Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Pracownicy otwierają się na temat toksycznego środowiska i złego zarządzania w Quantic Lab

Pracownicy otwierają się na temat toksycznego środowiska i złego zarządzania w Quantic Lab

Byli i obecni pracownicy podzielili się swoimi doświadczeniami z Quantic Lab, rumuńskiej firmy, która zapewnia wsparcie w zakresie zapewniania jakości (QA) jako zewnętrzna strona trzecia.

Quantic Lab zostało poddane dokładniejszej analizie w czerwcu, kiedy kanał został przesłany do YouTube przez kanał Najlepsze gry Echelon Zawierał szczegóły dotyczące złego zarządzania i niewłaściwego postępowania firmy podczas pomagania w rozwoju Cyberpunk 2077.

Zarzuty, które demaskatorzy podzielili z graczami z Upper Echelon, były: szczotkowane Napisane przez Stefana Cicarescu, ówczesnego CEO i założyciela Quantic Lab.

Eurogamer Newscast: Czy plany CD Projekt dotyczące Cyberpunka i Wiedźmina są zbyt ambitne?

w Nowy raport PC GameraW tym artykule pracownicy Quantic Lab opowiedzieli więcej o warunkach panujących w firmie i czasie, jaki spędzają pracując nad Cyberpunkiem 2077.

Kilku pracowników twierdziło, że kierownictwo poprosiło ich o „unikanie mówienia” o liczbie lat doświadczenia w QA podczas rozmów z CD Projekt Red. CD Projekt Red nie uzyskał „poziomu doświadczenia”, za który zapłacił, a źródła podają, że skłoniło to firmę do wielokrotnego zgłaszania do Quantic Lab obaw o „rozczarowującą wydajność” w QA.

Quantic Lab było tylko jednym z kilku zewnętrznych zespołów QA, które podpisały kontrakt z Cyberpunk 2077, a źródła podają, że reprezentuje jedną trzecią zespołu QA gry. Słabe zarządzanie i brak doświadczenia przyczyniły się do tego, że „Zespół Zapewnienia Jakości walczy o wywiązywanie się ze swoich podstawowych obowiązków”. Były pracownik PC Gamer powiedział, że czuł, że Quantic jest częściowo winny katastrofalnego stanu wywołanego przez Cyberpunk 2077, zauważając „fakt, że gra była w takim stanie, w jakim była, [Quantic] Wkład”.

Źródła PC Gamer ujawniły również, że rotacja Quantic Lab jest wysoka, a główni testerzy muszą okłamywać klientów na temat wielkości zespołów QA. Były pracownik opisał nękanie ze strony menedżerów, a wielu twierdziło, że kierownictwo powiedziałoby wprost, że testowanie gier to praca niewykwalifikowana. Inni podzielili się swoimi niskimi zarobkami i powiedzieli, że mieszkanie w pobliżu siedziby firmy w Klużu-Napoce nie ma sensu finansowego.

READ  Oferty głośników w Cyberponiedziałek: 17 najlepszych zniżek na Sonos, Bose, B&O i nie tylko

Efekty ich czasu pracy w Quantic Lab były druzgocące. „w tym momencie, [Quantic] Inne źródło powiedziało: „Quantic sprawiło, że nienawidziłem zabawek i gier” i zepsuło ich pasję do nich.

Pracownicy powiedzieli, że wątpią, aby nagłośnienie ich złego traktowania skłoniło Quantic Lab do poprawy warunków wewnętrznych. Przynajmniej ważne jest, abyśmy upewnili się, że słuchamy doświadczeń podzielonych przez naszych testerów. jak widzimy to z Testerzy zapewnienia jakości w Raven Software (w ramach Activision Blizzard) To powolny i trudny proces, aby zapewnić pracownikom sprawiedliwe warunki, ale można to zrobić.