Rejestracja fanów na tegoroczne, całkowicie cyfrowe targi E3 Expo rozpocznie się 3 czerwca na E3Expo.com, umożliwiając rejestrację w celu uzyskania dostępu do aplikacji wydarzenia i centrum online.
Zaliczka w tym miesiącu, Organizator E3, ESA, obiecał masom wirtualne przeżycie Z „kioskami”, organizowanymi wydarzeniami, wideokonferencjami, profilami, awatarami, forami internetowymi i tabelami wyników.
Nie wiadomo jeszcze, jak będzie wyglądać i funkcjonować, chociaż Europejska Agencja Kosmiczna (ESA) stwierdziła, że wszyscy biorący udział w programie programiści i wydawcy mogą nadal nadawać reklamy na żywo na YouTube i innych platformach streamingowych.
Jeśli jesteś „profesjonalistą z branży” lub „konstruktorem / wpływowym”, możesz zarejestrować się krótko przed tym, 31 maja. A jeśli masz szczęście być członkiem mediów, możesz się zarejestrować już dziś.
E3 2021 trwa online od soboty 12 czerwca do wtorku 15 czerwca, z pięciodniowym wydarzeniem medialnym w poprzednim tygodniu.
Kilka firm, w tym Nintendo, Xbox, Ubisoft, Take-Two, Capcom i Warner Bros. Bandai Namco i Gearbox.
Inne firmy prowadzą własne interesy, jak PlayStation – które będzie częścią Geoffa Keighleya Pokaz na żywo Summer of Gaming z timingiem E3 – i EA, które zamiast tego EA Play odbyło się w lipcu.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro