Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Polski thriller kryminalny „The Teach” Greenlit sezon 3, Studiocanal sprzedaje się szeroko (ekskluzywny)

Polska sieć płatnej telewizji Canal+ dostała zielone światło na trzeci sezon lokalnego thrillera kryminalnego „Naucz” po tym, jak jego poprzednie programy pobiły rekordy oglądalności i został sprzedany na całym świecie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Canal+. Kanały studyjnektóry z powodzeniem zabezpieczył również międzynarodową dystrybucję swoich innych programów produkowanych przez Channel + Poland.

„The Teach”, który w Polsce otrzymał najlepsze recenzje ze wszystkich seriali Canal+, został sprzedany Walterowi Presents w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Wielkiej Brytanii; australijski nadawca SBS; Nowozelandzki nadawca Rialto. Grupa M7, która obsługuje płatną telewizję i usługi OTT w Belgii, Holandii, Austrii, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Rumunii; oraz cyfrowy kanał Polar + we Francji.

Więcej od Variety

Pierwszy sezon skupia się na Pawle Zawadzkim, granym przez Macieja Stuhra, nauczyciela zdeterminowanego, by odkryć prawdziwe przyczyny śmierci ucznia. W drugim sezonie Zawadzki dostał nową pracę w elitarnym liceum we Wrocławiu. Kilka dni po jego przystąpieniu do szkoły doszło do tragicznego zdarzenia. Kiedy zaczyna badać, odkrywa, że ​​to nie jest zwykła szkoła, a to nie są zwykli uczniowie. Toczy się zabójcza gra, a nowy nauczyciel jest tam z jakiegoś powodu.

Françoise Guionnet, dyrektor generalna serialu telewizyjnego w Studiocanal różnorodny Firma buduje na tym sukcesie inne seriale Canal + Polska, w tym thriller kryminalny „Kruk”, który zakończył trzy sezony, thriller szpiegowski „Nielegalni”, dramat o zemście „Klangor” i dramat gangsterski „Król Warszawy”. …

Na etapie scenariusza Studiocanal oferuje wskazówki, jak zwiększyć globalny potencjał programów. „To dialog z komisarzem w Canal + Polska i producentem, ale oczywiście nigdy się w to nie angażujemy” – mówi Guyonnet, który w tym tygodniu uczestniczył w NATPE w Budapeszcie.

Studiocanal oferuje minimalne gwarancje na pokazy, które otrzymuje w globalnej dystrybucji, co pomaga zoptymalizować budżety produkcyjne. „W ciągu kilku lat możemy zobaczyć, jak zmieniała się wartość produkcji, jak stawała się coraz lepsza” – mówi. „Obecnie wartość produkcji na poziomie europejskim, [and the shows] może podróżować. Publiczność jest coraz bardziej przyzwyczajona do międzynarodowych pokazów, ale potrzebuje pewnego poziomu wartości produkcji ”.

READ  Poznaj dyrektora generalnego odpowiedzialnego za globalną ekspansję Netflix

Canal+ Poland i Studiocanal regularnie współpracują z polską firmą produkcyjną Opus TV, m.in. przy programach „Raven” i „Klangor”. Opus TV jest częścią Opus Film, który wyprodukował nagrodzoną Oscarem Idę Pawlika Pawlikowskiego oraz nominowaną do Oscara Zimną wojnę Pawlikowskiego.

Studiocanal to butikowe studio, które według dyrektor generalnej Anny Marsh ma futurystyczny pogląd, który pozwala mu „wybierać projekty”, mówi Guyonnet. „Musimy robić mniej, ale najlepiej. Kiedy nasi partnerzy przychodzą na stoisko Studiocanal w NATPE Budapest lub Mipcom, wiedzą, że otrzymają to, co najlepsze, co Europa ma do zaoferowania na rynku.” Guyonnet mówi, że co roku wybiera od dwóch do trzech polskich seriali.

Najlepszy asortyment

zapisać się na Różne Biuletyn. Aby otrzymywać najnowsze wiadomości, śledź nas na FacebookA ŚwiergotA Instagram.

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł.