Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Premiera pierwszej kolekcji makijażu Harry Styles

To nowy, odważny dzień, który można zadowolić.


Marka kosmetyczna, stworzona przez Harry Styles, wprowadziła na rynek swoje pierwsze produkty do makijażu w nowej współpracy z projektantem Marco Ribeiro. Dostępne w sklepach już teraz i debiutujące podczas paryskiego Tygodnia Mody, gama produktów Pleasing x Marco Ribeiro obejmuje lakiery do paznokci, pigmenty kolorowe i media nabłyszczające.


Jasne kolory w zestawie można nosić na wiele sposobów. tam paleta pigmentów proszkowycha także Zestaw pigmentów kremowych. Kolorów można używać w dowolnym miejscu na twarzy, aby uzyskać zabawny wybuch jasności, a także wtapiać się w średni połysk Dla bardziej lśniącego wykończenia.




miła uprzejmość

Nigdy nie przegap żadnej historii – zapisz się LudzieBEZPŁATNY cotygodniowy biuletyn Otrzymuj najważniejsze wiadomości tygodnia na swoją skrzynkę odbiorczą w każdy piątek.


W nowej kolekcji znalazło się również pięć kolorów lakierów do paznokci: matowy brąz zwany Increvel Marom Fosk; pomarańczowy żel o nazwie Aura Laranja Gelatina; genialny akwamaryn o nazwie Oceano Água-Marinha Cremoso; matowa zieleń o nazwie Cítrico Vibrante Cremoso; I kremowy burgund o nazwie Borgonha Açaí Cremoso. Brązowa polerka jest sprzedawana oddzielnie od pozostałych czterech Przyjdź jako grupa.


Styles, 28 lat, pracowała wcześniej z urodzonym w Brazylii Ribeiro, aby zdobyć Wygląda wyjątkowo na swoim zdjęciu Dom Harry’ego promocja albumu. Ribeiro stworzył parę patchworkowych spodni, które nosił Styles, a projektant wywarł trwałe wrażenie na piosenkarce „Late Night Talking”.


„Dla mnie sposób, w jaki Marco używa kolorów, jest bardzo inspirujący; wszystko sprawia, że ​​promienieje zabawą, radością i zabawą” – powiedział Styles. Magazyn Vogue Biznes. „Kiedy zaczęliśmy dyskutować o współpracownikach dla Pleasing, Marco był pierwszą osobą, o którą chciałem zapytać”.




miła uprzejmość

Projektant Styles, Harry Lambert, który jest również współtwórcą dyrektora Pleasing, ułatwił spotkanie umysłów z Ribeiro i Styles.


„Harian zawsze bardzo mnie wspierał” – powiedział Ribeiro. Magazyn Vogue Biznes, ponadto, jego marka i satysfakcja podzielają wartości „otwartości, przejrzystości i płynności”, które wynikają ze współpracy. „Ważne było, aby produkty końcowe były uniwersalne pod względem zastosowania i odbiorców. Pigmenty i formuły produktów pozwalają na eksperymentowanie i kreatywność”.


Po raz pierwszy Pleasing nawiązał współpracę z projektantem. Marka, która wystartowała w zeszłym roku, wydała wcześniej trzy kolekcje, z których każda wyróżnia się lakierami do paznokci z naprzemienną gamą innych produktów kosmetycznych i odzieżowych.


miła uprzejmość

Pierwsza premiera i pierwszy drop nastąpił w listopadzie zeszłego roku przez samego Stylesa, który od tego czasu zajął tylne siedzenie marki, pozwalając Lambertowi i jego dyrektor kreatywnej Molly Hawkins (również artystce wizualnej Styles) przejąć stery.


W rozmowie z oszołomionyStyles powiedział, że chce zacząć satysfakcjonujący lakier do paznokci, ponieważ jest on bliski i drogi jego sercu.


„Zaczęło się od lakieru do paznokci, ponieważ to było miejsce narodzin tego, do czego był” – powiedział. „Widzę kolor na kwiatku, tapecie lub czymś takim i myślę:„ Och, chcę to nałożyć na moje paznokcie. „To był zabawny mały projekt, ale podczas pandemii, kiedy nazwaliśmy to zabawą, czuliśmy, że to coś więcej niż tylko lakier do paznokci”.


miła uprzejmość

Następna grupa, zwana Shroom Bloom, pojawiła się na Mick Fleetwood jako twarz startu. Dzięki psychodelicznym zdjęciom zrobionym w jej domu Fleetwood na Hawajach, kolekcja, która obejmowała lakiery do paznokci i nowe produkty do pielęgnacji skóry, była olśniewającą nową gamą produktów dla fanów.


Tego lata Pleasing wypuściło kolekcję inspirowaną plażą, która zawierała bardzo pożądaną torbę plażową, którą fani wcześniej zauważyli w mieście „Watermelon Sugar”.


Chociaż Styles nie stał się twarzą każdej premiery, zawsze można go znaleźć na scenie w kolorach Pleasing (podobnie jak jego dziewczyna Olivia Wilde) i dzieląc się wsparciem dla marki na Instagramie. Od samego początku był również rzecznikiem produktów, zachwalając swoje wsparcie dla piękna bez płci i inkluzywności we wszystkich produktach.


Powiedział: „Nie sądzę, aby bycie pięknym lub uczucie piękna polegało na dobrym wyglądzie. Kiedy ludzie są szczęśliwi i lśnią, błyszczą.

READ  bne IntelliNews - Allegro będzie musiało działać szybko, aby powstrzymać powódź Amazonki