Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Recenzja: Praca za okruchy, Przestrzeń

Recenzja: Praca za okruchy, Przestrzeń


Napisana przez Kate Danley, Work for Crumbs opowiada historię Grace (Molly Keosh) i Amy (Megan Thorne), dwóch ekscentrycznych administratorek, które utknęły w stresującej pracy, podczas gdy radzą sobie w tygodniu pracy. Jednak gdy dochodzi do katastrofy, następuje chaos. Widzowie są zachęcani do przyłączenia się do obsady w wirze zniszczenia, które tworzy się w tej komedii. Po wejściu do teatru publiczność jest witana przez skromną, ale elastyczną salę widowiskową „The Space”. Siedzenia są ułożone w rzędy wznoszących się krzeseł, a podium to przejrzyste ustawienie biurka, proste, ale…

Pracuje w: Crumbsscenariusz Kate Danleyopowiada historię łaski (Molly Keosh) i Amy (Megan Thorn), dwóch ekscentrycznych administratorów, którzy utknęli w stresującej pracy, torują sobie drogę przez tydzień pracy. Jednak gdy dochodzi do katastrofy, następuje chaos. Widzowie są zachęcani do przyłączenia się do obsady w wirze zniszczenia, które tworzy się w tej komedii.

Po wejściu do teatru publiczność jest witana przez skromną, ale elastyczną salę widowiskową „The Space”. Siedzenia są ustawione w rzędach rosnących krzeseł, podczas gdy scena jest przejrzystą konfiguracją biurową, prostą, ale wciąż dość prostą. Scena składa się z dwóch małych, zwykłych biurek, z których każde trzyma telefony i klawiatury na górze, z bardziej imponującym biurkiem na dole, natychmiast ustalającym hierarchię postaci, które mają zostać ujawnione. Przestrzeń jest efektywnie wykorzystywana przez cały czas i chociaż występują minimalne zmiany scenografii, kiedy się pojawiają, są one rozpatrywane w kontekście samej sztuki; Całkowicie komiczny i samoświadomy. Obsada we wszystkich obszarach sceny działa dobrze, ukazując konieczność każdej scenografii.

Wraz z początkiem spektaklu rozpoczyna się historia w całej swojej ekscentrycznej chwale. Pierwszy akt, choć nieco powolny, aby dać się wciągnąć w akcję, następnie podnosi fantazje i rozpoczyna kampową, zabawną serię niefortunnych zdarzeń. Obfitość magii i relatywności Thorne’a i Keocha przyciąga cię, sprawiając, że ufasz, że przejdą przez chaos i kataklizmy, które mają miejsce. Prawie każdy żart i drwina, fizyczne opcje sceniczne działają, a opcje wyjściowe są dobrze wykonane. Akt zbudował melodramat i zwiększył oczekiwania na równie ekscytujący drugi rozdział.

READ  Fizycy z MIT odkrywają dziwne cząsteczki hybrydowe uwięzione razem przez supergęsty „klej”

Gdy zbliża się drugi trymestr, dynamika trwa. Publiczność natychmiast zostaje wciągnięta w akcję, gagi stają się jeszcze bardziej absurdalne, a historia staje się bardziej kolorowa przy pechu. Jednak w miarę upływu czasu niektóre wybory urzędnicze i administracyjne wydają się powtarzalne. Niekoniecznie błędy, ponieważ fabuła jest nadal prosta i zabawna, ale po prostu bardziej nudna. To tylko drobna skarga, jednak kiedy przedstawienie się kończy, zapewnia widzom finał, taki jak reszta produkcji, ze śmiechem do ostatniej linijki dialogu.

Wyjątkowe występy nadeszły w postaci postaci Amy i Grace. Przedstawienie Amy przez Thorne’a jest bardzo fizyczne, zabawne i zaciekłe. Sama mimika jej twarzy zapewnia mnóstwo śmiechu przez cały czas, a jej komediowe wyczucie czasu i przekaz są równie inspirujące. Chociaż Thorne nie zabłysnąłby tak przezabawnie bez idealnej równowagi zapewnionej przez współgwiazdę Keocha. Oddaje swoją rolę Grace z komiczną łatwością i dziwaczną interpretacją społecznie niezręcznego pracownika. Najczęściej Keoch pochyla się nad bazarem i sprawia, że ​​jest on relatywny i zabawny. Thorne i Keoch błyszczą jako samodzielne postacie, ale magia tkwi w dwustronnym stylu, który działa jako ujmujący element serialu.

Jeśli szukasz komedii w stylu „carry-on”, zabawnego, surrealistycznego przedstawienia teatralnego lub po prostu dobrej zabawy, Pracuje w: Crumbs Musisz to zobaczyć.


Scenariusz: Kate Danley
Reżyseria: Cecily Frey
Producent: Estelle Homerston
Projekt oświetlenia: Jack Evans

Gra Work for Crumbs w The Space do 6 maja. Program jest również dostępny do transmisji strumieniowej 6 maja i będzie dostępny na żądanie przez kolejne dwa tygodnie. Więcej szczegółów i rezerwacje można znaleźć tutaj Tutaj.