Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

PeP przejmuje Simapkę, aby rozwijać usługi mobilne i finansowe oferowane w Polsce

By Joy Dumascia

Dziś

  • Płatności bezgotówkowe
  • Płatności cyfrowe
  • Europa

Polskie ePłatności (Werwa), część europejskiego PayTech sieci / Grupa Nexi, nabył większościowy pakiet udziałów w Team4U, właścicielu Simapki, aplikacji dla właścicieli sklepów i punktów usługowych. Posunięcie to jest następstwem kilku przejęć dokonanych przez PeP w ciągu ostatnich pięciu lat w ramach dążenia do uzyskania pozycji wiodącego dostawcy płatności bezgotówkowych w Polsce, w tym NeoTu, PayUp, TopCard, Billbird i PayLane.

Simabka Dostarcza rozwiązania usprawniające procesy dystrybucji i sprzedaży dla punktów sprzedaży detalicznej. Aplikacja udostępnia nowe funkcje w usługach finansowych, w tym rejestrację kart SIM, sprzedaż doładowań GSM lub kart podarunkowych, przenoszenie numeru między operatorami oraz pożyczki i ubezpieczenia. Z bezpłatnej aplikacji można korzystać na różnych platformach, takich jak przeglądarka internetowa, smartfon, tablet czy terminal z systemem Android.

Robert Hoffman jest dyrektorem generalnym Nets Merchant Services, części Nexi Group, powiedział: „Wraz z POS i Team4U chcemy stworzyć ekosystem, w którym można dokonywać płatności za pośrednictwem wielu dodatkowych usług oferowanych przez POS. Naszym celem jest zapewnienie, aby sklepy detaliczne w całej Europie skorzystały z szybkiej cyfryzacji płatności za pośrednictwem rozwiązań takich jak aplikacja mobilna Simabki. Z dumą witamy Team4U w rodzinie Nexi i cieszymy się, że pomożemy im w dalszym rozwoju na polskim rynku.

Strategia przejęć PeP oparta na rozwoju odzwierciedla ambicje Nexi, aby stać się wiodącym europejskim PayTech i idzie w parze z dynamicznym wzrostem organicznym firmy. Narodowy Bank Polski poinformował, że do 2021 r. w Polsce pojawiło się prawie 100 tys. nowych terminali i ponad 30 tys. terminali PeP Point-of-Sale. Jest to najwyższy roczny wzrost liczby terminali na polskim rynku, odzwierciedlający preferencje konsumentów do terminali POS akceptujących najnowsze płatności cyfrowe i pozycjonujący PeP w pierwszej trójce największych operatorów płatności w Polsce.

READ  Audytor Generalny ostrzega, że ​​KE Polska planuje złagodzić kontrolę nad funduszami unijnymi - First News

Rafał Rasmus, CEO Team4U (Właściciel Cimapki)dodał: „Wprowadzenie naszej firmy do Grupy PeP – najszybciej rozwijającego się dostawcy rozwiązań płatniczych w Polsce w ubiegłym roku otwiera przed Cimapką wiele nowych możliwości. W ramach Grupy PeP i Nexi możemy zwiększyć dostępność naszych usług do nowej grupy klientów. Tworzy również nowe funkcje, które można zaimplementować w systemie Android”. Pozwala naszym klientom korzystać z usług PeP, aby pomóc im w dalszej cyfryzacji ich życia.

Softpay.io, część Nexi Group, Nets, wprowadził Softpay, nowe i innowacyjne rozwiązanie softPOS, raporty IBS Intelligence.

Poprzedni artykuł

Ayoconnect uruchamia automatyczne, cykliczne polecenie zapłaty w Indonezji

Czytaj więcej

Następny artykuł

Upgrade wprowadza Upgrade OneCard, aby zaspokoić potrzeby płatnicze klientów

Czytaj więcej