Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Pociski Cruise: Ferrari Roma spotyka rywali z Bentley i Aston

Bentley jest jedynym czteromiejscowym GT GT z naszych trzech samochodów, podobnie jak jest to prawdziwie luksusowy, luksusowy i luksusowy długodystansowy Tourer. Co za przedział. Wspaniale wygodne, regulowane fotele, mokry przedni daszek zachęcający, wykończony solidnie i bogaty w specyfikacje wyposażenia, które czynią z niego wybitnego luksusowego operatora o przekątnej mili. 22-calowe koła naszego testowego samochodu zostały stworzone z myślą o nieco bardziej hałaśliwej jeździe po autostradzie, niż bym sobie tego życzył, ale to wielka poprawa samochodu w szerszym sensie, uświadamia to sobie.

Bentley jest tak wygodny, wygodny i łatwy w obsłudze, że jak to ujął jeden z kolegów, można „po prostu używać go tak, jakby był VW Golf R Mk7”. Z 166 000 funtów, 2,2 tony, to świetne stwierdzenie. Wyobrażenie sobie posiadania i używania jest bardzo proste; A proste wzbogacenie dnia, w którym to zrobisz, będzie czymś do delektowania się.

Jednak ten sam tester powiedział również, że chociaż lubił jeździć Continentalem, nie odniósł większych korzyści z jazdy na wspaniałej górskiej drodze w Snowdonii, niż mógłby się spodziewać po wspomnianym Volkswagenie hatchbacku. Ciekawa notatka, w której jest więcej niż odrobina prawdy. Continental to samochód, który jest porywający, porywający i rasowy, gdy naprawdę się rusza, z doskonałą i elegancką jazdą. Wszechstronność, którą odczuwasz dzięki idealnie wyważonemu, ciężkiemu układowi kierowniczemu, jest niesamowita i sprawia, że ​​prowadzenie dużego samochodu jest zaskakująco łatwe.

Ale Bentley to duży, ciężki samochód, który często rozjeżdża się po krętej drodze. W ogóle można się nim cieszyć dość szybko; Zwłaszcza, gdy alejki są szerokie, a rogi szybko płyną. Ale nadal nie jest to samochód, który można układać w stosy lub nitować jak Ferrari czy Aston Martin. Po prostu nie ma dynamicznej dwoistości.

DB11 to samochód do zgiełku, podczas gdy my jesteśmy w temacie, a Roma jest bardziej na czele. Aston ma z tego dużo bardziej tradycyjny, dynamiczny smak. Nawet w kształcie dostosowanym do działania AMR jest giętki i lekko miękki na brzegach. Wsadza zewnętrzne ramię i zajmuje ułamek sekundy, aby odpowiedzieć, gdy odwraca się jak tylny rząd do przodu, atakując linię obrony, kucając i uderzając lekko pod tobą, gdy obniża drogę i wspina się.

READ  Horizon Call of the Mountain na PSVR2 został znacznie ulepszony w nowym zwiastunie