DUBLIN, 27 kwietnia 2023 (GLOBE NEWSWIRE) — The „Polska Conversational Commerce Market Insights and Future Growth Dynamics Database – ponad 75 wskaźników KPI dotyczących trendów w handlu konwersacyjnym według sektorów użytkowników końcowych, operacyjnych wskaźników KPI, oferty produktów i wydatków według aplikacji – aktualizacja za I kwartał 2023 r.” Raport wliczony w cenę ResearchAndMarkets.com oferując
Według wydawcy branża chat business w Polsce ma wzrosnąć o 27,3% rok do roku, osiągając w 2023 roku wartość 6 780,6 mln USD.
Oczekuje się, że branża handlu konwersacyjnego będzie stale rosnąć w okresie prognozy, odnotowując CAGR na poziomie 22,3% w latach 2022-2028. Osiągnie 18 527,8 mln USD do 2028 r. z 6 780,6 mln USD w 2023 r.
Ten raport zawiera kompleksową analizę centrum danych w branży Conversational Commerce, obejmującą szanse i zagrożenia rynkowe. Dzięki ponad 50 KPI na poziomie krajowym, raport ten zapewnia kompleksowe zrozumienie dynamiki rynku handlu konwersacyjnego, wielkości rynku i prognoz oraz statystyk udziału w rynku.
Metodologia badań oparta jest na najlepszych praktykach branżowych. Jego bezstronna analiza wykorzystuje zastrzeżoną platformę analityczną, aby zapewnić kompleksowy obraz pojawiających się możliwości biznesowych i inwestycyjnych na rynku.
Możliwość
Ten raport zawiera dogłębną, opartą na danych analizę handlu konwersacyjnego w Polsce. Poniżej znajduje się podsumowanie kluczowych segmentów rynku:
Wielkość polskiego rynku handlu konwersacyjnego i dynamika przyszłego wzrostu według kluczowych wskaźników wydajności
Polska Rozmowa biznesowa Branża Rozmiar rynku i prognoza według typu wirtualnego asystenta
Polska Rozmowa biznesowa Branża Rozmiar rynku i prognoza według typu wirtualnego asystenta
-
Chatboty
-
Cyfrowi asystenci głosowi
-
wiadomości OTT
-
Wiadomości RCS
Poland Conversational Business Branża Rozmiar rynku i prognoza przez Chatboty
Poland Conversational Business Branża Wielkość rynku i prognoza według kluczowych sektorów
Poland Conversational Business Branża Wielkość rynku i prognoza według kluczowych sektorów według oferty produktowej
-
Marketuj zakupy detaliczne z Chatbotami
-
Rynek podróży i hotelarstwa z chatbotami
-
Internetowy rynek gastronomiczny z chatbotami
-
Marketuj media i rozrywkę za pomocą chatbotów
-
Rynek Zdrowia i Wellness z Chatbotami
-
Rynkuj usługi finansowe z Chatbotami
-
Sprzedawaj produkty i usługi technologiczne za pośrednictwem chatbotów
-
Sprzedawaj inne sektory za pomocą chatbotów
-
Rynek zakupów detalicznych za pośrednictwem cyfrowych asystentów głosowych
-
Rynek podróży i hotelarstwa z cyfrowymi asystentami głosowymi
-
Internetowy rynek usług gastronomicznych obsługiwany przez cyfrowych asystentów głosowych
-
Rynek mediów i rozrywki z cyfrowymi asystentami głosowymi
-
Rynek zdrowia i dobrego samopoczucia z cyfrowymi asystentami głosowymi
-
Rynek usług finansowych za pośrednictwem cyfrowych asystentów głosowych
-
Wprowadzaj na rynek produkty i usługi technologiczne za pośrednictwem cyfrowych asystentów głosowych
-
Inne sektory sprzedają za pośrednictwem cyfrowych asystentów głosowych
-
Rynek zakupów detalicznych za pośrednictwem wiadomości OTT
-
Rynek podróży i hotelarstwa za pośrednictwem wiadomości OTT
-
Internetowy rynek usług gastronomicznych za pośrednictwem wiadomości OTT
-
Rynek mediów i rozrywki za pośrednictwem wiadomości OTT
-
Rynek zdrowia i dobrego samopoczucia za pośrednictwem wiadomości OTT
-
Rynek usług finansowych za pośrednictwem komunikatorów OTT
-
Sprzedawaj produkty i usługi technologiczne za pośrednictwem komunikatorów OTT
-
Sprzedawaj innym sektorom za pośrednictwem wiadomości OTT
-
Retail Shopping Market przez RCS Messaging
-
Rynek podróży i hotelarstwa autorstwa RCS News
-
Internetowy rynek usług gastronomicznych RCS News
-
Rynek mediów i rozrywki przez RCS Messaging
-
Rynek zdrowia i dobrego samopoczucia przez RCS Messaging
-
Rynek usług finansowych przez RCS Messaging
-
Sprzedawaj produkty i usługi technologii RCS Messaging
-
Rynek innych sektorów według RCS News
Poland Conversational Business Branża Wielkość rynku i prognoza według wielkości organizacji
-
Duża firma
-
Firma średniej wielkości
-
mały biznes
Polskie wydatki ogółem na konwersacyjnym rynku handlowym
Polska Rozmowa biznesowa Branża Wielkość rynku i prognoza według wydatków na aplikacje
-
Aplikacja oprogramowania
-
Usługi informatyczne
-
Usługi doradcze
Polskie wydatki handlowe na kluczowe sektory
Powody do zakupu
-
Głębokie zrozumienie dynamiki rynku handlu konwersacyjnego: poznanie możliwości rynkowych i kluczowych trendów z prognozą (2019-2028)
-
Wgląd w możliwości według sektorów zastosowań końcowych — uzyskaj informacje o dynamice rynku w sektorach zastosowań końcowych, aby ocenić rosnące możliwości w różnych sektorach zastosowań końcowych.
-
Opracuj strategie specyficzne dla rynku: identyfikuj segmenty wzrostu i celuj w określone możliwości, aby opracować konwersacyjną strategię marketingową; Oceń specyficzne dla rynku kluczowe trendy, czynniki i zagrożenia w branży.
Więcej informacji na temat tego raportu można znaleźć na stronie https://www.researchandmarkets.com/r/947qyc
O ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com jest wiodącym na świecie źródłem międzynarodowych raportów z badań rynkowych i danych rynkowych. Dostarczamy najświeższe dane o rynkach międzynarodowych i regionalnych, kluczowych branżach, topowych firmach, nowościach produktowych i najnowszych trendach.
CONTACT: CONTACT: ResearchAndMarkets.com Laura Wood,Senior Press Manager [email protected] For E.S.T Office Hours Call 1-917-300-0470 For U.S./ CAN Toll Free Call 1-800-526-8630 For GMT Office Hours Call +353-1-416-8900
„Totalny maniak jedzenia. Nerd zombie. Idol z przyszłości. Wichrzyciel. Badacz mediów społecznościowych”.
More Stories
10 spraw urzędowych, które załatwisz online z Profilem Zaufanym
Why InsFollowPro.com is the Best Place to Buy Instagram Likes
Jak obstawiać baseball u Rabona bukmacher