Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Polski producent ATM Grupa promuje Burzawę w nowych formach, roli non-fiction | C21Media | Aktualności

Polska firma produkcyjna ATM Grupa awansowała Katarzynę Burzawę na nowo utworzoną funkcję Dyrektora Programów Format i Reality.

Katarzyna Burzawa

Brzawa będzie odpowiedzialna za rozwój programów rozrywkowych i seriali dokumentalnych ATM Grupy, obejmujących zarówno kreacje lokalne, jak i pokazy oparte na formatach międzynarodowych.

Ostatnio Borzawa była producentem nadzorującym produkcje non-fiction we wrocławskim i warszawskim Brodku, do którego dołączyła w 2016 roku.

W ATM Grupie Burzawa wyprodukowała m.in. reboot Koła fortuny dla TVP2, a także lokalną adaptację Pijanej historii i realizmu w formacie Comedy Central Power Couple dla TVN.

Wcześniej pracowała w Endemol Polska, gdzie pełniła role m.in. dyrektora kreatywnego, szefa rozwoju i producenta liniowego, rozwijając projekty, w tym The Money Drop i Your Face Sounds Familiar.

Przed dołączeniem do Endemol Poland Borzawa była redaktorem naczelnym w firmie John de Mol Products, a swoją karierę rozpoczynała jako koordynatorka ds. sponsoringu w IP Media Agency, obecnie należącej do RTL Nederland.

Andrzej Muszyński, Prezes Zarządu ATM Grupa, powiedział: „Katarzyna ma duże doświadczenie produkcyjne, ma świetne wyczucie rynku i doskonałe wyczucie oczekiwań odbiorców. Zna i utrzymuje bliskie relacje z wieloma producentami i dystrybutorami koordynującymi.”

READ  Świat jedzenia i picia na Peterborough Food Festival