Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Próby i udręki związane z zakładaniem organizacji non-profit jako student

Studenci rozpoczynający kampanie w mediach społecznościowych, aby zebrać pieniądze na jakiś cel, nie są rzadkimi przypadkami ani nie jest to nowa koncepcja. Biorąc pod uwagę samą liczbę nowych organizacji non-profit, naturalne jest, że pojawiają się mieszane uczucia. Powszechnie uważa się, że studenci mają różne motywacje podczas tworzenia lub dołączania do organizacji non-profit, od pasji do sprawy po zaangażowanie się tylko po to, by dopracować swoje CV.

Chociaż organizacje te zyskują na popularności, studenci muszą stawić czoła wielu trudnościom, próbując zrobić miejsce dla organizacji non-profit w tej zatłoczonej dziedzinie.

Znajdź odpowiedni zespół

Wybór członków zespołu jest ważną częścią tego procesu, ponieważ ludzie, z którymi pracujesz, pomogą kształtować przyszłość Twojej organizacji. Zespół z doświadczeniem w networkingu, reklamie, projektowaniu graficznym i zarządzaniu wydarzeniami może przejść długą drogę. Ważne jest również, aby upewnić się, że członkowie zespołu wierzą w sprawę i są gotowi zrobić wszystko, co w ich mocy, aby tak się stało.

W tym momencie nie frustruj się, że nie możesz znaleźć miejsca dla znajomego w swojej organizacji, ani nie pozwól, aby Twój pomysł został odrzucony przez kogoś, kogo chcesz zrekrutować, ponieważ w końcu uda ci się znaleźć równie zmotywowane osoby.

Zbuduj swoją reputację

Kolejną przeszkodą jest zbudowanie wiarygodnego wizerunku organizacji. Może być trudno przekonać wszystkich, że traktujesz to poważnie, kiedy tak wiele organizacji ginie po jednej kampanii.

W tym momencie budowanie niezawodnej obecności w Internecie ma kluczowe znaczenie, więc przygotuj się na udzielanie szczegółowych i dokładnych odpowiedzi na pytania dotyczące Twojej organizacji non-profit. Ludzie przyczynią się tylko do godnej zaufania organizacji, więc pamiętaj o zachowaniu profesjonalizmu podczas interakcji online.

Ważne jest również, aby poinformować darczyńców, że pomogli już komuś za pośrednictwem Twojej organizacji, niezależnie od tego, czy informują o tym darczyńców indywidualnie, czy udostępniają swoją pracę za pośrednictwem mediów społecznościowych. Jednak to ostatnie należy zrobić, pamiętając, że osoby, którym możesz pomóc, również mają prawo do ochrony swojej prywatności. Poproszenie o pozwolenie i poszanowanie ich decyzji będzie w tej sytuacji bardzo pomocne.

READ  Polska powstrzymuje rosyjskiego Ławrowa przed „prowokacyjnymi” rozmowami na temat bezpieczeństwa regionalnego – Ministerstwo

zbieranie pieniędzy

Prawdziwym sprawdzianem na tej drodze jest skłonienie ludzi do przekazywania datków na rzecz Twojej sprawy i uczestniczenia w Twoich wydarzeniach. Brak reakcji opinii publicznej na dany problem i szukanie darowizn w niewłaściwych miejscach to typowe błędy popełniane przez większość organizacji non-profit.

Rzetelna wiedza o sprawie, której bronisz, przedstawienie swojej sprawy z danymi statystycznymi i wyszczególnienie sposobów wykorzystania pieniędzy może mieć znaczenie.

Dobrym sposobem na wprowadzenie ludzi do organizacji jest organizowanie wydarzeń w społecznościach lub instytucjach edukacyjnych. Działania takie jak loterie, karnawały i targi charytatywne mogą zbierać pieniądze, jednocześnie rozpowszechniając informacje o Twojej firmie.

Ponadto organizacje non-profit mogą kontaktować się z firmami, które zwykle dysponują budżetem na społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR).

Prowadzone przez studentów organizacje non-profit zwykle zaczynają jako projekty pasji prowadzone przez nastolatków, ale to nie znaczy, że nie mogą przekształcić się w coś godnego pochwały. Przy odpowiedniej kwocie wsparcia organizacje te mogą się utrzymać i dokonać pozytywnych zmian w naszym społeczeństwie.

Jaiyana szuka sposobów na przerwanie odkładania na później i przetrwanie poziomu A. Wyślij jej sugestie na adres [email protected]