Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Reggie wyjaśnia, dlaczego Nintendo Wii U nie obsługuje dwóch gamepadów

Zdjęcie: Nintendo na żywo

Pokolenie Wii U miało duży potencjał, ale jego życie zostało ostatecznie skrócone z powodu słabej sprzedaży systemu. Jedną z rzeczy, która nigdy nie została rozszerzona, jest możliwość grania nie tylko jedną konsolą, ale dwoma gamepadami jednocześnie – pozwalając graczom gromadzić się razem i wykonywać akcję na podwójnym ekranie.

Chociaż Nintendo przyznało, że to możliwe, wielu zastanawiało się, dlaczego w ogóle nic nie wyszło z tej funkcji. W niedawnym wywiadzie dla YouTube, MINIMUM MAKSIMUMAmy, były prezes Nintendo of America, Reggie Phils, wyjaśniła to jasno. tak, Technicznie GamePady potrafią komunikować się z Wii U, ale inne czynniki, takie jak baza instalacji systemu, wiek i brak gier, czy unikalne pomysły na taką funkcję odegrały pewną rolę. Oto pełna wymiana:

Min.Maks.: Kiedy po raz pierwszy zaprezentowałeś Wii U, wszyscy pytali Cię – czy możemy używać wielu gamepadów Wii U? I w końcu było fajnie, bo wiadomości właśnie wyszły, a wy [Nintendo] Wszyscy mówili: „Tak, tak, jasne, że możesz, zaczynamy”… Nie zostało to powtórzone i nigdy nie zostało wdrożone, o ile wiem… Jak to było z twojego punktu widzenia?

Reggie: Cóż, ciekawe było to, że w przypadku Wii U istniał kompletny plan rozwoju wszystkich interesujących interakcji i wszystkich interesujących możliwości, które system mógł zrobić, a w tym przypadku, czy wiele GamePadów może technicznie komunikować się z Wii U? Odpowiedź brzmiała „tak”, ale baza instalacji nie była wystarczająco duża, aby tego rodzaju implementacja miała sens. Co ważniejsze, firma nie stworzyła gry, w której potrzebowałeś innego GamePada, aby uzyskać wspaniałe wrażenia, a rozwój nigdy nie trwał i zakończył się bardzo krótko w życiu Wii U i nigdy tak się nie stało. … aby te inicjatywy ożyły (przynajmniej z perspektywy Nintendo), musi istnieć gra napędzająca tę aplikację, która pozwoli graczowi zobaczyć, dlaczego potrzebujesz drugiego GamePada jako przykładu i tego procesu tworzenia gry jest po prostu bardzo krytyczny.

Więc proszę bardzo, sprowadza się to do niskiej bazy instalacji i żywotności, a także zwykłego przypadku, gdy potrzebna jest gra, która prawidłowo korzysta z tej funkcji, aby ją obsługiwać. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o generacji Wii U firmy Nintendo, nowa książka Reggie oferuje więcej pomysłów:

READ  Niespodzianka! Baldur's Gate: Dark Alliance jest już dostępne na PC

Czy chcesz, aby ta funkcja została wdrożona? Czy sam wspierałeś Nintendo podczas generacji Wii U? Zostaw komentarz poniżej.