Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Polskie Apple oczekuje czegoś wyjątkowego

RE.Dwa wyzwania, przed którymi stanął polski dostawca Apple, firma Genesis Fresh w 2020 r., To globalna epidemia koronawirusa i eksperymentalna pogoda. Zbliżając się do sezonu 2021, nadzieje na zrównoważoną kampanię o dobrych standardach i jakości są duże.

Rozmowa o obiecującym sezonie pod względem wolumenów jest mile widziana, a Genesis New jest gotowy, aby wykorzystać możliwości w Europie i poza nią.

„Minął już ponad rok od wybuchu epidemii Govt-19 i zmieniły się rynki na całym świecie” – potwierdził właściciel John Novakovsky. „Jest to wyzwanie dla niektórych sektorów biznesu, ale są też nowe możliwości dla innych”.

Nowy rynek początkowo dogonił świat nową sytuacją przez dwa do trzech tygodni w marcu 2020 r., Ale dostawy do Genesis Fresh nie ustały.

„Ogólnie rzecz biorąc, w zeszłym roku mieliśmy duże zapotrzebowanie na owoce i warzywa, ponieważ konsumenci zaczęli bardziej myśleć o swoim zdrowiu i diecie” – kontynuował Nowakowski. „Oczywiście większość restauracji i firm Horega została zamknięta podczas pierwszej i drugiej fali rządów Govt-19. Ponieważ zamknięcie zmusiło ludzi do pracy z domu, zauważyliśmy otwieranie się nowych firm skupiających się na dostawach do domu. ”

Jaki jest w szczególności status jabłek? Produkcja w Polsce gwałtownie spadła w ciągu ostatnich dwóch lat ze względu na niekorzystną pogodę, zwłaszcza wiosenne przymrozki, a później gradobicie późną wiosną i jesienią. Novakovsky mówi, że chociaż nie powstrzymało to Genesis Fresh w realizacji zamówień, ograniczyło jego możliwości na rynkach deweloperskich.

„Mamy wystarczająco dużo, aby sprostać wymaganiom naszych klientów” – powiedział. „Z drugiej strony jakość nie jest wystarczająco dobra, aby dostarczać je do odległych lokalizacji w Azji. Dlatego ograniczyliśmy ilość eksportu jabłek, które podróżują w kontenerach Reefer na 30–40 dni, i stworzyliśmy stały wzrost podaży. w Europie.”

Z niecierpliwością czekamy na sezon 2021, wszystko wygląda obiecująco. Polska uniknęła przymrozków, które uderzyły w niektóre kluczowe europejskie regiony produkcyjne w kwietniu, z wczesnymi prognozami intensywnej kampanii.

READ  Canelo Alvarez „naprawdę chce” zwycięstwa przez nokaut nad Janet Kolovkin

„Pogoda jeszcze na nas nie wpłynęła. Jesteśmy wcześniej niż miejsca na południu Europy, takie jak Francja i Włochy, które ucierpiały z powodu kwietniowych przymrozków” – zaznaczył Nowakowski. „Naszą główną trudną częścią sezonu jest okres kwitnienia w połowie maja. W tej chwili prognoza pogody wskazuje na zerowe ryzyko nocnych przymrozków. W tym sezonie powinniśmy mieć dobrą produkcję jabłek.”

Rynki w całej Europie będą tak samo ważne dla Genesis Fresh jak zawsze, ale grupa spodziewa się eksportować jabłka do klientów na innych rynkach w oparciu o prognozy dotyczące wysokiej produktywności.

Obejmuje to kraje takie jak Azja i Afryka, a firma prowadzi już rozmowy z nowymi partnerami i klientami w celu omówienia warunków eksportu przed nową uprawą.

Ważna jest również inna mieszanka, którą produkuje firma, zwłaszcza Nowakowski zwrócił uwagę, że widoczny jest częściowy wzrost.

„Każdego roku oferujemy więcej jabłek Gala i Red Chief” – podkreślił. „To wciąż około 10–15 procent wszystkich oferowanych jabłek, ale ich rozmiary się zwiększają. To przyzwoita rzecz i na tym powinna się skończyć”.

Częścią działalności, która musi ulec znacznym zmianom podczas epidemii, jest marketing, który blokuje i ogranicza kampanie w sklepach i na miejscu. Potrzebne jest inne podejście, które będzie kontynuowane przez jakiś czas.

„Podczas epidemii w 2020 roku marketing na miejscu nie wchodził w grę” – powiedział. „Korzystamy z reklam i kampanii marketingowych online, aby dostarczać naszym klientom najlepsze jabłka. Ta strategia będzie kontynuowana w 2021 roku i później”.