugi most nad North Poland Road ze względów bezpieczeństwa. W odpowiedzi władze miasta i szkoły napisały list do agencji, prosząc agencję o zainstalowanie tymczasowego mostu w celu ponownego połączenia sąsiedztwa przez polską Brook, aby zapobiec problemom dla mieszkańców, autobusów szkolnych i pojazdów ratunkowych.

MassDOT otrzymał prośbę miasta i od 16 lutego tymczasowy most, który utrzyma przęsło do przewidywanej daty zakończenia budowy w 2025 roku, jest już otwarty dla mieszkańców. Przewodniczący Rady Selekcyjnej, Phillip Kantor, powiedział, że społeczność zebrała się, aby przekazać petycję do stanu, a miasto Mastad łaskawie wysłuchało prośby.

„Byliśmy bardzo zadowoleni ze stanu i dobrze wiedzieć, że chociaż raz możesz być zadowolony ze swojego stanu” – powiedział, dodając, że tymczasowy most został otwarty przed terminem. „Jesteśmy bardzo wdzięczni.”

Stan zamknął most nad Poland Brook w listopadzie z powodu „rozległego zniszczenia stalowych belek”, zgodnie z dokumentem opisującym projekt MassDOT.

Zamknięcie skłoniło miasto do zwrócenia się do miasta z obawami dotyczącymi wydłużenia czasu reakcji w nagłych wypadkach, niemożności dostępu do suchej wody przeciwpożarowej i zmiany trasy autobusów szkolnych, co wydłużyło czas podróży uczniów i zwiększyło liczbę mil na trasach.

„Kiedy Twoje linie autobusowe zmieniają się w połowie roku szkolnego, musisz zapłacić zgodnie z umową zawartą z dostawcą autobusów” – wyjaśnił Kanter. „Nie jesteśmy w pełni zregionalizowanym okręgiem szkolnym… Koszty transportu do naszej szkoły podstawowej ponosi miasto.

Stan zorganizował publiczne przesłuchanie 16 lutego, aby zaprezentować 25-procentowy status projektu w trakcie prac nad planem wymiany. Kiedyś most zastępczy zostanie wydłużony, a droga poszerzona do 10 stóp. Projekt przebuduje około 200 stóp drogi na północ i południe od mostu.

READ  MSZ odradza wyjazdy na Ukrainę - First News

Projekt ma być gotowy wiosną 2024 r., a budowa rozpocznie się rok później, z przewidywaną jesienią 2025 r. Szacunkowy koszt projektu wynosi 3,26 miliona dolarów i zostanie sfinansowany przez rządy stanowe i federalne.

Kantor, wspominając ubiegłotygodniową dyskusję z MassDOT, powiedział, że to było proste i że jest pod wrażeniem tego, jak państwo jest chętne do współpracy z różnymi interesariuszami. Z zadowoleniem obserwował, jak mieszkańcy chętnie zezwalają na służebności, aby kontynuować projekt.

„W dzisiejszych czasach jest to niezwykłe” – powiedział Condor. „To jedna z tych rzeczy, na które patrzysz i jesteś dumny ze swojego miasta”.

Conway zorganizuje ceremonię przecięcia wstęgi, aby podziękować Mastad za uznanie odpowiedzi stanu na prośbę miasta. Odbędzie się przy moście we wtorek 28 lutego w południe. Przedstawiciel stanowy Natalie Blais, D-Deerfield i MassDOT District 1 Highway Director Francisca Hemming będą obecni.

„Kiedy robią coś naprawdę dobrego, musisz do nich zadzwonić, pochwalić i wyróżnić” – powiedział Kanter.

Z Chrisem Larrabee można się skontaktować pod adresem [email protected] lub pod numerem 413-930-4081.