PMDG przeniosło się na fora Aby podzielić się najnowszą aktualizacją rozwoju na temat tego, co dzieje się za kulisami. W ostatnim poście udostępnionym przez Rob
737-600 do aktualizacji wersji MSFS
Ci z was, którzy czekają na 737-600 na MSFS, będą załamani, słysząc, że samolot został odepchnięty. W swoim poście powiedział, że dodanie nowego modułu lotu bocznego PMDG (LFPM), który został dodany do 737-600, oznacza, że potrzeba dodatkowych kilku tygodni na ukończenie wszystkiego. Powiedział nam, że więcej wskazówek dotyczących harmonogramu wydań pojawi się wkrótce, gdy kolejne wydanie trafi do testów.
Jeśli czekałeś, aż samolot pojawi się na rynku in-sim, PMDG powiedział, że czas między sprzedażą w sklepie PMDG a rynkiem będzie się zmniejszał wraz z przyszłymi wydaniami. Wewnętrznie toczy się debata na temat tego, czy wydanie -600 może wydarzyć się jednocześnie, ale niektóre rzeczy muszą zostać sfinalizowane, zanim ten pomysł będzie mógł ruszyć do przodu.
Model bocznego toru lotu
Nowy LFPM (dawniej aktualizacja LNAV) Obejmuje cały proces bocznego toru lotu, w tym logikę menedżera lotu, aby zapewnić dokładniejszy i bardziej realistyczny model lotu bocznego, który jest tak bardzo potrzebny w całym naszym produkcie. [catalogue] Przez pewien czas.”
737-600, jak wspomniano wcześniej, obecnie testuje ten nowy system. Zostanie dodany do 737-700 tego samego dnia, co wydanie MSFS -600. Będzie również obecny w przyszłych produktach.
Dla tych, którzy korzystają z Prepar3D, czekając na aktualizację, Rob powiedział, że aktualizacja „nieuchronnie” cofnie się w całej ich linii produktów. Powiedział, że w tej chwili nie ma „ustalonego harmonogramu” ze względu na zaangażowanie w rozwój Microsoft Flight Simulator. Powiedział, „Możliwe, że po drodze umieścimy go na liniach produkcyjnych P3D w pośrednich cyklach aktualizacji. Trudno przewidzieć harmonogram, dopóki nie pozbędziemy się przynajmniej cyklu wydania 737”.
737-700 do aktualizacji MSFS
Trwa nowa aktualizacja PMDG 737-700 dla MSFS. Ta aktualizacja skupia się na poprawkach i poprawkach, a także skupia się na „wizualnej dokładności pokładu lotu i ulepszeniach algorytmów animacji, które okazały się problemem dla wielu użytkowników”. Zespół poczynił duże postępy w rozwiązywaniu tych problemów dzięki: komunikacja społeczna Odnosząc się do PMDG.
Ciekawą rzeczą, o której można się dowiedzieć z postu na forum, jest to, że animacja tarczy tnącej została naprawiona na przyszłą aktualizację. Wystąpił problem wcześniej, pozwolę Robowi wyjaśnić go własnymi słowami:
„Spędziliśmy dużo czasu, przygotowując animację koła trymującego bezpośrednio w 737 przed wydaniem – a potem po drodze ktoś (który pozostanie bezimienny, gdy podpisze czeki) przypadkowo przywrócił tę sekcję kodu do„ oryginalnego źródła ”, które przywróciliśmy animację trymowania koła 737 do wersji zaimplementowanej w 737NGX w 2010 r.”
–
To podsumowuje wszystko, co godne uwagi z obszernego tematu. Jeśli chcesz, Możesz przeczytać cały post na forum na forach PMDG.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro