Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

„Półautomatyczny” rower Gamux Sego ze skrzynią biegów DH jest dostępny w przedsprzedaży

„Półautomatyczny” rower Gamux Sego ze skrzynią biegów DH jest dostępny w przedsprzedaży

Przez ostatnie trzy sezony śledziliśmy rozwój roweru zjazdowego Gamux. Mały szwajcarski zespół robi kilka interesujących rzeczy: łączy wysokoosiowy układ napędowy napędzany paskiem z ramą obrabianą CNC wykonaną z belek dwuteowych zamiast rur. Teraz ten radykalny rower jest wystawiony na sprzedaż. Można go już zamówić w przedsprzedaży i powinien być dostępny od marca 2024 r.
Podczas gdy wczesne wersje miały zawieszenie czteropunktowe, Gamux zdecydował się ostatnio na konstrukcję z podwyższonym czopem i futurystycznym automatycznym wahaczem. Sześciobiegowa skrzynia biegów Pinion nadal jest dostępna, a dzięki rozwiązaniu Pinion dostępna jest wersja z „półautomatyczną” skrzynią biegów. C1.6 Inteligentna transformacja System. Wykorzystuje małą baterię do elektronicznej zmiany biegów w skrzyni biegów. Skrzynią biegów można sterować za pomocą elektronicznej manetki umieszczonej pod drążkiem lub automatycznie, za pomocą czujnika prędkości zamontowanego na tylnej tarczy, który automatycznie wykrywa prędkość i zmianę biegu, dzięki czemu zawsze wybierasz właściwy bieg.

Sego oferuje 198 mm skoku tylnego zawieszenia dzięki konstrukcji z pojedynczym przegubem i jest kompatybilny z amortyzatorami cewkowymi lub pneumatycznymi. Można go zamontować na tylnych kołach 29-calowych lub 27,5-calowych z różnymi wahaczami dla każdego z nich (nie ma składanego wspornika, który umożliwiałby umieszczenie jednego i drugiego z pojedynczą oponą). 27,5-calowy wahacz zmniejsza również długość środkową tyłu z 460 mm do 445 mm. Dostępne w trzech rozmiarach słuchawki ZS56-ZS56 umożliwiają precyzyjne dopasowanie za pomocą regulowanego zestawu słuchawkowego. Masę ramy określa się jako „niską i centralną”.

Dostępny jest zestaw ramy obejmujący osprzęt ramy, skrzynię biegów Pinion i napęd Gates Carbon Drive w cenie CHF. 6250, czyli franki szwajcarskie. 6700 z inteligentną skrzynią biegów Pinion. Pokazana powyżej wersja Manitou Team z widelcem Dorrado Pro i amortyzatorem Marra Pro kosztuje CHF. 10 000 (10 450 CHF ze Smart Shift). Opcja Öhlins z widelcem DH38.2 i amortyzatorem TTX22 kosztuje CHF. 11 000 – 11 450. Rama objęta jest 2-letnią gwarancją na uszkodzenia „w przypadku użytkowania zgodnego z przeznaczeniem”.

READ  Carrera GT została uznana za najlepszy supersamochód ostatnich 25 lat

Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do gamuxbikes.com