Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Polska sieć handlowa POLOmarket angażuje ChargeEuropa do tworzenia stacji ładowania pojazdów elektrycznych

Polska sieć handlowa POLOmarket angażuje ChargeEuropa do tworzenia stacji ładowania pojazdów elektrycznych

Polska sieć handlowa POLOmarket angażuje ChargeEuropa do tworzenia stacji ładowania pojazdów elektrycznych





Partnerstwo odzwierciedla ciągły rozwój ChargeEuropa i ugruntowuje pozycję rynku POLO jako firmy spożywczej skupiającej się na ESG.


Operator sieci ładowania pojazdów elektrycznych z siedzibą w Polsce Naładuj Europę Ogłoszono współpracę z polomarketwiodąca polska sieć detalicznych sklepów spożywczych, zdecydowała się zainstalować stacje ładowania pojazdów elektrycznych ChargeEuropa w 30 kluczowych lokalizacjach w całej Polsce.


Zapewniając klientom POLOmarket dostęp do infrastruktury ładowania, wdrożenie ChargeEuropa zapewni globalny, niezawodny i łatwy dostęp każdemu, kto chce kupić artykuły spożywcze i naładować swój pojazd elektryczny w drodze.

To partnerstwo stanowi kolejny kamień milowy w bieżącej misji ChargeEuropa mającej na celu wypełnienie luki między handlem a czystym transportem. „W POLOmarket skupiamy się na zapewnianiu naszym klientom większej wartości – dlatego wybraliśmy ChargeEuropa do wdrożenia wygodnego i niezawodnego ładowania pojazdów elektrycznych w naszych sklepach” – powiedziała Katarzyna Zeljewska, dyrektor ds. nieruchomości i marketingu w POLOmarket.

„Nasza sieć ładowania DOOH/EV generuje dodatkowe przychody dla sklepów spożywczych, które chcą efektywniej zarabiać na swoich parkingach, zapewniając jednocześnie czyste i niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych w miejscach, w których ludzie spędzają czas” – powiedział Matt Tymowski, dyrektor generalny ChargeEuropa. I już pieniądze .” . „Ułatwianie ekologicznego transportu przy jednoczesnym wykorzystaniu rynku DOOH ma kluczowe znaczenie dla misji obu stron, dlatego współpraca z POLO Market jest naturalnym rozwiązaniem”.

Misją ChargeEuropa jest sprawienie, aby jazda na napędzie elektrycznym była bezstresowym przeżyciem. Aby to osiągnąć, stacje ładowania pojazdów elektrycznych w całym kraju muszą być łatwo dostępne i przyjazne dla użytkownika. „Dzięki wyświetlaczom DOOH jesteśmy w stanie ekonomicznie uzasadnić wdrożenie w regionach o niskim wykorzystaniu pojazdów elektrycznych ze względu na przychody z reklam” – powiedział Mikołaj Moszyński, Business Development Manager w ChargeEuropa. „Nasz model biznesowy pozwala nam rozwijać się w obszarach, których nie mogą osiągnąć tradycyjni menedżerowie ds. polityki zakupowej”.

READ  Unijni przywódcy rezygnują bez kompromisów w zakresie wyższych cen energii - Politico

Dzięki futurystycznym i prostym stacjom ładowania przy głównych wejściach do głównych sieci handlowych w Polsce, sieć ChargeEuropa ma szansę stać się najpowszechniej używaną siecią ładowania pojazdów elektrycznych w kraju. Integrując specjalistyczne 65-calowe wyświetlacze dotykowe, ChargeEuropa zapewnia markom wartościową przestrzeń do nawiązywania kontaktu z konsumentami na kilka sekund przed wejściem do sklepu i podjęciem decyzji o zakupie. „Stworzyliśmy platformę, która umożliwia zrównoważonym markom FMCG przyspieszenie przyjęcia pojazdów elektrycznych, jednocześnie łącząc się z kupującymi tam, gdzie i kiedy jest to najważniejsze” – powiedział Euan Wheatley, dyrektor operacyjny w ChargeEuropa.