„Locked In” Carlosa V. Gutierreza nie powinno być mylone z „Locked In” z 2017 roku czy „Locked In” z 2010 roku, ani z wieloma filmami krótkometrażowymi, które również wykorzystywały ten tytuł w ciągu ostatnich dwóch dekad. Jednak popularny pseudonim dla tego budżetowego kotła jest ogólnie symbolem jego generycznego charakteru. Thriller o wysiłkach kobiet w celu udaremnienia przestępców, którzy przychodzą w poszukiwaniu łupu, to monotonna i zabawna kwestia rozwiązana przez tandetne pisanie i nieuprzejme zachowanie postaci, przedłużające coś, co powinno być stosunkowo krótkim odcinkiem, którego perspektywy mogą być lepsze na VOD w porównaniu z kinami kiedy otworzy się w obu systemach 7 maja, ale większość z nich będzie tego dość mądrze unikać.
Z wyjątkiem kilku krótkich scen, prawie cała akcja „Zamknięty” rozgrywa się w nieopisanym magazynie stali prowadzonym przez Lee (Bruno Bashir) i jego jedyną pracownicę Maggie (Mina Suvari), która zaproponowała, że zostanie przypadkowo zamknięta w jednostce, co powoduje natychmiastowy atak lęku z powodu jej klaustrofobii. Ten odcinek sugeruje, że stan Maggie odegra rolę w chaosie, który nastąpi, ale nie, jest to jeden z wielu elementów, które Gutierrez tworzy, a następnie natychmiast ją upuszcza. Zamiast tego główny dylemat Maggie dotyczy finansów; Ze swoim często dyskutowanym, ale nigdy wcześniej nie widzianym mężem spędzającym czas w napadzie z bronią w ręku, sama zajmuje się opieką nad swoją zabłąkaną nastoletnią córką Taryn (Jasper Polch), która – śladami ojca – ma skłonność do kradzieży w sklepach.
Kłopoty Maggie naprawdę się nasilają, gdy Lou, po tym, jak Luo zachowuje się dziwnie z wściekłym agentem Harrisem (Costas Mandelor), dowiaduje się, że jej szef ma ukrytą skrzynkę pełną gotówki. Zwabiona do tego legowiska Maggie odwiedza placówkę w nocy i kończy w środku zaginionego napadu dokonanego przez Rossa (Manny Perez) i Mela (Jeff Fahey), dwóch złodziei szukających torby ze skradzionymi diamentami, którzy mieli dla mnie ogrodzenie . Sprawy szybko stają się krwawe, a także ryzykowne, ponieważ ten przerażający duet szybko zdaje sobie sprawę, że Maggie i Tarin są w pracy, i werbuje pierwszego, aby pomógł im znaleźć pożądane towary.
Jest to rutynowa konfiguracja dla tego, co okazuje się bardziej rutynową procedurą, a większość z nich została udekorowana przez ludzi obserwujących – i rozmawiających – z innymi poprzez budowanie kamer bezpieczeństwa i urządzeń interkomowych. Z przerwanymi liniami telefonicznymi i odłączonym telefonem komórkowym Maggie nie ma najlepszego sposobu, aby Maggie szukała pomocy, chociaż imponującą rzeczą w „Zablokowanym” jest sposób, w jaki Gutierrez wielokrotnie daje swojej bohaterce szansę na ucieczkę, tylko do tego czasu sabotuje ją przez Make ona (lub Taryn) zachowuje się olśniewająco. Powiedzmy tylko, że kiedy gliniarze wskakują na mordercę, najgorsze, co mogą zrobić, to niepotrzebnie i głupio rozproszyć ich uwagę, dopóki nie stracą zainteresowania.
Odrodzenie Harrisa dodatkowo komplikuje sytuację, choć to nie wystarczy, ponieważ scenariusz Gutierreza kończy się pokazaniem strasznej pokerowej twarzy. Zdjęcia Sama Brave’a i stopnia Carlosa José Alvareza odpowiadają ich wymaganiom zawodowym funkcjonalnie (w najlepszym przypadku), ale żadne z nich nie może zrobić wiele z historią opartą na zaskakujących wydarzeniach i przypadkowym przedstawieniu o osobistej i małżeńskiej historii Maggie, z których żaden nie ma żadnego wpływu . Co się dzieje. Jedynym członkiem, który robi wrażenie, jest Fahey jako stoicka i zabójcza skłonność, a nawet wtedy jest to w dużej mierze zasługą jego oszałamiającej szarej brody i dopasowanych długich loków.
Ostatecznie wszyscy w „Zamknięci” okazują się być złodziejami, biorąc pod uwagę, że film, który oglądają, nie robi nic więcej niż kradzież ich cennego czasu.
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Kto gra Sookie w serialu aktorskim „Avatar: Ostatni władca wiatru”?
Kinopolis – Festiwal Filmów Polskich w Dublinie (7-10 grudnia) – Polska w Irlandii
Wstyd: Więzy rodzinne rapu i Cyganów w dramacie Netfliksa – Romea.cz