Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Polska para planuje otworzyć polski rynek Violety w Milwaukee

Polska para planuje otworzyć polski rynek Violety w Milwaukee

Polska para planuje otworzyć polski rynek Violety w Milwaukee

Polscy mąż i żona planują otworzyć polski rynek w południowej części Milwaukee.

– Polonia jest tutaj bardzo blisko naszego regionu i uważamy, że możemy zapewnić więcej – powiedział Adam Bardosek, który od 20 lat jest żonaty z Violetą Bardosek.

Rynek Polski Wioletty, 3955 S. Howell Ave., planuje oferować tradycyjne polskie dania, w tym kiełbaski, pierogi, gołąbki, ciasta i kapustę kiszoną. Nie zabraknie również wędlin, serów, wyrobów suchych, słodyczy, pieczywa i gorących bułek.

Właściciele planują przechowywać drobne przedmioty dekoracyjne, bibeloty, sukienki, upominki, kartki z życzeniami oraz tradycyjne ozdoby świąteczne.

„Staramy się dać wszystko po trochu, posmakować Polski” – powiedział Adam.

Ta branża nie jest dla Violety niczym nowym. Kiedy Violetta mieszkała w Polsce, prowadził dwa sklepy spożywcze, uczęszczał do szkoły kulinarnej i był szefem kuchni w restauracji.

Violeta przeniosła się do Stanów Zjednoczonych w 2001 roku, a Adam w 1976 roku.

W przyszłości kaledońska para planuje serwować gorące posiłki, takie jak piko, wędliny i wypieki oraz catering na specjalne okazje.

Adam powiedział, że wciąż są w trakcie zezwalania i dokonywania pewnych przeróbek na powierzchni 2800 stóp kwadratowych, ale planują otwarcie 1 marca.

Więcej nowości restauracyjnych:Osobisty kucharz przygotowuje posiłki w domach klientów

Więcej nowości restauracyjnych:Rodzinna restauracja Polonez stawia na polskie comfort food i nową pirogię

Mąż i żona Adam i Violeta Bardosek planują przekształcić dawny sklep z narzędziami w Milwaukee w polski rynek.

Obaj mają na celu przekształcenie lokalizacji sklepu z narzędziami sprzed kilku lat – nowoczesnej i zachęcającej – powiedział Adam. Violetta powiedziała, że ​​chce, aby klienci czuli się tak, jakby wchodzili do domu, a nie do sklepu.

„Najważniejsze w niej jest to, że jest świetnym prawnikiem w zakresie gościnności, zapewniając ciepłe, przyjazne środowisko” – powiedział Adam, który pracuje jako dyrektor wykonawczy w lokalnej firmie tynkarskiej. „Myślę, że tego teraz potrzebuje rynek. Nikt nie może zrobić lepiej niż ona”.