Jak mówi stare przysłowie, im większe tym lepsze… ale w kontekście gier wideo nie zawsze tak jest.
światło śmierci 2 Deweloper Techland ujawnił, że oczekiwana wersja, która ma ukazać się w przyszłym miesiącu 4 lutego, zajmie „co najmniej 500 godzin”, aby zakończyć się pomyślnie, i wywołała mieszane reakcje w sieci.
Podczas gdy zespół wyraźnie uważał, że 500 godzin jest punktem sprzedaży, w mediach społecznościowych wiadomość, że ukończenie kontynuacji zajmie tak dużo czasu, jak jazda z Warszawy do Madrytu wydaje się potargać niektóre pióra – niektórzy martwią się o to, jak bardzo. Może być zawartość wypełniacza.
W dalszej wiadomości twórca wyjaśnił, w jaki sposób ta ilość czasu byłaby „100% współczynnikiem ukończenia” i wyjaśnił, w jaki sposób większość graczy będzie mogła szybciej grać w historie i zadania poboczne. Następnie zamieściłem bardziej szczegółową wiadomość:
„500 godzin wiąże się z maksymalizacją gry – ukończenie wszystkich misji i zakończeń oraz zbadanie każdej części świata, ale przeciętny gracz musi ukończyć historię + zadania poboczne i wykonać dużo eksploracji w mniej niż 100 godzin, nie niepokoić się!”
Wielu innych wciąż czeka na wyzwanie, zauważając, że oryginalna gra zapewniła również wiele godzin zabawy:
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Jak długo to za długo i czy myślisz, że będziesz w stanie zanurzyć się na 500 godzin w wersji na Nintendo Switch? Pamiętaj, że jest to „wersja w chmurze” gry, więc będzie to nieco inne doświadczenie.
Podziel się z nami swoimi przemyśleniami na ten temat poniżej.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro