Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Polski startup Restimo zabezpieczył 465 000 euro, aby pomóc restauracjom w przyspieszeniu cyfryzacji: dowiedz się więcej

Polski startup Restimo zabezpieczył 465 000 euro, aby pomóc restauracjom w przyspieszeniu cyfryzacji: dowiedz się więcej

Warszawski startup Restimo specjalizujący się w automatyzacji sceny restauracyjnej ogłosił we wtorek, że w rundzie zalążkowej pozyskał 465 000 euro.

Finansowanie pochodzi od aniołów biznesu, m.in. Bartosza Majewskiego, współzałożyciela Casbeg i Bartłomieja Kiszali, współzałożyciela Base CRM.

Ponadto w rundzie wzięła udział grupa inwestorów ze Stowarzyszenia Sterling Angels na czele z Krzysztofem Polakiem. W jej skład wchodzą także klienci firmy, m.in. właściciel restauracji UKIM David Cow

W ramach tej rundy firma zebrała dotychczas fundusze w wysokości 750 000 euro.

Polska firma wykorzysta środki na przyspieszenie swojego rozwoju, mając w planach ekspansję międzynarodową w Europie Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

„Od naszej poprzedniej rundy inwestycyjnej nieco ponad rok temu osiągnęliśmy kluczowe kamienie milowe, takie jak zdobycie pozycji lidera wśród integratorów i pozyskanie największej liczby zintegrowanych systemów od naszych partnerów w Polsce. Pod koniec ubiegłego roku zostaliśmy także nominowani za prestiżową nagrodę Aulers Award w kategorii Rookie of the Year, dającą nam jeszcze większą motywację do realizacji kolejnych celów biznesowych” – mówi Arik Bilecki, współzałożyciel Restimo.

– Wiadomość od naszego partnera –

Restimo: Lider cyfryzacji restauracji

Założona przez Arika Bieleckiego, Tomasza Marcinczyka i Marcina Nowaka. Restimo Rozwija aplikację dla gastronomii i handlu ekspresowego, która integruje wiele systemów i rozwiązuje problem „piekła tabletów”.

Aplikacja firmy integruje wiele popularnych systemów, oferując kompleksowe rozwiązanie dla restauracji i sklepów.

Integrując platformy dostaw żywności, systemy zamówień online, usługi kurierskie i systemy punktów sprzedaży w jeden, łatwy w obsłudze interfejs, firma umożliwia firmom usprawnienie operacji i poprawę jakości obsługi klientów.

Firma obsługuje popularne sieci restauracji, takie jak Costa Coffee, North Fish i Thai Wok w ponad 30 miastach w Polsce.

Aplikacja umożliwiła realizację ponad 3 milionów zamówień na łączną kwotę 50 milionów euro, co potwierdza jej niezrównaną wartość i atrakcyjność rynkową.

READ  Na zardzewiałych sowieckich kolejach rozpoczyna się wyścig z inflacją żywnościową

„Naszą wizją jest rozwój technologii i narzędzi, które pomogą naszym klientom zwiększyć sprzedaż, usprawnić procesy operacyjne, a przede wszystkim skupić się na swojej podstawowej działalności. W tej chwili wiele czynności w restauracjach (i nie tylko) nadal jest) wykonywanych ręcznie i na wielu różnych systemach, więc jesteśmy na początku naszej podróży.”