Polska sieć handlowa POLOmarket angażuje ChargeEuropa do tworzenia stacji ładowania pojazdów elektrycznych
Partnerstwo odzwierciedla ciągły rozwój ChargeEuropa i ugruntowuje pozycję rynku POLO jako firmy spożywczej skupiającej się na ESG.
Operator sieci ładowania pojazdów elektrycznych z siedzibą w Polsce Naładuj Europę Ogłoszono współpracę z polomarketwiodąca polska sieć detalicznych sklepów spożywczych, zdecydowała się zainstalować stacje ładowania pojazdów elektrycznych ChargeEuropa w 30 kluczowych lokalizacjach w całej Polsce.
Zapewniając klientom POLOmarket dostęp do infrastruktury ładowania, wdrożenie ChargeEuropa zapewni globalny, niezawodny i łatwy dostęp każdemu, kto chce kupić artykuły spożywcze i naładować swój pojazd elektryczny w drodze.
To partnerstwo stanowi kolejny kamień milowy w bieżącej misji ChargeEuropa mającej na celu wypełnienie luki między handlem a czystym transportem. „W POLOmarket skupiamy się na zapewnianiu naszym klientom większej wartości – dlatego wybraliśmy ChargeEuropa do wdrożenia wygodnego i niezawodnego ładowania pojazdów elektrycznych w naszych sklepach” – powiedziała Katarzyna Zeljewska, dyrektor ds. nieruchomości i marketingu w POLOmarket.
„Nasza sieć ładowania DOOH/EV generuje dodatkowe przychody dla sklepów spożywczych, które chcą efektywniej zarabiać na swoich parkingach, zapewniając jednocześnie czyste i niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych w miejscach, w których ludzie spędzają czas” – powiedział Matt Tymowski, dyrektor generalny ChargeEuropa. I już pieniądze .” . „Ułatwianie ekologicznego transportu przy jednoczesnym wykorzystaniu rynku DOOH ma kluczowe znaczenie dla misji obu stron, dlatego współpraca z POLO Market jest naturalnym rozwiązaniem”.
Misją ChargeEuropa jest sprawienie, aby jazda na napędzie elektrycznym była bezstresowym przeżyciem. Aby to osiągnąć, stacje ładowania pojazdów elektrycznych w całym kraju muszą być łatwo dostępne i przyjazne dla użytkownika. „Dzięki wyświetlaczom DOOH jesteśmy w stanie ekonomicznie uzasadnić wdrożenie w regionach o niskim wykorzystaniu pojazdów elektrycznych ze względu na przychody z reklam” – powiedział Mikołaj Moszyński, Business Development Manager w ChargeEuropa. „Nasz model biznesowy pozwala nam rozwijać się w obszarach, których nie mogą osiągnąć tradycyjni menedżerowie ds. polityki zakupowej”.
Dzięki futurystycznym i prostym stacjom ładowania przy głównych wejściach do głównych sieci handlowych w Polsce, sieć ChargeEuropa ma szansę stać się najpowszechniej używaną siecią ładowania pojazdów elektrycznych w kraju. Integrując specjalistyczne 65-calowe wyświetlacze dotykowe, ChargeEuropa zapewnia markom wartościową przestrzeń do nawiązywania kontaktu z konsumentami na kilka sekund przed wejściem do sklepu i podjęciem decyzji o zakupie. „Stworzyliśmy platformę, która umożliwia zrównoważonym markom FMCG przyspieszenie przyjęcia pojazdów elektrycznych, jednocześnie łącząc się z kupującymi tam, gdzie i kiedy jest to najważniejsze” – powiedział Euan Wheatley, dyrektor operacyjny w ChargeEuropa.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex
Rozszerzanie współpracy poza obronność o gospodarkę i energetykę
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex