Pokolenie Wii U miało duży potencjał, ale jego życie zostało ostatecznie skrócone z powodu słabej sprzedaży systemu. Jedną z rzeczy, która nigdy nie została rozszerzona, jest możliwość grania nie tylko jedną konsolą, ale dwoma gamepadami jednocześnie – pozwalając graczom gromadzić się razem i wykonywać akcję na podwójnym ekranie.
Chociaż Nintendo przyznało, że to możliwe, wielu zastanawiało się, dlaczego w ogóle nic nie wyszło z tej funkcji. W niedawnym wywiadzie dla YouTube, MINIMUM MAKSIMUMAmy, były prezes Nintendo of America, Reggie Phils, wyjaśniła to jasno. tak, Technicznie GamePady potrafią komunikować się z Wii U, ale inne czynniki, takie jak baza instalacji systemu, wiek i brak gier, czy unikalne pomysły na taką funkcję odegrały pewną rolę. Oto pełna wymiana:
Min.Maks.: Kiedy po raz pierwszy zaprezentowałeś Wii U, wszyscy pytali Cię – czy możemy używać wielu gamepadów Wii U? I w końcu było fajnie, bo wiadomości właśnie wyszły, a wy [Nintendo] Wszyscy mówili: „Tak, tak, jasne, że możesz, zaczynamy”… Nie zostało to powtórzone i nigdy nie zostało wdrożone, o ile wiem… Jak to było z twojego punktu widzenia?
Reggie: Cóż, ciekawe było to, że w przypadku Wii U istniał kompletny plan rozwoju wszystkich interesujących interakcji i wszystkich interesujących możliwości, które system mógł zrobić, a w tym przypadku, czy wiele GamePadów może technicznie komunikować się z Wii U? Odpowiedź brzmiała „tak”, ale baza instalacji nie była wystarczająco duża, aby tego rodzaju implementacja miała sens. Co ważniejsze, firma nie stworzyła gry, w której potrzebowałeś innego GamePada, aby uzyskać wspaniałe wrażenia, a rozwój nigdy nie trwał i zakończył się bardzo krótko w życiu Wii U i nigdy tak się nie stało. … aby te inicjatywy ożyły (przynajmniej z perspektywy Nintendo), musi istnieć gra napędzająca tę aplikację, która pozwoli graczowi zobaczyć, dlaczego potrzebujesz drugiego GamePada jako przykładu i tego procesu tworzenia gry jest po prostu bardzo krytyczny.
Więc proszę bardzo, sprowadza się to do niskiej bazy instalacji i żywotności, a także zwykłego przypadku, gdy potrzebna jest gra, która prawidłowo korzysta z tej funkcji, aby ją obsługiwać. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o generacji Wii U firmy Nintendo, nowa książka Reggie oferuje więcej pomysłów:
Czy chcesz, aby ta funkcja została wdrożona? Czy sam wspierałeś Nintendo podczas generacji Wii U? Zostaw komentarz poniżej.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro